Ik wil wel op 't misschien lijstjequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef ymme het volgende:
Lush meeting Den-Bosch?
Eind augustes begin september... Wie????
Maar je krijgt er ook een hoop voor terugquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:42 schreef PiperMaru het volgende:
Haha nee dat niet, maar slaat wel een flink gat in m'n maandelijkse budget
Leuk dat je mee gaat! En bedenk maar zo dat bestellen ongeveer evenveel kost als je treinkaartje en dat je nu nog en 10% korting krijgt en een goodiebag!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil graag van het misschien lijstje naar het "wie gaat er mee" lijstje
ff rekenen.. een retourtje Amsterdam kost 6,80, dan moet ik dus voor 68,00 besteden om het kaartje eruit te krijgen![]()
Zou dat lukken denken jullie?
Ik zou evt. ook wel willen maar ligt er wel aan wanneer en hoe laat dat is, ik zit nl. met de reiskosten (heb doordeweekse studenten-OV)quote:
29 juni is een woensdagavond. Je ov is dan dus gewoon geldig. Ik geloof dat het van 19.00 uur tot ongeveer 21.00 is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zou evt. ook wel willen maar ligt er wel aan wanneer en hoe laat dat is, ik zit nl. met de reiskosten (heb doordeweekse studenten-OV)
Hmm, wordt het wel een beetje laat voor ik thuis ben. Moet nl. zo'm 1,5 uur reizen (alleen denk ik)quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
29 juni is een woensdagavond. Je ov is dan dus gewoon geldig. Ik geloof dat het van 19.00 uur tot ongeveer 21.00 is.
Welke richting moet je op? Wij moeten richting Rotterdam, misschien kun je dan een stuk meereizen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Cheesecake het volgende:
Hmm, wordt het wel een beetje laat voor ik thuis ben. Moet nl. zo'm 1,5 uur reizen (alleen denk ik)
Moet in de richting van Enschede...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Welke richting moet je op? Wij moeten richting Rotterdam, misschien kun je dan een stuk meereizen?
yupquote:
Jammer Peri!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:09 schreef PeRi het volgende:
De 29e kan ik + aanhang helaas niet meer, er is iets tussengekomen wat toch nog net iets belangrijker is. Sorry jongens.
Die komt er nog bijquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil graag van het misschien lijstje naar het "wie gaat er mee" lijstje
Ga jij met de auto naar de meet?quote:
nope, ik heb nog OV dus ik ga lekker gratis met de treinquote:
ik ben er, vriendjelief is erquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef jessie het volgende:
Thx, volgens mij ben ik de engiste scheiterd. Maar ik vind t niks om savonds van rotterdam naar amsterdam enw eer terug te gaan (ooit een keer bedreigd in de metros en sindsdien...) Maar toch bedankt!
Gezelligquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet ook met de metro terug hoor (t/m Slinge), dus je kan best meereizen dan. =)
aah joh! gewoon meegaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ik woon ook in zuid ja.
T word tijd voor een lush hier hoor, kunnen we tenminste lopen
Ik denk er nog ff over na. Maar ik denk dat ik TE scheiterig ben.
Het komt echt wel goed hoor. In de trein zijn we dan als het goed is met z'n vijven (ik neem aan dat die anderen het ook niet erg vinden om samen te reizen?) en in de metro met z'n drietjes. Maar goed, denk er rustig over na. Als Lush je niet in de metro krijgt, dan helpt niets meer vrees ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ik woon ook in zuid ja.
T word tijd voor een lush hier hoor, kunnen we tenminste lopen
Ik denk er nog ff over na. Maar ik denk dat ik TE scheiterig ben.
Zeg nooit nooit, ik was verleden keer pas half 12 thuis, en ik moest naar Alexander. Kutverbindingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
aah joh! gewoon meegaanwaarschijnlijk ruiken we na die meet zo naar Lushies dat geen mens bij ons in de buurt wil zitten.. En voor de zekerheid zal ik dan mijn handtas met strijkijzer meenemen
(ow, en het duurt tot negen uur toch, dus hooguit half elf weer op Rotterdam cs)
Oe, goed je best doen dan om het te verzetten! Anders ga je met gitaar in de trein zittenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef PiperMaru het volgende:
Ik baal een beetje! Ik heb aanstaande woensdagavond mijn eerste gitaarles en had er niet helemaal bij stilgestaan dat ik de 29e dus ook les heb
Nu hangt het er een beetje vanaf of ik die les kan verzetten, anders kan ik niet naar de meeting komen![]()
Haha dat gaat niet lukken, waarom denk je dat ik les neem?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Anders ga je met gitaar in de trein zittenKun je nog wat geld verdienen ook
![]()
joh, gewoon een beetje tokkelen en zielig kijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef PiperMaru het volgende:
Haha dat gaat niet lukken, waarom denk je dat ik les neem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |