Dat witte blok met chocolade- of bruin laagje zag ik ook. Wat doet dat nou precies?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef PiperMaru het volgende:
Het werd ff tijd voor een fotootje van mijn collectie vond ik, na gisteren
Dus bij deze:
[afbeelding]
quote:Black Magic is ideaal om mannen te inspireren die graag zouden zien dat elke vrouw met een instructieboekje werd geleverd. Je kent ze wel, die mannen die het liefst alles op een technische manier benaderen. De met een chocoladelaagje bedekte Black Magic heeft een krachtig parfum: geranium, scharlei en ylang ylang blaadjes geven hem een verrukkelijke diepe geur. Gebruik de magie in deze massagebar om ervoor te zorgen dat je geliefde zijn fantasie eens gebruikt; scharlei staat erom bekend diepe gevoelens op te wekken en geranium wordt gebruikt om warmte en verbeeldingskracht te versterken. (Het bloemblaadje op de foto wordt niet bij uw bestelling geleverd).
Ik heb ook nergens om gevraagd in Maastricht hoor, qua proefjes. Wel gewoon zo van: "Goh, dit en dit vind ik een lekker luchtje, wat voor vergelijkends kun je me aanraden?" en dan kreeg ik 'n prutadviesquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Ik kreeg juist wel 4 proefjes in Maastricht terwijl ik er 2 had gevraagdZe was zo behulpzaam en gaf me vanalles tegen droge huid
Of op een ander forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef heaven7 het volgende:
Overigens kun je voor het echte advies het beste in dit topic zijn![]()
Je moet je creditcard veilig opbergen voor je gaat surfen op die site.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind die internetshop trouwens best gevaarlijk![]()
Ik heb geen cc gelukkigquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je moet je creditcard veilig opbergen voor je gaat surfen op die site.
Ik heb de Marron genomen. Ben me nu volop aan het inlezen op het Amerikaanse Lush forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef Kyara het volgende:
PiperMaru: als je je haar gaat kleuren met henna moet je zeker voor en na foto's plaatsen. Welke kleur heb je trouwens genomen?
dat is de rood/bruine variant he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik heb de Marron genomen. Ben me nu volop aan het inlezen op het Amerikaanse Lush forum.
Als ik tijd heb ga ik het misschien zondag doen, anders wordt het volgend weekend.
Maar foto's komen er zeker!
Marron is rood/bruin jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is de rood/bruine variant he?
Ja, op dat forum staan ook leuke voor en na foto's.
Ben ook wel benieuwd wat Arabian bright voor mijn haar gaat doen.
Ik zit de hele tijd in de online shop te neuzenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef Kyara het volgende:
geen idee. Ik word er alleen maar heel erg hebberig van.
Grappig, ik zat zojuist voor 't eerst op 't britse lush-forum te neuzen en net via een linkje beland op dat nederlandse forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef Anitra het volgende:
Sinds kort op internet het het nederlandse Lush-forum
Ik zag 'm al in het andere topic... ik ben zooooooo jaloersquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef heaven7 het volgende:
Ook hier maar even, mag ik weer in de OP?
[afbeelding]
Ook van je saldo de dag daarna?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef heaven7 het volgende:
Erg heIk verleek em met de foto van een maandje terug
Maar je wordt er zo blij van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |