En hierbij mijn Lush-verzamelingetje
![]()
Middenboven een proefje therapy massagebar. Ik ben benieuwd, heb nog gene enkele massagebar in de winkel bekeken of besnuffeld, laat staan uitgeprobeerd.
Rechtsboven milky bar, vond ik vandaag in de winkel lekker ruiken en hoor er positieve verhalen hier over
Linksonder is M'n Buffy in stukjes gesneden, erg handig en zuinog in gebruik zo
Rechts ernaast een proefje Herbalism. Die vind ik onhandig in gebruik, wordt zo dun als ik het probeer te mengen met een beetje water. Wordt meer groen water en dat smeert zo moeilijk uit over m'n gezicht. Maar ik heb geen idee of ik 't misschien verkeerd gebruik
![]()
M'n huid voelt achteraf wel schoon en oogt mat.
Het andere proefje is er Magnaminty. Die ga ik zeker aanschaffen maar daarvoor wacht ik tot de VIP-avond op 9 juli.
Tja, ik was van plan vandaag alleen een cadeautje voor m'n moeder te kopen (stukje demon in the dark omdat ze gek op mint/munt is) alleen kwam ik weer met meer thuis
Voor mezelf heb ik die soapstack gehaald _waarvan ik de I should coco op ga sturen naar m'n zusje, want die heeft geen Lush op St Maarten
![]()
_ de lite lip en de milky bar zeep.
Achja, toch nog genoeg wat ik 9 juli kan kopen, er is nog veel meer dat me lekker lijkt
[ Bericht 41% gewijzigd door meXXmo op 30-06-2005 21:51:45 (info toegevoegd bij foto) ]
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.