Opknopen die handel!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Dat stukje uit het vorige deeltje slaat er op dat iemand weer in Wiki heeft zitten klooien en het kennelijk erg leuk vindt om te lopen stangen. Dat bericht mocht ik aantreffen.
Wiki
Jup, gezien, daar moet dus even wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:44 schreef Rabrynil het volgende:
Laatst gewijzigd door 80.61.117.133
Mag je je avatar er wel inzetten ? Of kan ik dat beter aan een meer ervaren iemand overlaten ?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:44 schreef Rabrynil het volgende:
Laatst gewijzigd door 80.61.117.133
Aan de hoogste boom.quote:
Er is altijd plek voor de Olsen Twinsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag je je avatar er wel inzetten ? Of kan ik dat beter aan een meer ervaren iemand overlaten ?
Mwah ik verander weleens van avatarquote:
Ik zal je er even tussen zetten.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag je je avatar er wel inzetten ? Of kan ik dat beter aan een meer ervaren iemand overlaten ?
EDIT: Dat heeft zo niet veel nut zie ikWie heeft dat gedaan
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik verander weleens van avatarEn dan verandert ie in de OP ook
(upload altijd plaatjes met dezelfde naam zodat ik hem niet op al die forums hoef aan te passen
)
Maar meestal heb ik idd de Olsens.
Iddquote:Op maandag 25 juli 2005 17:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Aan de hoogste boom.![]()
Stelleke eikels die dat steeds doen.![]()
Mag ik er dan nu mijn avatar bijzetten (of wil jij dat even doenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:50 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb de OP even hersteld in de Wiki [afbeelding]
Je staat er bij.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag ik er dan nu mijn avatar bijzetten (of wil jij dat even doen)
http://members.chello.nl/k.hagen/avatar.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |