Haha, dat klinkt als mijn moederquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef heaven7 het volgende:
Dankje KyaraAl heeft ze het etentje puur afgezegd omdat ze het zo sneu vindt voor mij volgens mij
Maar zelf vind ze het ook leuk hoor.
Ze is al een beetje verslaafdAlleen is ze wel erg zuinig dus zal ze niet helemaal losgaan, maar ze is wild van Irresistable bliss en Aromaco en Milky bar. Verder heeft ze Helping hands en Skin drink
Morgen gaan we samen een pot Dream cream kopen
Ik zou het heel stoer vinden als je komt!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:45 schreef Maerycke het volgende:
Gelukkig maarEn nu roep ik heel stoer dat het waarschijnlijk is dat ik kom hoor.. maar afgelopen nacht heb ik wakker gelegen omdat ik van zenuwachtigheid niet kon slapen
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Kyara het volgende:
euh, dreamtime temple balm?
Ik heb je nummer opgeslagen, just in case! Zoals gezegd ben ik al eerder in A'dam dus ik kom je helaas in de trein nog niet tegen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Maeghan het volgende:
Mocht iemand nog een foonnummer willen: 06 ** ** **** en ik reis vanaf Rdam CS.
uhhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef sefer het volgende:
hoi
ik sta op de misschien-lijst (+ aanhang)
maar ik weet eigenlijk niet hoe laat de vip-avond eigenlijk begint? Daar hangt het nu namelijk nog een beetje van af!
Het begint om 7 uur Seferquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef sefer het volgende:
uhhmisschien lees ik niet goed hoor, maar ik kan het niet echt ergens vinden
of ben ik sowieso nu te laat![]()
thanks!quote:
We zitten nog lang niet aan de 20! (en als dat wel zo was geweest, had 1 van mijn aanhangers thuis moeten blijven) Dus bij mijn weten ben je welkom!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:24 schreef sefer het volgende:
thanks!
en ben ik nog op tijd om naar de meeting te komen aangezien ik nog op de 'misschien-lijst' stond? weet iemand dat![]()
LOL, ik heb je toch gezegd dat je even langs de appie moestquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:48 schreef debby1973 het volgende:
Heb er vannacht over gedroomd. Liep dus echt met een supermarktkarretje in lush te shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |