Ik zou het heel stoer vinden als je komt!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:45 schreef Maerycke het volgende:
Gelukkig maarEn nu roep ik heel stoer dat het waarschijnlijk is dat ik kom hoor.. maar afgelopen nacht heb ik wakker gelegen omdat ik van zenuwachtigheid niet kon slapen
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Kyara het volgende:
euh, dreamtime temple balm?
Ik heb je nummer opgeslagen, just in case! Zoals gezegd ben ik al eerder in A'dam dus ik kom je helaas in de trein nog niet tegen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Maeghan het volgende:
Mocht iemand nog een foonnummer willen: 06 ** ** **** en ik reis vanaf Rdam CS.
uhhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef sefer het volgende:
hoi
ik sta op de misschien-lijst (+ aanhang)
maar ik weet eigenlijk niet hoe laat de vip-avond eigenlijk begint? Daar hangt het nu namelijk nog een beetje van af!
Het begint om 7 uur Seferquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef sefer het volgende:
uhhmisschien lees ik niet goed hoor, maar ik kan het niet echt ergens vinden
of ben ik sowieso nu te laat![]()
thanks!quote:
We zitten nog lang niet aan de 20! (en als dat wel zo was geweest, had 1 van mijn aanhangers thuis moeten blijven) Dus bij mijn weten ben je welkom!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:24 schreef sefer het volgende:
thanks!
en ben ik nog op tijd om naar de meeting te komen aangezien ik nog op de 'misschien-lijst' stond? weet iemand dat![]()
LOL, ik heb je toch gezegd dat je even langs de appie moestquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:48 schreef debby1973 het volgende:
Heb er vannacht over gedroomd. Liep dus echt met een supermarktkarretje in lush te shoppen.
hihi, net alsof we naar een of andere superbelangrijke bijeenkomst gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Hoe is het weer in Amsterdam? Hier schijnt de zon en is het erg warm (binnen althans), ik weet niet wat ik aan moet trekken
Dat is nou handigquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Kyara het volgende:
Oh, en als het regent als we aankomen. Ik ben degene met die knalroze paraplu.
is makkelijk ja, maar ik hoef echt niet de hele avond nectarientje genoemd te wordenquote:
Weet je dat nog niet zeker dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef PiperMaru het volgende:
Shit ik heb geen plu bij me..
Hopelijk heeft mijn dinnetje een plu als ze komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |