Ik schaam me helemaal niet... ik heb alleen maar spijt dat ik niet meer heb gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef PiperMaru het volgende:
Ik schaam me echt diep dat ik zo veel geld heb uitgegeven
Misschien moeten we een lotgenotengroepje beginnen...
Oh wacht, dit IS een lotgenotengroepje
Echt?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal niet... ik heb alleen maar spijt dat ik niet meer heb gekocht
Ik had nog Lemony Flutter willen hebben, en Tea Tree Water en ook nog wat van die leuke kleine balsamdoosjes die ze bij de kassa haddenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:58 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Echt?!
Er staan nu alweer dingen op mijn verlanglijstje.. maar ik vind het gewoon zo duur allemaal, das niets voor mij. Ik ben eigenlijk heel zuinig![]()
Ik heb dus wel een badquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik had nog Lemony Flutter willen hebben, en Tea Tree Water en ook nog wat van die leuke kleine balsamdoosjes die ze bij de kassa haddenEn nog tig dingen uiteraard.. ik ben blij dat ik geen bad heb, want anders had ik al die bruisbadballen willen hebben
Heeft iedereen onderhand nog niet z'n geld opquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:09 schreef Kyara het volgende:
oh ja, je zou je tasje meenemen naar je werk! gaan ze het nou ook testen?
volgens mij staat er 1 in de planning voor Den Bosch.
maar ze hebben trouwens ook gewone vipavonden waar je je gewoon voor kunt inschrijven (dat was wat in de Kalverstraat aan de gang was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |