abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2026 @ 14:43:43 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221944843
Vroeger sprong ik onder de douche en dan ging ik met de honden lopen.
Nu ga ik eerst naar buiten met ze, op mijn gemak wakker worden, en dan ga ik douchen wanneer ik zin heb.
Veel fijner.
Ik slaap ook veeeeel langer hier.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221949995
Zij in Frankrijk groeten u :W . Waar we een huisje met hottub hadden geboekt waarvan de hottub het niet blijkt te doen. En de camping financiele compensatie heeft aangeboden in de vorm van het verschil met een regulier huisje, maar waarbij wij dus met een 9 jarige ass-er zitten die niet kan schakelen naar de nieuwe situatie en die de hele avond heeft gehuild omdat ze voor zich had gezien dat ze elke avond in de hottub zou kunnen. Voor haar is dit geen minor inconvenience maar een regelrechte wereldramp.

Waar de 8 jarige net haar hele maaginhoud loosde, maar gelukkig in de wc omdat ik naast haar slaap en net op tijd wakker werd (flashback naar de enalaatste vakantie waar ze de wc dus net niet haalde :'))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal luxeproblemen natuurlijk, maar ik zit er nu wel een traantje om te laten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schanu op 11-10-2026 00:17:34 ]
  zondag 11 oktober 2026 @ 00:41:57 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221950054
Niks geen luxeproblemen, Schanu. Gewoon echt niet leuk. Ik ga duimen dat het beter gaat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221950082
Wat een stom begin van jullie vakantie Schanu. Hopelijk is ze morgen alsnog een beetje aan de nieuwe situatie gewend en knapt de 8-jarige wonderbaarlijk snel op!
pi_221950263
Ach Schanu. Ik vind het juist heel knap dat je toch steeds weer opnieuw op vakantie gaat waarvan je hoopt dat het deze keer dan wel goed gaat. Hopelijk heb je het gehad met deze dag en valt de rest van de vakantie niet in het water :*

Werd vroeg wakker door een jankend vliegtuig. Ze vliegen weer elke minuut over. De een is nog niet weg of de volgende komt. Filevliegen }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 11 oktober 2026 @ 08:30:00 #231
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221950311
Nou dat is ook echt ruk @Schanu.
Kunnen ze hem niet gewoon laten maken?
Is het alweer vakantie?
Wij hadden eindelijk regen, en de hele nacht. Hemels!
Toen ik om 7 uur op stond vielen net de laatste druppels.
Ik zag weer een prachtige edelhert stier lopen.
En ik heb net stiften besteld om mijn xoloitzcuintle te kunnen beschilderen voor Dia De Muertos 🥰
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 11 oktober 2026 @ 08:34:25 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221950321
Aaah wat stom allemaal @Schanu
Hopelijk lukt het om het tij te keren en wordt het toch een leuke vakantie. Het blijft hard werken zo he :*
pi_221950424
Naar Antwerpen Centraal *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')