Ik vind jou kutquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Jag een wannabe mod worden, en dat is kut.
No problem.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Jaguarized sorry nog gister in dat muziek topic , maar je had gelijk
Een boer zonder vee en vrouw is ook kut.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Jag een wannabe mod worden, en dat is kut.
Zonder vrouw geen kut, Jag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een boer zonder vee en vrouw is ook kut.
Ik noem dit niet snel....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:40 schreef B_BOY het volgende:
jeuh eindelijk is fok! weer snel. maar voor hoelang?
Dat is ook kut inderdaad.quote:
Niks moet, alles mag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:41 schreef B_BOY het volgende:
we moeten voor dinsdag toch wel het 100e slowchattopic halen anders maak ik dat niet mee.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Fipo
Hey, je hebt wel die titel gebruikt!![]()
dan kan ik met u bellen owneej heb geen skype meer. ik had skype.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is ook kut inderdaad.![]()
Ik slinger mijn Skype straks eens aan, tijd om de microfoon eerst terug te pakken. Ik heb wel een baggerstem hoor, beetje verkouden ofzeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |