Troel, DE heeft daar een topic over geopend. Zij zit met ongeveer hetzelfde probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef Troel het volgende:
*duimt mee voor jessie*
Is er trouwens al ergens een topic over kinderen krijgen en erfelijke ziektes en dergelijke? Kon zo snel niet wat vinden
Is het reeel om graag zelf kinderen te baren als je weet dat je kinderen vrijwel zeker ook een autistische stoornis zullen krijgen? Ik zit op dit moment hier erg mee in mijn maag
Nouja, ik weet hoeveel ik er zelf last van heb en met welke problemen ik zit en welke problemen ik nog kan verwachten. Ik weet ook dat Bert (weliswaar nooit officieel vastgelegd) met hetzelfde probleem zit. Op he tmoment dat ik soms mijn handicap vervloek, is het dan reeel dit je kinderen aan te doen?quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef jessie het volgende:
Troel weet je een beetje hoe het zit met de grote van die stoornis? Ik bedoel je hebt zoveel gradaties, nou ja dat weet je natuurlijk zelf wel. Ik kan me voorstellen dat het verschil tussen je gevoel en verstand heel moeilijk is.
Dat topic heeft toch een iets andere strekking denk ik, omdat daar al duidelijk is dat ze geen kinderen willen. Ik weet nog niet in hoeverre ik het reeel vind dat topic te schoppen en voor een nieuw topic vind ik het nog wat te vroeg, dus ik laat het dan nog wel even liggen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem Troel: Erfelijkheid en kinderen
Ja precies, dat dacht ik al.quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Troel het volgende:
Dat topic heeft toch een iets andere strekking denk ik, omdat daar al duidelijk is dat ze geen kinderen willen. Ik weet nog niet in hoeverre ik het reeel vind dat topic te schoppen en voor een nieuw topic vind ik het nog wat te vroeg, dus ik laat het dan nog wel even liggen denk ik.
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant beginnen we toch de komende tijd nog niet aan kinderen, dus het heeft ook geen haast.quote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik al.
Enneh... feel free to open een topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |