hihi, net alsof we naar een of andere superbelangrijke bijeenkomst gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef heaven7 het volgende:
Hoe is het weer in Amsterdam? Hier schijnt de zon en is het erg warm (binnen althans), ik weet niet wat ik aan moet trekken
Dat is nou handigquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Kyara het volgende:
Oh, en als het regent als we aankomen. Ik ben degene met die knalroze paraplu.
is makkelijk ja, maar ik hoef echt niet de hele avond nectarientje genoemd te wordenquote:
Weet je dat nog niet zeker dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef PiperMaru het volgende:
Shit ik heb geen plu bij me..
Hopelijk heeft mijn dinnetje een plu als ze komt
Ja aan al die Japanse touristen zeker? Kun je gelijk 30 foto's maken van 30 verschillende Japanners voor hetzelfde gebouwtje =Pquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef heaven7 het volgende:
En anders heb je nog altijd je (grote) mond, dat je het even vraagt aan iemand
Zeg.. ik mag niet op m'n werk in de lach schieten ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja aan al die Japanse touristen zeker? Kun je gelijk 30 foto's maken van 30 verschillende Japanners voor hetzelfde gebouwtje =P
Ik denk dat ik daar één van ben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:33 schreef Kyara het volgende:
die sleurt gewoon iedereen mee. Of ze nu willen of niet
en anderen worden met mega boodschappenlijstjes op pad gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |