oh, wat dat ene meisje zei, van dat jij een schattig koppie hebt ofzoiets? dat klopt wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:00 schreef BObNL het volgende:
plaatje werkt niet
Buiten de halsband is t wel nog enigszins ok... krijg je geen stijve nek van die halsband?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Wat mn kleding betreft: Kwestie van smaak hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En 't is mn vrije tijd
Hmm vreemd want toen ik hem ging previewen stond het openingsplaatje er gewoon in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef BObNL het volgende:
]afbeelding
moet uit de url van het plaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom accepteer je me niet op MSN.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh, wat dat ene meisje zei, van dat jij een schattig koppie hebt ofzoiets? dat klopt wel jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef MaRySe het volgende:
Halloom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is nog steeds geen vierkantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh, wat dat ene meisje zei, van dat jij een schattig koppie hebt ofzoiets? dat klopt wel jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie niks..vogges mij heb je verkeerde adresquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Waarom accepteer je me niet op MSN.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whaha tnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Pubertijd hequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.pubers zijn gewoon eigenwijsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er staat hier zoeffzoeff@hotmail.com.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zie niks..vogges mij heb je verkeerde adres
Ik draag hem met de punten naar benedenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Buiten de halsband is t wel nog enigszins ok... krijg je geen stijve nek van die halsband?
krijg je ook nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb nog geen antwoordJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop