Je kan ook online bestellen hèquote:Op zondag 19 juni 2005 10:24 schreef moon1702 het volgende:
Die producten lijken mij echt heerlijk als ik het zo eens bekijk. Jammergenoeg is er hier in België maar één zo'n winkel en dan nog in Luik.
Binnenkort moet ik op schiphol zijn, is er daar toevallig geen Lush??
Ik denk dat dat komt omdat het allemaal zo natuurlijk is.... Kan nooit slecht zijn voor je velletje!! Zelfs al heb je een moeilijk huidtype, dat merk ik ook nu. Jammer vind ik wel dat mijn huid bij het afspoelen even stroef aanvoelt, dat is niet slecht weet ik maar ik vind het niet zo'n fijne sensatie, gelukkig is dat met het afdrogen al haast niet meer merkbaar en trekt mijn huid ook niet als bij gewone zeep.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
Het gekke is dat ik ook een gevoelige huid heb en normaliter altijd moet smeren met cremepjes na het wassen met wat dan ook (gezicht heb ik het over trouwens) maar met alle producten (behalve Fresh farmacy) niet! Zelfs Herbalism die eigenlijk voor de vette huid is bedoeld, en dat heb ik absoluut niet, doet wonderen en maakt mn huid zacht! Dat vind ik best gek
Celestial is echt een heerlijke creme. Mijn huid wordt er echt heel zacht van, en dat blijft de hele dag zo (meestal heb ik na een paar uur a l een iets drogere huid). En die geurquote:Op zondag 19 juni 2005 11:10 schreef Kyara het volgende:
Voor een gevoelige huid zijn aqua marina en celestial heel goed.
Heb ook een gemende huid maar wel gevoelig en deze twee producten doen voor mij wonderen. Ze zijn heel erg mild en celestial ruikt ook nog eens heerlijk.
Nou, met een gevoelige huid moet je toch wel uitkijken hoor. Ik kan zelf bijvoorbeerd erg slecht tegen fruitzuren in cremes. Die zijn gewoon te scherp. Dus enzymion hoef ik al niet eens te proberen en volgens mij had iemand hier ook een keer iets waar de huid niet goed op reageerde.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het allemaal zo natuurlijk is.... Kan nooit slecht zijn voor je velletje!!
Dat is dus wel wat hier Dream Cream heet dan jaquote:Funnie zei in het gesloten topic:
Dreamy Creamy
Reichhaltige Hand und Körperlotion,
Auch für ellbogen, Knie und FuBe (rare duitse teken invoegen) Met Hafermilch, kakaibutter, rosen und natürlicgen ölen von Oliven, Kamille, teebaum und Lavendel. Traumhaft. Dat staat op de verpakking
Het is even wennen, maar hij is echt heerlijk he?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:07 schreef morgaine21 het volgende:
Ik werd gisteren avond heel plezierig verrast door mn middle earth turns to rock sample! Toen ik het rook had ik niet zo'n goede hoop dat het wat zou worden want ik vond het niet echt lekker. Maar als je hem over je huid haalt voelt dat echt heerlijk! Het scrubt heel goed, mn armen en benen waren superzacht na afloop.
Zelfs de geur vind ik nu lekker, moest er gewoon even aan wennen.
Ik weet al wat mn volgende aankoop gaat worden....
Word je nog gestraft ook voor het hebben van een ( redelijk?) normale huid.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Celestial is echt een heerlijke creme. Mijn huid wordt er echt heel zacht van, en dat blijft de hele dag zo (meestal heb ik na een paar uur a l een iets drogere huid). En die geur![]()
Wat ik wel jammer vind is dat bijna alle cremes en ook veel shampoos en reinigingsproducten zijn gemaakt voor een vette huid, een huid met puistjes, een heel droge huid etc. Dat heb ik allemaal niet, maar er zijn dus eigenlijk geen 'neutrale' producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |