Het is eigenlijk gewoon absurd veel om een chronische indicatie te laten 'gelden'quote:
Ik snap je niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon absurd veel om een chronische indicatie te laten 'gelden'
Maar ondertussen wordt er wel aan alle kanten aan mij getrokken of ik misschien toch kan werken, al is het dan misschien vanuit huis.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:07 schreef Schanu het volgende:
Ach Troel, er is niks mis met toegeven dat het zwaar is en dat de wijzer dus de negatieve kant uitslaat heEr zit geen einddatum aan de verwerking op wat jij hebt meegemaakt, nota bene zit je nog zo vreselijk in de medische mallemolen dat ik denk dat je wellicht nog niet eens volop toe komt of bent gekomen aan die mentale verwerking. Stapje voor stapje, waarbij je mag balen (en mopperen en spuien, want geheel terecht!) zoveel als je wilt. Want ook dat hoort erbij, het hoeft niet altijd 'goed' te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat het niet rendabel is, en je het daarom niet hebt gedaan kan ik in komen zeker als je nog meer kosten te maken hebt, zeker als je nog van alles opnoemt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
Dat je nog zo veel zelf moet betalen?
Ik geloof dat t voor mij toen de moeite niet was.
Heb na de operaties nog wel een stuk of 6 chronisch gekregen (indicatie maar 1 jaar geldig). Maar ja, toen had ik er ook al een hele hoop betaald.
En natuurlijk 20 betaald voor de oedeemtherapie want die chronische indicatie telt verschillende behandelingen na dezelfde oorzaak niet op, nee hoor nee, je moet gewoon eerst 2x 20 zelf dokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Als ik jouw stukjes dan weer voorbij zie komen dan blijf ik me verbazen over de impact van zo'n ongeluk. Gewoon je zit op je fiets en een seconde later lig je in de kreukels op het asfalt en dan de nasleep die je ervan hebt in de zin van pijn en tijd en schade (lichamelijk, geestelijk, materieel).quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Een jaartje is peanuts is me al verteld. Vooral ook omdat ik hem af en toe wel MOET belasten vanwege de stabiliteit in mijn lichaam omdat mijn linkerbeen nog niet helemaal werkt. Maar voordat mijn been klaar is zijn we al anderhalf jaar verder, dus soit. ofzo.
Hier geen last van. Heb ook een la onder de kookplaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:00 schreef Nijna het volgende:
Elektrische kookplaat kokers, vraagje...
Hebben jullie ook dat hij na een bepaalde tijd uitschakelt omdat hij oververhit raakt?
Ik stond net pannenkoeken te bakken op 2 pitten, na 3 kwartier besloot de kookplaat dat het genoeg was geweest. Gelukkig bijna aan het eind van mijn beslag, maar wat onhandig dit...
Misschien te weinig ventilatie? Er zit een lade met een besteklade onder de kookplaat....
Dat is echt wel verschil... heb jij een lade vlak onder de kookplaat? Want hij zit er hier bij ons wel vlak onder, het is zo'n la bovenin de lade zeg maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier geen last van. Heb ook een la onder de kookplaat.
Staat hier wel eens 4 uur aan.
Gister shockwave voor mijn hielspoor. Was best pijnlijk. Gistermiddag geen last maar vanavond weer flink pijn. Nog 2 behandelingen en dan wordt er weer een echo gemaakt.
Yep, een grote met ingebouwde besteklaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is echt wel verschil... heb jij een lade vlak onder de kookplaat? Want hij zit er hier bij ons wel vlak onder, het is zo'n la bovenin de lade zeg maar.
Lijkt me vervelend dat hielspoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |