Yep, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
leuke TT
Pakkend he?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef brainster het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die TT, zeker wel leuk.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef BObNL het volgende:
Tis dat je hier niet kan cammen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcamquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef BObNL het volgende:
Tis dat je hier niet kan cammen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef BObNL het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zulke staan al in me fotoboekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en em elke 10 seconden updatenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan foto's plaatsen van jezelf achter een webcamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* brainster gaat kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
zulke staan al in me fotoboekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij geen oudere zus?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
zulke staan al in me fotoboekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Heb jij geen oudere grotere zus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Heb jij geen oudere zus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Heb jij geen oudere zus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet latenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja markquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:42 schreef BObNL het volgende:
Wel een broer tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
helaasch wel jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:42 schreef BObNL het volgende:
Wel een broer tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik zal je helaas moeten teleurstellenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop