*terug uit Berlijn is
![]()
De Lush is daar klein! Tenminste 1 van de 4 filialen die ik daar bezocht heb, t leek wel nog kleiner dan op de Kalverstraat. Ze hebben ook geen andere dingetjes, helaas. Heb gevraagd naar de tandpasta, maar ze weten daar ook niet wanneer t komt.
Wat ik wel ontzettend leuk vond daar, is dat ze veel kleine cadeauboxen hebben. Grappige boxen ook zonder badprodukten. Was wel duur, 14 euro voor een doos.
Ik heb een Honey Pie box gekocht: zit een stuk Honey I washed the kids (100gr) en Soft Coeur massage bar (30gr) in. En een stuk Middle Earth Turned Into Rock.
Ik was twee dagen daar geweest, achter elkaar
![]()
De eerste dag had ik dus een stukje Middle Earth gekocht, en kreeg toen twee proefjes erbij: Figs 'n Leaves en Happy For Sad douchegel. En veel was het! Het stukje Figs was 0,50 gr.
De tweede dag ging ik weer, want ik had toch besloten een box te halen. De jongen (!!) achter de kassa herkende ons vroeg wat ik de dag ervoor gehad had en gaf ons toen nog twee stukken mee: een Bohemian van 0,89 gr en een halve Karma Bubble Bar!
Wat ik trouwens ook bijna kocht was de Duitse versie van The Strokes; Flying Stout heet ie daar. Maar hij was best duur, ¤ 13,- Ik wilde hem hebben voor het etiket, best een collectors item. Maar toen ik dat dus zei, kreeg ik van het meisje een etiket mee