abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218294065
Wat een klus Exode! Ik dacht dat het alleen de binnenkant was. Maar het is wel erg mooi geworden idd!

Zo’n muurtje met kurk wil ik hier ook in de woonkamer gaan doen met zo’n formaat muur. Is dat bevestigen een beetje te doen voor niet zo handige mensen? Ik heb besloten dat als de vloer gedaan word, ik vlak daarvoor ook de rest van de woonkamer aan ga pakken zodat alles daarna weer fris is en knoeien toch niet echt uitmaakt :)
pi_218294825
Mijn buuf is ook helemaal klaar met elke morgen voor 8u dat korte geboor of geklop en daarna lange tijd niets. Zij zei gister precies hetzelfde: waarom werkt ie niet gewoon door?
En dit is nu al weken aan de gang. Buurman heeft er een mannetje voor die werkt wanneer ie zin heeft :')
Zoon heeft gister gewerkt, was pas na 23u thuis en is nu echt heel moe :{ En sjaggo :')
Zondag naar Maastricht en dan acht nachten rust.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218294976
Dank jullie wel. Het was inderdaad een behoorlijke klus, als ik de foto's zie van tussendoor, denk ik ook 'hoe zijn we daar doorheen gekomen?' Pffff. Eigenlijk is het alleen het dak van de uitbouw blijven staan.
Maar we zijn zo blij met het resultaat, het is echt helemaal ons. En het is vooral logischer, met name de gang waar nu de wc deur zit is een topbeslissing geweest.

Kurk muur, we gaan er nog 1 doen, op de muur naast de wc. Het echoot namelijk in het gangetje en we hebben al ideetjes wat we op die kurkmuur gaan doen. Het is echt ideaal spul. Wij hebben kurk op rol, 40 mm dik.
Het is een stuk lastiger dan gewoon behang en je moet het wel echt met zijn 2en doen. Tips van flip: koop voorgelijmde en leg hem voordat je gaat plakken plat neer met iets zwaars erop. Het is dus een rol en rolt op, ook als je ermee bezig bent.

Het aanrechtblad

Dit was het
2 van de vele beschadigingen binnen een paar dagen, krassen, butsen en doffe vlekken

En nu

Het was gepolijst en nu gezoet, ze hebben hem gisteren eerst geschuurd, toen 'gezoet' en daarna weer geschuurd. Het is nog steeds geen blad waar je alles op kan laten staan etc, maar het is nu amper krasgevoelig meer en de vlekken trekken minder snel in en zijn minder zichtbaar door de matte look.
pi_218295246
ziet er netjes uit @exode, het lijkt wel een beetje op ons blad.
Fake it till you make it...
pi_218297963
Wisten jullie dat egels kunnen stoeien? Onze wildcamera heeft vannacht 2 egels gefilmd die over elkaar heen rollen. Geweldig!
pi_218298063
Wat is het mooi geworden @exode!

Hier vandaag veel regen, vanmorgen toen het nog droog was wilden we naar een brocante markt die eens per maand is maar die bleek te zijn geannuleerd. Kwamen we achter toen we er al waren :')

Dus we maken maar gebruik van de regen om te ontprikkelen: spelletjes spelen en dvdtjes kijken. De 8 jarige geeft aan het moeilijk te hebben op vakantie. En dat maakt het voor ons ook moeilijk (omgaan met haar gedrag en de dag aanpassen op wat voor haar wel haalbaar is). Op dit soort momenten vraag ik mij wel eens af waarom we het blijven proberen en niet gewoon thuis blijven :X
pi_218302161
Ziet er mooi uit ook, je blad! Hopelijk blijft dat nu zo!
Tink hoe is je verhuizing van camping bevallen? Zijn er nu meer speelkameraadjes?

Balen schanu van de markt. En lastig voor je oudste dat ze het moeilijk heeft. Ik kan met voorstellen dat jullie dan ook even met je handen in het haar zit over wel of geen vakanties :*
pi_218302954
Mijn kinderen hadden allemaal de leukste vakantiedag denk ik. De oudste is op kamp en zij waren een dagje naar Toverland (waar mijn man al twee jaar heen wil, maar het is te ver weg voor een dagtripje), en zijn zusjes hebben croissantjes gebakken, zijn gaan skiën, hebben daarna activiteiten in de bieb gedaan waarna ze beloond werden met een ijsje, en daarna hebben we thuis nog pizza's gebakken. Morgen gaan we het wat rustiger aan doen denk ik.

Lijkt me lastig Schanu, vooral als je zelf wel beide behoefte hebt aan vakantie. Hopelijk wordt het weer wat beter bij jullie, dat kan soms ook al wat verschil maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')