In de OP kun je dit soort dingen toch juist vinden? Ja sorry maar ik vind dat je wel even zelf kunt zoeken eerst, als je het niet kunt vinden is ernaar vragen iets anders. Maar uit pure gemakszucht vragen hierneer plampen terwijl die info niet zo moeilijk te vinden is... En natuurlijk wist ik in het begin ook niet precies hoe alles ging maar neemt niet weg dat je zelf wel even kunt zoeken.quote:Heel fijn dat jij alles al uit je hoofd weet en alles weet te vinden, maar sommige mensen weten nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Alsof jij meteen alles wist en geen vragen meer stelt.
Wat is dat rechtsboven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef Mirjamke het volgende:
Ik doe ook maar mee..ik hoop dat ik er tussen kom.
MissyMirjam, ik heb een nieuwe foto gemaakt; http://fotoboek.fok.nl/userpics/102832_lushie.JPG van mijn Lush productjes. zou die ook geplaatst kunnen worden in de OP?
Dan mag die andere wel weg.
Het lijkt net een plak paté met peperkorrels er bovenopquote:
Nouja, als ik door een lush topic scroll zie ik voornamelijk jou roze icoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ik volg je even niet, alsof ik de enige ben die fanatiek post?
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Het lijkt net een plat paté met peperkorrels er bovenop
Aan paté of aan Fresh Farmacy?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
M`n moeder is er ook al aan verslaafd..![]()
ha! en ik maar wachten op mn angel'squote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef Funnie het volgende:
Mijn stukkie Soft is binnen![]()
Vanavond gelijk eens uitproberen![]()
Iedereen is hier van harte welkom met wat voor vraag dan ook. Zolang het maar over Lush gaat. Daar komt het simpelweg op neer. Als het naar jouw inziens een voor de hand liggende vraag of wat dan ook is negeer je het gewoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar wat is nou de bedoeling? Verdergaan met de discussie van net?
Ja dat smeert ze uiteraard niet op haar gezicht..quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar paté op je gezicht lijkt me toch minder
De Angels delight was meen ik een soort van kerstzeep, maar in de amsterdamse lush leidse straat nog verkrijgbaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ha! en ik maar wachten op mn angel's![]()
is dat trouwens een limited edition zeep ofzo? of gewoon hier en daar nog verkrijgbaar..?
heeft de soft het heel gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |