abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 december 2005 @ 15:45:56 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33018170
Even een tvp, hoef ik straks niet zo hard te zoeken naar het bankje .
Mijn schoonzussie komt net aanwandelen dus we gaan gezellig thee-leuten en dan eten koken.

Ik hoop dat er sneeuw komt voordat dit bankje vol is!
Fake it till you make it...
  maandag 12 december 2005 @ 16:55:46 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33018296
Nou, hij is kaduuk. Onveilig kaduuk zelfs.
Nu wordt het elk half uur een graadje kouder, het is 16 graden nu... Dadelijk komt er een elektrisch kacheltje, vanavond nog eentje. Maar het is wel klote, hoor. En tegelijkertijd mogen we niet klagen. Een ketel uit '83. Heeft ie toch mooi gebold de afgelopen 22 jaar!

Maar nu zei die kerel van de controle: Tja, een nieuwe, 't is de vraag of dat voor nieuwjaar lukt! Nou, een ander bedrijf kan het woensdag doen, dus ammehoela!

Oh Jessie, leuk dat jullie mogen gaan kijken! Ik duim dat het helemaal naar jullie zin is enzo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 12 december 2005 @ 17:09:27 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33018765
Eek... kapot. Balen...
22 jaar is heel lang idd, maar toch wel kl*te.
Trouwens geheel terecht dat je een ander bedrijf laat komen! Je gaat toch niet nog ruim 2 weken in de kou zitten! En al helemaal niet met een kleintje!

Vanavond maar lekker veel kaarsjes aan doen!
  † In Memoriam † maandag 12 december 2005 @ 17:20:40 #5
43556 miss_dynastie
pi_33019161
Of het voor nieuwjaar lukt Volgens mij houdt ie zo geen klant over!
pi_33019553
Spuuglokje ik had dus gereageerd op een woning. Bij ons doen ze een gedeelte vand e woningen verloten. Zodat een eider een kans heeft. Af en toe reageerde ik wel eens op een woning maar zat nooit bij de 1e 30 (de 1e 30 worden vermeld)
Nu had ik dus 2 stemmen op een bepaalde woning gedaan en 1 stem op een flat. En met dat flat stonden we dus 2e. En sinds nu dus 1e
Het is een 5 kamerflat, met een grote eetkeuken. Grote slaapkamers voor ons allemaal en nog een extra kamer. Het is op de 1e verdieping. Ik ben nu al helemaal lyrisch. Morgen dus even kijken. Vanaf de buitenkant ziet het er mooi uit. En kwa prijs zijn we iets goedkoper uit dan als hier we nu zitten. En in ruimte gaan we er erg op vooruit. Geen tuin, maar die kon me toch al gestolen worden Verder is het 5 min rijden hiervandaan, dus wel een beetje vertrouwde buurt (als kind heb ik er gewoont)

Duim voor me mee dat het van binnen ook netjes is!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 12 december 2005 @ 17:36:03 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33019647
Klinkt supergoed allemaal Jessie!
Ik ga zeker duimen dat het binnen ook is wat jullie hopen!
Gaan jullie morgen kijken?
pi_33019797
Ohhh Jessie wat tof Ik ga zeker duimen, ik weet hoe moeilijk het is om ergens tussen te komen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 12 december 2005 @ 18:30:03 #9
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33021240
ik duim mee voor je
patat ftw :)
  † In Memoriam † maandag 12 december 2005 @ 18:54:08 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33022077
Jessie wat spannend. Hopelijk is het idd netjes binnen en leuk. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 december 2005 @ 18:55:37 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33022107
Klinkt erg goed Jessie! Ik duim ook mee

Sugar, balen zeg Maar je kunt niet zo lang zonder verwarming, wat een hork zeg die vent Gelukkig maar dat een ander het kan regelen voor je

O, en misschien nog een idee? Je kunt zo'n ketel ook vaak via het energiebedrijf huren, met een serviceabonnement erbij. Dan zit je niet aan een hoop kosten ineens. Kijk eens op de site van je energiebedrijf, je weet nooit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 12 december 2005 @ 18:56:17 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_33022131
*duimt mee voor jessie*

Is er trouwens al ergens een topic over kinderen krijgen en erfelijke ziektes en dergelijke? Kon zo snel niet wat vinden

Is het reeel om graag zelf kinderen te baren als je weet dat je kinderen vrijwel zeker ook een autistische stoornis zullen krijgen? Ik zit op dit moment hier erg mee in mijn maag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 december 2005 @ 18:58:08 #14
13151 crew  Rewimo
pi_33022195
Volgens mij is dat er wel, Troel. Geef anders even een brul in het modtopic, dan springen de beroepszoekers er wel op in
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33022420
Sjoeg

Jessie Ik duim mee!
Wij zijn net ook ergens wezen kijken, maar het was niks. Te klein en te veel gedoe qua onderhoud. Op naar de volgende
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_33022647
we hebben een kerstboom en de kerstspullen worden nu uit het voorruim gehaald
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33023217
Morgen inderdaad BE!!

