abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219108510
Ik zit in het zwembad op een heerlijk rustig plekje terwijl de kinderen samen duikspelletjes doen in het diepe :)

Zo fijn om te voelen dat dit ok gaat, boek mee en so far so good (niet overprikkeld etc). Vanavond waarschijnlijk wel kapot maar morgen niets gepland behalve de schoorsteenveger.
pi_219108964
Ik ben begin september al begonnen met winterbanden regelen (want we moesten nieuwe terwijl de oude pas een jaar oud waren...) twee weken geleden eronder gezet. Goed ook, want we rijden nú in Duitsland waar het 8 graden is :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219110178
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 11:29 schreef amaranta het volgende:
Mushanga is je servies heelhuids aangekomen?
:N
Van de 10 platte en 10 diepe, waren 1 platte en 2 diepe kaduuk. Heb contact opgenomen en de volgende dag al kreeg ik nieuwe. Die zaten beter verpakt en dat werd wel heel bezorgd.
Ben er blij mee O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 26 oktober 2025 @ 14:47:25 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219110316
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:N
Van de 10 platte en 10 diepe, waren 1 platte en 2 diepe kaduuk. Heb contact opgenomen en de volgende dag al kreeg ik nieuwe. Die zaten beter verpakt en dat werd wel heel bezorgd.
Ben er blij mee O+
Ik was er al bang voor. Ik wilde niks zeggen omdat ik het niet wilde jinxen, maar bij mij kwam het servies ook kapot aan.
pi_219110457
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik was er al bang voor. Ik wilde niks zeggen omdat ik het niet wilde jinxen, maar bij mij kwam het servies ook kapot aan.
Oh, boh :{ Bij jou ook die met 4 in een doos zeker? Die apart verpakten gingen wel goed. Wat was er bij jou kapot?
If they say
  zondag 26 oktober 2025 @ 16:02:28 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219111062
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 15:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oh, boh :{ Bij jou ook die met 4 in een doos zeker? Die apart verpakten gingen wel goed. Wat was er bij jou kapot?
Dat weet ik niet meer precies, maar ook een paar borden
pi_219111181
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Hupje het volgende:

[..]
Opsturen naar de reparatie service :P Dat heb ik vandaag gedaan _O- Als dit ooit goedkomt en ik mijn/een airfryer terugzie, dan...
Philips heeft laten weten dat ze mijn airfryer hebben ontvangen en bezig zijn met repareren. Hij is dus in ieder geval niet kwijt en ze weten dat-ie van mij is :D
Ben benieuwd wat ze repareren. Plakken had ik zelf al 4x gedaan maar hielp niet.
pi_219116432
Net naar een dinershow geweest met een aantal collega’s via de personeelsvereniging. Helaas hadden twee van de drie andere collega’s van mijn afdeling zich afgemeld. Maar het was alsnog erg leuk! Dat doen ze daar altijd wel heel erg leuk!
pi_219117089
Het is weer maandag! Het is donker, het waait en regent (hier iig wel) en mijn bed is warm... De kinderen hebben studiedag en toch moeten we eruit ;(
Moet mn vader om 8:20 afleveren voor chemo.. gaan we daarna maar even naar de kerstshow bij intratuin.

Fijne dag allemaal
S. 2014
J. 2016
pi_219117102
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, Hillie :)

Voor de Avatar, the last airbenderfans: waar de serie ophoudt, gaan de boeken verder. Ik heb de boxset besteld. Wil toch echt weten wat er met Zuko's moeder is gebeurd :D

GM, sterkte vandaag :*
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')