abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28055973

Historie:

deel 1: Favo Lush produkt
deel 2: Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)
deel 3: Favo Lush produkt (deel 3)
deel 4: Favo Lush product deel 4
deel 5: A Lush Life Deel 5
deel 6: Het LUSH topic. Deeltje 6
deel 7: A Lush Life deel 7 (meeting 1 juni)
deel 8: lush. Lush! LUSH!!! Deel 8!
deel 9: Hét LUSH Topic! Deel 9!
deel 10: LUSH! Mét Meeting! Deel 10
deel 11: LUSH! Addicts, verzamelt u hier! Deel 11!
deel 12: LUSH! Addicts zijn lyrisch na eerste meeting!!! Deel 12
deel 13: LUSH! Addicts krijgen er geen genoeg van. Deel 13.
deel 14: Nieuwe Lush-Meet in aantocht!! #14
deel 15: Lush! Lush! Lush! En meets, #15
deel 16: It's al getting Lushy. #16
deel 17: It's an addiction called Lush #17
deel 18: And again the addiction Lush! Deeltje 18
deel 19: The LUSH experience.. Nummertje 19.
deel 20: It's a Lush world after all, #20
deel 21: Lush all over the place! part 21
Lush slowchat.

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op! Het is zeer verslavend.

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

Verslavingen alom:

Heaven7's voorraad:

Mirjamke's verslaving:

Anitra's buit:

Ymme's verzameling:

Het make-up zusje van Lush:
http://forum.fok.nl/topic/709549

http://forum.fok.nl/topic/715440

Ik moet mijn foto eens even fixen geloof ik
pi_28055983
Die laatste linkjes zet ie niet om naar de topictitel
  zondag 19 juni 2005 @ 01:45:01 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28056279
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 19 juni 2005 @ 09:04:01 #4
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28057789
Hoi!
Whatever I want.
pi_28058172
Mensen. niet zo snel joh
pi_28058181
Ik heb me net heerljk ingesmeert met skin sin. In het begin (onder het smeren) vind ik hem heel zoet ruiken, niet echt lekker ook. Maar als het eenmaal op mijn huid zit, heerlijk zacht en lekker ruikend
pi_28058196
Ik ga dadelijk een dagje naar Fleurig Daar staat mijn zwager met een tuin
Nu kan ik daar ongemerkt tussen lopen, ik ruik toch zoet (beetje naar bloemetjes)
  zondag 19 juni 2005 @ 10:22:49 #8
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_28058445
Ik ben ook es een keer geweest. Vreselijk duur maar heb toch 1 (!!) zeepje meegenomen, I Should Coco, en de gehele badkamer ruikt er al naar . Ik ga vast en zeker nog wel een keer terug, vooral omdat het gewoon lekker natuurlijk spul is en niet dierlijk, geen vivisectie, en het staat en geurt erg gezellig in de badkamer.

.
power to the people
pi_28058479
Die producten lijken mij echt heerlijk als ik het zo eens bekijk. Jammergenoeg is er hier in België maar één zo'n winkel en dan nog in Luik.
Binnenkort moet ik op schiphol zijn, is er daar toevallig geen Lush??
  zondag 19 juni 2005 @ 10:29:02 #10
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_28058547
quote:
Op zondag 19 juni 2005 10:24 schreef moon1702 het volgende:
Die producten lijken mij echt heerlijk als ik het zo eens bekijk. Jammergenoeg is er hier in België maar één zo'n winkel en dan nog in Luik.
Binnenkort moet ik op schiphol zijn, is er daar toevallig geen Lush??
Je kan ook online bestellen hè Ik ben wel in Amsterdam geweest, centrum, maar de volgende aankoop is ws. ook via internet, ik zit in Tilburg nl. en hier is ook nog geen Lushwinkel.
power to the people
pi_28058626
ja idd maar het is toch leuker om het eerst eens te ruiken ik krijg ook graag wat advies ivm huidverzorging, heb nogal een gevoelig huidje maar ja ik denk dat ik het toch maar eens probeer.
die I schould coco zeep lijkt me leuk.
Wat raden de kenners aan? Ik heb een droge huid, behalve mijn gezicht, das dan weer wat vettiger op de t-zone en verder heeeeeeel gevoelig.
pi_28059140
Ik werd gisteren avond heel plezierig verrast door mn middle earth turns to rock sample! Toen ik het rook had ik niet zo'n goede hoop dat het wat zou worden want ik vond het niet echt lekker. Maar als je hem over je huid haalt voelt dat echt heerlijk! Het scrubt heel goed, mn armen en benen waren superzacht na afloop.
Zelfs de geur vind ik nu lekker, moest er gewoon even aan wennen.

Ik weet al wat mn volgende aankoop gaat worden....
  zondag 19 juni 2005 @ 11:10:36 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28059192
Voor een gevoelige huid zijn aqua marina en celestial heel goed.

Heb ook een gemende huid maar wel gevoelig en deze twee producten doen voor mij wonderen. Ze zijn heel erg mild en celestial ruikt ook nog eens heerlijk.

