abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:11:29 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221140572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
Wat is het toch jammer en zwaar dat deze enorme hitte samenvalt met alde drukte van toetsweek en eindejaars-zaken. Als dit geen uitzondering meer is, moeten we echt wat gaan doen aan ons schooljaarritme.
Hier inderdaad ook een puber die er eigenlijk gewoon nog wel aan moet trekken hoewel hij op zich er goed voor staat en hij ook nog wel wat kan verklooien hier en daar, maar toch. Maar hij wil dus varen en naar buiten en zwemmen, maar ja… Die toetsweek… 🙄
***
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:11:40 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221140576
We hebben op 4 kamers airco. Maar op dit soort dagen wil ik ook airco op onze slaapkamer en op kamer van de oudste. En in de woonkamer (hele huis dus).
pi_221140630
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Inderdaad lauw laten douchen, en hij ligt nu op de grond in de woonkamer op een fleece dekentje.

Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.

Ach ja, nog een paar dagen en dan zal t wel weer zakken.

Morgen nog zwemles voor t slapen gaan, is misschien wel lekker.
En 4 juli afzwemmen *O*
Je kunt ook een mobiele airco neerzetten, en de slang via het raam de warmte laten afvoeren. In ons vorige huis deden we dat met een plaat ter grootte van het raam met een gat erin ter grootte van de slang. Op die manier was het warme lucht eruit en niet erin, zonder boren van gaten.

En er is ook zonwering beschikbaar die je met zuignappen aan de ruit bevestigt, bijvoorbeeld bij deze aanbieder.

Er is echt wel wat mogelijk!

Sterkte in deze hitte!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:21:36 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221140724
Ja is dat wat?
Ik ben nog geen mobiele airco tegengekomen die geen ontiegelijke herrie maakt en lekker koelt. Voor die paar graden was het echt net niks...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221140848
Die suneclips dingen zijn wel fijn.
Maar ik heb de hele voorkant glas zo ongeveer, ik denk dat het te duur wordt. Zal morgen eens meten.
Ik had gisteren een mot op mn slaapkamer, net de horen waar ze loslieten nog maar eens vastgeplakt.
Voordat ik de mot kon uitzetten waren we ruim een uur verder.
Net een mug... nog niet te pakken gekregen.

Ik ben doodmoe, t is 26,5 graden, net de ramen open gezet wat t lijkt buiten iets koeler, maar eigenlijk zou ik naar bed moeten gaan. Of ik ga op de bank liggen en laat het woonkamer raam open.
Beetje lastige avond vandaag, komt vast weer goed.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')