quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Kyara het volgende:
Daar zijn we weer...
Zien jullie ook 2 kruisjes bij de 1e twee foto's?
Tekst = gewijzigd en kruisjes zijn verwijderd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef ymme het volgende:
Idd 2 kruisjes, en bij mijn foto een niet z'n leuke tekst. Zou je die misschien kunnen veranderen Kyara, bedankt alvast
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Tekst = gewijzigd en kruisjes zijn verwijderd!
Dat heb ik al meer gelezen hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Mirjamke het volgende:
Ik vind`m heerlijk romig![]()
Mijn gezicht is helemaal trekkerig na het aanbrengen van de Fresh Farmacy
Branderig gevoel..Niet normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer gelezen hier.
Denk dat ik deze dus ook nooit zal gaan kopen, aqua... bevalt mij goed![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Anitra het volgende:
Dan ga ik vanavond toch eens onder de douche met Milky bar
Ruikt lekker, lekker zacht in gebruik, en voor zover ik weet is iedereen hier tevreden over.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Branderig gevoel..Niet normaal
Heb`m eerder gebruikt en had er toen totaal geen last van
Hoe is die Aqua...marina? dan? (ik neem aan dat je die bedoeld)
Ik denk haast dat je er geen spijt van zult krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Anitra het volgende:
Dan ga ik vanavond toch eens onder de douche met Milky bar
Dan zet ik`m op m`n lijstje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ruikt lekker, lekker zacht in gebruik, en voor zover ik weet is iedereen hier tevreden over.![]()
Ik heb nog een proefje hier liggen, die kan ik eventueel wel in een envelop doen, en naar je opsturen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Dan zet ik`m op m`n lijstje.
Dit is echt een gruwelijk gevoel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |