MIsschien is ook al leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:47 schreef Maerycke het volgende:
Hoi! Ik kom ook misschien!
*zeer onverkapte tvp*
ow, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:14 schreef Maerycke het volgende:
Dat dacht ik ook
Wat zat er in de vorige goodie bag eigenlijk?
Je moet langs de appie en die grote boekhandel lopen. En volgens mij is dat wel in de buurt van de munt jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:05 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik ook wat eerder ga. De H&M in de Kalverstraat heeft een vrij uitgebreide assecoire afdeling. Moet nog een witte riem hebben (totaal oftopic maar voor het geval dat iemand nog een goed adresje weet, niet al te ver van de Kalver en Lush af).
Nog even voor de goede orde: als ik de Kalverstraat uitloop en dan bij de munt (is dat de munt?) doorloop. Dan kom ik toch bij de Leidsestraat uit he?
Je hebt als je langs de munt de kalverstraat inloopt eerst aan je linkerhand zo'n winkelcentrumachtig iets en een eindje verder zit een zijstraat naar links. Die moet je in en dan zie je op een gegeven moment rechts de appie. (nu hoop ik dat ik het goed onthouden heb)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Appie en de grote boekhandel..... uhuh......
Ik weet een heleboel H&M's te zitten in de Kalverstraat maar daar houdt het dan ook mee op....
Ik had mijn deadline afgelopen zaterdag, komt mooi uit dus!
was jij niet ook aan het afstuderen?
Scheltema.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Appie en de grote boekhandel..... uhuh......
thnx die jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |