Je kan ook online bestellen hèquote:Op zondag 19 juni 2005 10:24 schreef moon1702 het volgende:
Die producten lijken mij echt heerlijk als ik het zo eens bekijk. Jammergenoeg is er hier in België maar één zo'n winkel en dan nog in Luik.
Binnenkort moet ik op schiphol zijn, is er daar toevallig geen Lush??
Ik denk dat dat komt omdat het allemaal zo natuurlijk is.... Kan nooit slecht zijn voor je velletje!! Zelfs al heb je een moeilijk huidtype, dat merk ik ook nu. Jammer vind ik wel dat mijn huid bij het afspoelen even stroef aanvoelt, dat is niet slecht weet ik maar ik vind het niet zo'n fijne sensatie, gelukkig is dat met het afdrogen al haast niet meer merkbaar en trekt mijn huid ook niet als bij gewone zeep.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
Het gekke is dat ik ook een gevoelige huid heb en normaliter altijd moet smeren met cremepjes na het wassen met wat dan ook (gezicht heb ik het over trouwens) maar met alle producten (behalve Fresh farmacy) niet! Zelfs Herbalism die eigenlijk voor de vette huid is bedoeld, en dat heb ik absoluut niet, doet wonderen en maakt mn huid zacht! Dat vind ik best gek
Celestial is echt een heerlijke creme. Mijn huid wordt er echt heel zacht van, en dat blijft de hele dag zo (meestal heb ik na een paar uur a l een iets drogere huid). En die geurquote:Op zondag 19 juni 2005 11:10 schreef Kyara het volgende:
Voor een gevoelige huid zijn aqua marina en celestial heel goed.
Heb ook een gemende huid maar wel gevoelig en deze twee producten doen voor mij wonderen. Ze zijn heel erg mild en celestial ruikt ook nog eens heerlijk.
Nou, met een gevoelige huid moet je toch wel uitkijken hoor. Ik kan zelf bijvoorbeerd erg slecht tegen fruitzuren in cremes. Die zijn gewoon te scherp. Dus enzymion hoef ik al niet eens te proberen en volgens mij had iemand hier ook een keer iets waar de huid niet goed op reageerde.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het allemaal zo natuurlijk is.... Kan nooit slecht zijn voor je velletje!!
Dat is dus wel wat hier Dream Cream heet dan jaquote:Funnie zei in het gesloten topic:
Dreamy Creamy
Reichhaltige Hand und Körperlotion,
Auch für ellbogen, Knie und FuBe (rare duitse teken invoegen) Met Hafermilch, kakaibutter, rosen und natürlicgen ölen von Oliven, Kamille, teebaum und Lavendel. Traumhaft. Dat staat op de verpakking
Het is even wennen, maar hij is echt heerlijk he?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:07 schreef morgaine21 het volgende:
Ik werd gisteren avond heel plezierig verrast door mn middle earth turns to rock sample! Toen ik het rook had ik niet zo'n goede hoop dat het wat zou worden want ik vond het niet echt lekker. Maar als je hem over je huid haalt voelt dat echt heerlijk! Het scrubt heel goed, mn armen en benen waren superzacht na afloop.
Zelfs de geur vind ik nu lekker, moest er gewoon even aan wennen.
Ik weet al wat mn volgende aankoop gaat worden....
Word je nog gestraft ook voor het hebben van een ( redelijk?) normale huid.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Celestial is echt een heerlijke creme. Mijn huid wordt er echt heel zacht van, en dat blijft de hele dag zo (meestal heb ik na een paar uur a l een iets drogere huid). En die geur![]()
Wat ik wel jammer vind is dat bijna alle cremes en ook veel shampoos en reinigingsproducten zijn gemaakt voor een vette huid, een huid met puistjes, een heel droge huid etc. Dat heb ik allemaal niet, maar er zijn dus eigenlijk geen 'neutrale' producten.
Je steekt iedereen aan johquote:Op maandag 20 juni 2005 00:32 schreef Anitra het volgende:
Brazened Honey is een heerlijk masker, vind ik. Hij is lekker grondig en dat is voor mijn rare gezichtshuid wel nodig. heb hele rare porieen in mijn gezicht Ik had juist dat toen ik hem er af had een beetje branderig gevoel, maar heel minimaal!!!
Vandaag een groot monstertje bij mijn ouders af gegeven van dream cream. Mijn vader had een flinke lik op zijn hoofd tjah man met een lage haargrensen die zei gelijk dat ik een pot moest bestellen voor ze
![]()
En nu... ga je dat redden dan, tot die tijdquote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef Kyara het volgende:
Kokoskip: dat gaat sneller dan je denkt hoor
Ymme: ik hoop de 29e
Daar heb je helemaal gelijk in. Mocht je het even moeilijk hebben wij steunen je wel in dit topicquote:Op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef Kyara het volgende:
moet wel. Geen tijd om naa Lush te gaan en bestellen duurt ongeveer even lang.