Sugar wat balen!!!!

Troel weet je een beetje hoe het zit met de grote van die stoornis? Ik bedoel je hebt zoveel gradaties, nou ja dat weet je natuurlijk zelf wel. Ik kan me voorstellen dat het verschil tussen je gevoel en verstand heel moeilijk is.

Jammer Clauwhee dat het niks was.

Snoopy dat word zo een fotooooooooooooooooooooooooo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 12 december 2005 @ 19:28:55 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33023360
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef Troel het volgende:
*duimt mee voor jessie*

Is er trouwens al ergens een topic over kinderen krijgen en erfelijke ziektes en dergelijke? Kon zo snel niet wat vinden

Is het reeel om graag zelf kinderen te baren als je weet dat je kinderen vrijwel zeker ook een autistische stoornis zullen krijgen? Ik zit op dit moment hier erg mee in mijn maag
Troel, DE heeft daar een topic over geopend. Zij zit met ongeveer hetzelfde probleem.
Het is volgens mij wel een vrij persoonlijk topic maar ik zal het even voor je zoeken. Wie weet heb je er wat aan.
  maandag 12 december 2005 @ 19:30:33 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33023418
Dit is hem Troel: Erfelijkheid en kinderen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 december 2005 @ 19:35:46 #20
13151 crew  Rewimo
pi_33023580
Hier slaapt een dolgelukkig jongetje naast zijn eigen kerstboompje met rode miniballetjes en een minipiekje
  maandag 12 december 2005 @ 19:37:01 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_33023620
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef jessie het volgende:
Troel weet je een beetje hoe het zit met de grote van die stoornis? Ik bedoel je hebt zoveel gradaties, nou ja dat weet je natuurlijk zelf wel. Ik kan me voorstellen dat het verschil tussen je gevoel en verstand heel moeilijk is.
Nouja, ik weet hoeveel ik er zelf last van heb en met welke problemen ik zit en welke problemen ik nog kan verwachten. Ik weet ook dat Bert (weliswaar nooit officieel vastgelegd) met hetzelfde probleem zit. Op he tmoment dat ik soms mijn handicap vervloek, is het dan reeel dit je kinderen aan te doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 december 2005 @ 19:39:01 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_33023679
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem Troel: Erfelijkheid en kinderen
Dat topic heeft toch een iets andere strekking denk ik, omdat daar al duidelijk is dat ze geen kinderen willen. Ik weet nog niet in hoeverre ik het reeel vind dat topic te schoppen en voor een nieuw topic vind ik het nog wat te vroeg, dus ik laat het dan nog wel even liggen denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 december 2005 @ 19:40:15 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33023730
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Troel het volgende:
Dat topic heeft toch een iets andere strekking denk ik, omdat daar al duidelijk is dat ze geen kinderen willen. Ik weet nog niet in hoeverre ik het reeel vind dat topic te schoppen en voor een nieuw topic vind ik het nog wat te vroeg, dus ik laat het dan nog wel even liggen denk ik.
Ja precies, dat dacht ik al.
Enneh... feel free to open een topic!
  maandag 12 december 2005 @ 19:43:44 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_33023832
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies, dat dacht ik al.
Enneh... feel free to open een topic!
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant beginnen we toch de komende tijd nog niet aan kinderen, dus het heeft ook geen haast.
Ik heb pas met mijn moeder een heel lang gesprek erover gehad en daar kwam uit dat je juist als je van te voren weet dat een kindje veel kans heeft om autist te zijn, dat je daar vroeg begint met de juiste opvang en dergelijke en dat het dan misschien minder erg is ofzo.
Maarja, een nieuwe topic, op di tmoment nog even niet denk ik...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 december 2005 @ 19:48:20 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33023948
Weet je wat het is? Je weet zelf het beste welke moeilijkheden (en mss wel beperkingen) het jou heeft opgelegd en nog wel oplegd... In die zin kan je dus wel nadenken over hulp etc. maar het zal er niet voor zorgen dat het 'over gaat' zeg maar.

Ja kan nooit van te voren bepalen of het zo is en hoe het dan zal zijn bij jouw kindje. Mss is de persoonlijkheid nog wel anders waardoor het een andere uitwerking zal hebben.

Ik vind het op zich wel logisch dat je erover nadenkt want een kinderwens schuif je natuurlijk ook niet zomaar op zij. Het lijkt me een hele moeilijke kluif zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')