Ik heb imperialis ook geprobeerd (proefje), die is voor de gemengde huid maar dat vond ik toch niet erg fijn. Prikte een beetje enzo. Misschien niet heel geschikt voor een gevoelige huid.
pi_28059418
Het gekke is dat ik ook een gevoelige huid heb en normaliter altijd moet smeren met cremepjes na het wassen met wat dan ook (gezicht heb ik het over trouwens) maar met alle producten (behalve Fresh farmacy) niet! Zelfs Herbalism die eigenlijk voor de vette huid is bedoeld, en dat heb ik absoluut niet, doet wonderen en maakt mn huid zacht! Dat vind ik best gek
pi_28059431
Ik moet Imperialis nog proberen trouwens.. zou ik op de meet eventueel wel een proefje van brazende honey mee kunnen krijgen?
  zondag 19 juni 2005 @ 11:23:37 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28059481
Mijn soak and float bar is heel eng gemuteerd
Ik had hem in het blikje gelegd, maar er zat kennelijk teveel water in, toen ik hem eruit haalde zaten er aan de onderkant hele lange draden aan Het gehel ziet er nu uit als een soort kwal
  zondag 19 juni 2005 @ 11:24:13 #17
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_28059497
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
Het gekke is dat ik ook een gevoelige huid heb en normaliter altijd moet smeren met cremepjes na het wassen met wat dan ook (gezicht heb ik het over trouwens) maar met alle producten (behalve Fresh farmacy) niet! Zelfs Herbalism die eigenlijk voor de vette huid is bedoeld, en dat heb ik absoluut niet, doet wonderen en maakt mn huid zacht! Dat vind ik best gek
Ik denk dat dat komt omdat het allemaal zo natuurlijk is.... Kan nooit slecht zijn voor je velletje!! Zelfs al heb je een moeilijk huidtype, dat merk ik ook nu. Jammer vind ik wel dat mijn huid bij het afspoelen even stroef aanvoelt, dat is niet slecht weet ik maar ik vind het niet zo'n fijne sensatie, gelukkig is dat met het afdrogen al haast niet meer merkbaar en trekt mijn huid ook niet als bij gewone zeep.

En dat het na uuuuuuren nog zo lekker ruikt
power to the people
pi_28059574
Ja het is echt geweldig!

Ik heb nu spijt dat ik Brazened honey niet gewoon heb gekocht PeRi en Anitra, doet ie echt wonderen voor je huid? Want dat vraag ik me af, of het echt ZO goed is voor je huid en het resultaat ook ziet dus. Het is al verbeterd sinds ik Lush gebruik maar kan het nog beter?
  zondag 19 juni 2005 @ 11:28:34 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28059586
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:10 schreef Kyara het volgende:
Voor een gevoelige huid zijn aqua marina en celestial heel goed.

Heb ook een gemende huid maar wel gevoelig en deze twee producten doen voor mij wonderen. Ze zijn heel erg mild en celestial ruikt ook nog eens heerlijk.
Celestial is echt een heerlijke creme. Mijn huid wordt er echt heel zacht van, en dat blijft de hele dag zo (meestal heb ik na een paar uur a l een iets drogere huid). En die geur

Wat ik wel jammer vind is dat bijna alle cremes en ook veel shampoos en reinigingsproducten zijn gemaakt voor een vette huid, een huid met puistjes, een heel droge huid etc. Dat heb ik allemaal niet, maar er zijn dus eigenlijk geen 'neutrale' producten.
  zondag 19 juni 2005 @ 11:38:42 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28059802
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:24 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt omdat het allemaal zo natuurlijk is.... Kan nooit slecht zijn voor je velletje!!
Nou, met een gevoelige huid moet je toch wel uitkijken hoor. Ik kan zelf bijvoorbeerd erg slecht tegen fruitzuren in cremes. Die zijn gewoon te scherp. Dus enzymion hoef ik al niet eens te proberen en volgens mij had iemand hier ook een keer iets waar de huid niet goed op reageerde.
  zondag 19 juni 2005 @ 11:42:55 #21
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28059879
quote:
Funnie zei in het gesloten topic:

Dreamy Creamy
Reichhaltige Hand und Körperlotion,

Auch für ellbogen, Knie und FuBe (rare duitse teken invoegen) Met Hafermilch, kakaibutter, rosen und natürlicgen ölen von Oliven, Kamille, teebaum und Lavendel. Traumhaft. Dat staat op de verpakking
Dat is dus wel wat hier Dream Cream heet dan ja
Whatever I want.
pi_28063153
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:07 schreef morgaine21 het volgende:
Ik werd gisteren avond heel plezierig verrast door mn middle earth turns to rock sample! Toen ik het rook had ik niet zo'n goede hoop dat het wat zou worden want ik vond het niet echt lekker. Maar als je hem over je huid haalt voelt dat echt heerlijk! Het scrubt heel goed, mn armen en benen waren superzacht na afloop.
Zelfs de geur vind ik nu lekker, moest er gewoon even aan wennen.

Ik weet al wat mn volgende aankoop gaat worden....
Het is even wennen, maar hij is echt heerlijk he?
Bij Rick staat hij op nummer 1
pi_28064160
Dames? Resenties over Brazened honey?
pi_28064279
Zijn er ook zeepjes die een iets vettig laagje achterlaten? Ik ruik nu nl wel heel erg lekker naar coco, maar mijn huid is superdroog!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 19 juni 2005 @ 16:51:00 #25
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28065718
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:28 schreef Aventura het volgende:

[..]

Celestial is echt een heerlijke creme. Mijn huid wordt er echt heel zacht van, en dat blijft de hele dag zo (meestal heb ik na een paar uur a l een iets drogere huid). En die geur

Wat ik wel jammer vind is dat bijna alle cremes en ook veel shampoos en reinigingsproducten zijn gemaakt voor een vette huid, een huid met puistjes, een heel droge huid etc. Dat heb ik allemaal niet, maar er zijn dus eigenlijk geen 'neutrale' producten.
Word je nog gestraft ook voor het hebben van een ( redelijk?) normale huid.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')