quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Kyara het volgende:
Daar zijn we weer...
Zien jullie ook 2 kruisjes bij de 1e twee foto's?
Tekst = gewijzigd en kruisjes zijn verwijderd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef ymme het volgende:
Idd 2 kruisjes, en bij mijn foto een niet z'n leuke tekst. Zou je die misschien kunnen veranderen Kyara, bedankt alvastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Tekst = gewijzigd en kruisjes zijn verwijderd!
Dat heb ik al meer gelezen hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Mirjamke het volgende:
Ik vind`m heerlijk romigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn gezicht is helemaal trekkerig na het aanbrengen van de Fresh Farmacyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Branderig gevoel..Niet normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer gelezen hier.
Denk dat ik deze dus ook nooit zal gaan kopen, aqua... bevalt mij goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Anitra het volgende:
Dan ga ik vanavond toch eens onder de douche met Milky barom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ruikt lekker, lekker zacht in gebruik, en voor zover ik weet is iedereen hier tevreden over.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Branderig gevoel..Niet normaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb`m eerder gebruikt en had er toen totaal geen last vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe is die Aqua...marina? dan? (ik neem aan dat je die bedoeld)
Ik denk haast dat je er geen spijt van zult krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Anitra het volgende:
Dan ga ik vanavond toch eens onder de douche met Milky barom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zet ik`m op m`n lijstje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ruikt lekker, lekker zacht in gebruik, en voor zover ik weet is iedereen hier tevreden over.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog een proefje hier liggen, die kan ik eventueel wel in een envelop doen, en naar je opsturen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Dan zet ik`m op m`n lijstje.
Dit is echt een gruwelijk gevoel..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop