abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217962824
@gewoonmezelf87 Proficiat!
pi_217962906
Hier belde de assistente de tandarts afspraak af voor mezelf en de kinderen. Of hij niet een keer in de ochtend kon.. Uhm nee dan gaan mn kinderen naar school.

Nu een keer heel krap op een woensdagmiddag na school (laatste schooldag op de basisschool met feestelijk afscheid dus ga haar dan ook niet eerder halen, maar komst vast goed).

Wel balen want ik heb ook wat dingetjes waar ik eigenlijk al veel eerder voor had moeten bellen omdat ik er last van heb, maar omdat een afspraak plannen vaak zo’n gedoe is had ik gewacht tot de afspraak. Nu dus ruim 2 weken later pas.

@gewoonmezelf87 gefeliciteerd 🥳
pi_217962912
Ik mis al een paar jaar een kies na het trekken en het is wel lastig, want het tandvlees moet extra onderhouden worden en de tanden ernaast hebben inmiddels gevoelige tandhalzen door terugtrekkende tandvlees.
Maar het alternatief, een brug of implantaat zag ik ook niet zitten.
pi_217963299
@hilliebillie herkenbaar :@
Ik moest een controle plannen voor zoon en mij, maar had dat nog niet gedaan. Toen klaagde ik tegen vriend over iets en die zei, niet wachten tot de controle maar morgen bellen. Gedaan en toen kon ik de controle + dat in 1 keer. Maar nu moet zoon dus ook nog. Dat probeerde ik vanochtend in te plannen. Eerst digitaal iets gekozen wat niet kon, toen gebeld voor een andere afspraak en toen alsnog iets over het hoofd gezien. Oeps. Dus weer gebeld en nu staat de controle afspraak meteen ná de zomervakantie :')
pi_217963359
Wij kregen afgelopen vrijdag een herinnering voor onze controle afspraak deze vrijdag. Alleen zijn we nu in Luxemburg. :') Dus die maar verplaatst, en meteen mijn kroon ingepland. Alles klaar voordat de baby er is als het goed is!
pi_217963365
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef exode het volgende:
Ik mis al een paar jaar een kies na het trekken en het is wel lastig, want het tandvlees moet extra onderhouden worden en de tanden ernaast hebben inmiddels gevoelige tandhalzen door terugtrekkende tandvlees.
Maar het alternatief, een brug of implantaat zag ik ook niet zitten.
Ik vind zo'n gaat echt niks. Ik vrees dat het een brug wordt. Ik heb holtes in mijn kaakbot dus ik verwacht te weinig bot te hebben voor een implantaat
pi_217964223
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Liefst als eerste 's morgens, het is hier aan het eind van de straat, dus ideaal, kunnen we daarna naar school e.d.

Ik heb nog een melkkies, ik hoop dat die nog een tijd blijft zitten, maar hij dondert er een keer uit en dan moet er wel iets, want het is mn eerste kies en anders heb ik zo'n gat voor in mijn mond :{ .
Fake it till you make it...
  maandag 16 juni 2025 @ 20:09:34 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217964245
Ik woon in een voormalig tandartspraktijk, maar daar heb ik niks aan O-)
pi_217964346
Ik had vandaag tot 2x toe dat ik iemand belde, die mij tegelijkertijd belde... eerste keer was de huisarts :? . Heel vaag. Ik begrijp namelijk niet waarom ze mij zou bellen. Ze had het over de hooikoorts, maar daar heb ik een tijd geleden al over gebeld (en moet ik inderdaad nog een keer over overleggen, maar daar belde ik niet voor).
En de tweede belde ik iemand terug die mij had gebeld (die was nog verklaarbaar).
Ik vond het wel bijzonder.
Fake it till you make it...
pi_217965081
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Dat probeer ik ook vaak, maar niet op alle tijdstippen zit er iemand aan de balie bij onze praktijk.
pi_217965396
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Liefst als eerste 's morgens, het is hier aan het eind van de straat, dus ideaal, kunnen we daarna naar school e.d.

Ik heb nog een melkkies, ik hoop dat die nog een tijd blijft zitten, maar hij dondert er een keer uit en dan moet er wel iets, want het is mn eerste kies en anders heb ik zo'n gat voor in mijn mond :{ .
Ja dat had ik ook gedaan. Dank heb ik nog alle keus. Zeker omdat ik voor drie tegelijk plan en een maandagmiddag over het algemeen altijd wel kan zonder sporten/werken van mezelf of de kinderen.

Maar ik had vrijdag al een gemiste oproep van de tandarts maar kon ik ‘s middags niet meer bereiken. Ik had wel na die gemiste oproep nog zo’n herinneringsmail over de afspraak. Dus had ergens gehoopt dat het niet gecanceld ging worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')