Ik vind zo'n gaat echt niks. Ik vrees dat het een brug wordt. Ik heb holtes in mijn kaakbot dus ik verwacht te weinig bot te hebben voor een implantaatquote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef exode het volgende:
Ik mis al een paar jaar een kies na het trekken en het is wel lastig, want het tandvlees moet extra onderhouden worden en de tanden ernaast hebben inmiddels gevoelige tandhalzen door terugtrekkende tandvlees.
Maar het alternatief, een brug of implantaat zag ik ook niet zitten.
Dat probeer ik ook vaak, maar niet op alle tijdstippen zit er iemand aan de balie bij onze praktijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Ja dat had ik ook gedaan. Dank heb ik nog alle keus. Zeker omdat ik voor drie tegelijk plan en een maandagmiddag over het algemeen altijd wel kan zonder sporten/werken van mezelf of de kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Liefst als eerste 's morgens, het is hier aan het eind van de straat, dus ideaal, kunnen we daarna naar school e.d.
Ik heb nog een melkkies, ik hoop dat die nog een tijd blijft zitten, maar hij dondert er een keer uit en dan moet er wel iets, want het is mn eerste kies en anders heb ik zo'n gat voor in mijn mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |