Even een teken van leven

. Niet zo goed bijgelezen, kan iemand een samenvatting bijhouden?
Lief dat jullie bij me op het balkonbankje komen zitten, ik weet niet hoeveel mensen erop passen hoor

.
Een bankje staat er nog niet, die wordt volgende week gebracht door Ikea. Geen luxe schommelbank, want dat past niet

.
We zijn druk aan het schuren, voorstrijken, muren verven, radiatoren verven, stof maken, stofzuigen

en weer overnieuw.
Ik denk dat voorgaande bewoners echt hebben gedacht: oh we kwakken een emmer verf over die muur, komt wel goed.
Heb op 1 kamer behang van de muren getrokken wat eruit zag als een toverbal. De bovenste laag verf was zo dik dat het eraf brak toen we het behang eraf trokken.
Er zijn bijzondere keuzes gemaakt, deurposten met van dat grove structuur spul... Nou is dat gelukkig een deurpost waar we iets voor gaan zetten (deur tussen de kamers van de kinderen).
Ze hebben de kamer opnieuw gestuct en dat ziet er echt heel netjes en fris uit.
De aannemer kwam vandaag nog even kijken voor het plafond en een "gat" in de muur (ze konden niet zeggen wanneer ze daarvoor komen, "we bellen u".). Maar ze waren er blijkbaar al vaker geweest de afgelopen jaren en vonden het erg opgeknapt (is het ook).
We hebben een paar radiatoren geschilderd omdat ze of erg beschadigd waren of omdat er een lelijke kleur op zat.
En zo begint het best wat te lijken.
Hopelijk beginnen we morgen met de vloer (en dan maar hopen dat die plafond mannen de boel goed afdekken als ze bezig gaan...
Volgende week komt de apparatuur en de meubels (inclusief bankje) van Ikea

.
En dan hoop ik dat ik ook zicht krijgt op een datum dat ik er echt zit.
Voor nu hoop ik dat die aannemer nog deze week komt of anders begin volgende week.
Ik heb echt supermazzel met ouders die handig zijn qua klussen en het ook nog kunnen (75+ ers)

en verder nog wat familie die hier en daar helpt en ook gewoon lieve mensen om me heen die waar ze kunnen een handje helpen. Zo wordt het wel wat. Maar ik ben hartstikke gaar. En zit elke avond nog allerlei regeldingen te doen terwijl ik dan eigenlijk gewoon ff wil hangen en een serie wil kijken ofzo...
Nog 2 weken en dan komt er hopelijk wat meer rust.