Waarom dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef Auticia het volgende:
Zijn er meer mensen die met dit weer ontzettend vaak Candy Fluff gebruiken?
Volgens mij is een maskertje uit de koelkast erg prettig met dit weerquote:Op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef kokoskip het volgende:
Welke zeep is het lekkerste voor in het warme weer?
Dat us zeker weten waarquote:Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon Candy Fluff weer. Lekker zoet.
Ik heb het ook besteld.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
Gisteren liet ik bij mijn ouders vallen dat ik o.a. Dream Cream wil gaan halen voor mini-MUUS en ik vertelde waarom (eczeem, doet wonderen bij een gehavende huid etc).
Ik moet nu twee potten extra halen voor mijn vader en het jongste kind van mijn broer..
\quote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb het ook besteld.
Lijkt me ideaal voor o.a na het scheren. Dan heb ik altijd een branderig cq trekkerig gevoel aan de benen. Ook krijg ik uitslag als ik te lang met de hond hebt geknuffeld. Dus ik hoop dat die dream cream hier tegen gaat werken. Ik kan niet wachten om het te testen. Hele dagen knuffelen met de hond![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mijn temptation binnen, dank u wel
en, ik vind dat hij stinkt![]()
ik had niet zoiets van, gut, bah, een wintergeurquote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij stinkt maar wel een winter geur, geen zomer geur maar dat heb ik ook met de red rooster. Dus die bewaar ik
![]()
De jongste van mijn broer heeft heel erg eczeem en mijn vader heeft heel erg psoriasis en ineens iets in zijn elleboog wat ook erg op eczeem lijkt. Met huidziektes wil je op een gegeven moment alles wel proberen en een creme van de Lush is nog altijd beter dan die hormaantroep die zij allebei altijd moeten smeren.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:44 schreef Anitra het volgende:
Alles met kaneel vind ik een wintergeur
Muus-familie dus ook een dream cream familie
waar ken ik dat van tonksquote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef tonks het volgende:
Niet zo drammen
Doe maar rustig aan hoor. Mag ik vragen wat??quote:Op maandag 20 juni 2005 15:22 schreef tonks het volgende:
Ben erg druk met leren (morgen her,,) dus alsk ik nog tijd heb gooi ik em in de brievenbus.. zoniet dan morgen
Moet ik helpen? zou idd wel willen weten wat dat je gaat opsturen jaquote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef tonks het volgende:
Economie herkansen(of bedoel je iets anders)
Maar ga nu maar weer lekker leren. Is belangrijker dat lush hoor...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
ahaha sorry, ik dacht dat je dat wel wistTemptation toch?
Vriedlief wordt er ook niet warm of koud van. Toen ik hem laast meenam naar de winkel.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef ymme het volgende:
Hoe reageren, jullie familieleden/vrienden op het feit, dat je zo gek van Lush bent.
Mijn lieve vriend, vind het duur, onzin en stinken. Niet dat ik daar iets van aantrek hoor
Maar hij vind het dan toch wel weer fijn, dat ik me er lekker en gelukkig bij voel. En ach ja zegt hij dan: Je bent tenslotte een vrouw, en die doen zulk soort dingen nou eenmaal
Dream Cream is idd ideaal voor na het scheren! Superzacht wordt je!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb het ook besteld.
Lijkt me ideaal voor o.a na het scheren. Dan heb ik altijd een branderig cq trekkerig gevoel aan de benen. Ook krijg ik uitslag als ik te lang met de hond hebt geknuffeld. Dus ik hoop dat die dream cream hier tegen gaat werken. Ik kan niet wachten om het te testen. Hele dagen knuffelen met de hond![]()
Ik heb net Sandstone gebruikt, lekker fris met dit weer, verder is Sea Vegetable fris, Bohemian en Demon in the Dark natuurlijk. Oh ja, ik leg mijn Freeze douchegel in de koelkast, heb het nog niet geprobeerd maar las op het Engelse forum dat dat erg lekker is met warm weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef kokoskip het volgende:
Welke zeep is het lekkerste voor in het warme weer?
Dus toch! ik zat ook ff te kijken en zag wat voorbij flitsen (zapte gewoon voorbij hoor dit soort programma's kijk ik nooitquote:Op maandag 20 juni 2005 22:32 schreef Shirley het volgende:
Ik zat net op Yorin ''Beter in bed'' te kijken en daar gingen ze naar een Lush winkel! Ik zag allerlei bekende namen voorbij komen, zoals de Sexbomb, en de man die daar voor het eerst, was helemaal verrukt over alles wat er was
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef cloarie het volgende:
Mijn babyface is gesmolten
Zou dat nog goedkomen? Ik hoop het maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |