MIsschien is ook al leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:47 schreef Maerycke het volgende:
Hoi! Ik kom ook misschien!
*zeer onverkapte tvp*
ow, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:14 schreef Maerycke het volgende:
Dat dacht ik ook
Wat zat er in de vorige goodie bag eigenlijk?
Je moet langs de appie en die grote boekhandel lopen. En volgens mij is dat wel in de buurt van de munt jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:05 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik ook wat eerder ga. De H&M in de Kalverstraat heeft een vrij uitgebreide assecoire afdeling. Moet nog een witte riem hebben (totaal oftopic maar voor het geval dat iemand nog een goed adresje weet, niet al te ver van de Kalver en Lush af).
Nog even voor de goede orde: als ik de Kalverstraat uitloop en dan bij de munt (is dat de munt?) doorloop. Dan kom ik toch bij de Leidsestraat uit he?
Je hebt als je langs de munt de kalverstraat inloopt eerst aan je linkerhand zo'n winkelcentrumachtig iets en een eindje verder zit een zijstraat naar links. Die moet je in en dan zie je op een gegeven moment rechts de appie. (nu hoop ik dat ik het goed onthouden heb)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Appie en de grote boekhandel..... uhuh......
Ik weet een heleboel H&M's te zitten in de Kalverstraat maar daar houdt het dan ook mee op....
Ik had mijn deadline afgelopen zaterdag, komt mooi uit dus!
was jij niet ook aan het afstuderen?
Scheltema.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Appie en de grote boekhandel..... uhuh......
thnx die jaquote:
Service joh! Echt goed! (en ook handig voor hun om te weten uiteraard, maar toch!)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef Anitra het volgende:
Samantha van Lush heeft mij vanmiddag nog gebeld of we wel wisten dat het ov ging staken en of we dan nog kwamen. Heb gezegd dat iedereen weet dat het gemeentelijke vervoer staakt in Amsterdam en dat we met de trein of met de auto komen.
Ik heb er helemaal zin in![]()
![]()
![]()
Gorgeous is 60 euroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef Maerycke het volgende:
Dat heb ik met dat Gorgeous.. 40 euro voor een potje is wel een beetje duur om zomaar even uit te geven. Dat zou ik bij de plaatselijke Douglas ofzo ook niet snel doen.
LOL neem iets van een vlag mee ofzo.. dan kun je in geval van nood met die vlag zwaaien en wie weet zien we jullie danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef debby1973 het volgende:
Dat wordt nog lachen morgen. Mijn collega, die rijdt, verdwaalt al hier in Enschede.
Zou je het mij dan zo snel mogelijk willen laten weten, of dat je moeder meegaat, of dat ik mee gaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:22 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoor vandaag nog van mam of ze haar etentje speciaal voor mij af gaat zeggen(Ze twijfelt nog).
Jaaaa! als dat zou kunnen! Zou wel erg prettig zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:17 schreef Anitra het volgende:
Misschien handig om een telefoonnummer van 1 van ons te hebben Debby, zodat je altijd iemand kan bellen.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als de zoveelste creditcardrekening binnenkomt waar mijn uitgaven aan dvd's in verschillende valuta's opstaanquote:
In Berlijn issie 5 euro goedkoper?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
132 gulden voor een potje creme (ja, ik reken af en toe nog om)
Je mag de mijne wel hebben!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef debby1973 het volgende:
Van wie zou ik het telefoonnummer mogen hebben??????
Gedaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben!
Mail me even op:
Haha, dat klinkt als mijn moederquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef heaven7 het volgende:
Dankje KyaraAl heeft ze het etentje puur afgezegd omdat ze het zo sneu vindt voor mij volgens mij
Maar zelf vind ze het ook leuk hoor.
Ze is al een beetje verslaafdAlleen is ze wel erg zuinig dus zal ze niet helemaal losgaan, maar ze is wild van Irresistable bliss en Aromaco en Milky bar. Verder heeft ze Helping hands en Skin drink
Morgen gaan we samen een pot Dream cream kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |