Ik wil wel op 't misschien lijstjequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef ymme het volgende:
Lush meeting Den-Bosch?
Eind augustes begin september... Wie????
Maar je krijgt er ook een hoop voor terugquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:42 schreef PiperMaru het volgende:
Haha nee dat niet, maar slaat wel een flink gat in m'n maandelijkse budget
Leuk dat je mee gaat! En bedenk maar zo dat bestellen ongeveer evenveel kost als je treinkaartje en dat je nu nog en 10% korting krijgt en een goodiebag!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil graag van het misschien lijstje naar het "wie gaat er mee" lijstje
ff rekenen.. een retourtje Amsterdam kost 6,80, dan moet ik dus voor 68,00 besteden om het kaartje eruit te krijgen![]()
Zou dat lukken denken jullie?
Ik zou evt. ook wel willen maar ligt er wel aan wanneer en hoe laat dat is, ik zit nl. met de reiskosten (heb doordeweekse studenten-OV)quote:
29 juni is een woensdagavond. Je ov is dan dus gewoon geldig. Ik geloof dat het van 19.00 uur tot ongeveer 21.00 is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zou evt. ook wel willen maar ligt er wel aan wanneer en hoe laat dat is, ik zit nl. met de reiskosten (heb doordeweekse studenten-OV)
Hmm, wordt het wel een beetje laat voor ik thuis ben. Moet nl. zo'm 1,5 uur reizen (alleen denk ik)quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
29 juni is een woensdagavond. Je ov is dan dus gewoon geldig. Ik geloof dat het van 19.00 uur tot ongeveer 21.00 is.
Welke richting moet je op? Wij moeten richting Rotterdam, misschien kun je dan een stuk meereizen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Cheesecake het volgende:
Hmm, wordt het wel een beetje laat voor ik thuis ben. Moet nl. zo'm 1,5 uur reizen (alleen denk ik)
Moet in de richting van Enschede...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Welke richting moet je op? Wij moeten richting Rotterdam, misschien kun je dan een stuk meereizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |