Als ze het daarvan moeten hebben!quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:41 schreef exode het volgende:
[..]
Ze hebben letterlijk gecommuniceerd dat ze steeds meer activiteiten verkleinen en goedkoper maken zodat al het geld naar het schoolplein kan gaan.
Of het logisch is, weet ik niet. Wellicht legde de school of stichting altijd veel bij?
Gisteren ook in de nieuwsbrief dat de kinderen de klassen niet meer rond mogen als ze jarig zijn omdat de kaart die ze dan altijd krijgen is wegbezuinigd (geformuleerd als; het geld wordt anders besteed)
Maar inderdaad het is nu een optelsom, het is ook echt een krimpschool dus het zal niet snel beter gaan.
Langstlopend? Hoe lang is dat dan wel niet? Bestond Villa Volta toen al?quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Volgens mij is het langstlopende kindje buiten pas naar de Efteling geweest, ik hoor, nogal hard, het deuntje van Villa Volta voorbij neuriën
Kutquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Langstlopend? Hoe lang is dat dan wel niet? Bestond Villa Volta toen al?
Dat er dingen missen en terug moeten kun je ikea voor bellenquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef oh-oh het volgende:
De keuken is bijna klaar.
De IKEA mensen mogen geen elektra en loodgieterswerkzaamheden doen.
Dat hadden ze van te voren niet gezegd.
Maar mijn vaste klusser komt het morgen even fixen hoor ik net.
Ook hebben ze ongevraagd lampen onder de kasten gemaakt.
Maar dan weer geen afstandbediening daar bij geleverd.
Dus dat moet ook anders geregeld, dat moet op een schakelaar aangesloten.
Plus er is wat over.
Kon zeiden deze mensen, maar dat is geen probleen, ik kan het terug brengen naar IKEA, dan krijg ik mijn geld terug.
Dude, IKEA is 3 uur rijden enkele rit
In Nederland mag je tot een jaar retourneren met geld terug, weet niet of dat ook in Hongarije zo is maar dan kun je de trip naar de Ikea mogelijk een keer combineren met iets anders.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:42 schreef oh-oh het volgende:
De keuken is bijna klaar.
De IKEA mensen mogen geen elektra en loodgieterswerkzaamheden doen.
Dat hadden ze van te voren niet gezegd.
Maar mijn vaste klusser komt het morgen even fixen hoor ik net.
Ook hebben ze ongevraagd lampen onder de kasten gemaakt.
Maar dan weer geen afstandbediening daar bij geleverd.
Dus dat moet ook anders geregeld, dat moet op een schakelaar aangesloten.
Plus er is wat over.
Kon zeiden deze mensen, maar dat is geen probleen, ik kan het terug brengen naar IKEA, dan krijg ik mijn geld terug.
Dude, IKEA is 3 uur rijden enkele rit
Whoehoequote:Op dinsdag 1 september 2026 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Het ligt niet echt centraal in Boedapest dus het gaat zeker niet de moeite zijn.
Maar alles is aangesloten en het werkt!
Er moet nog wel geschilderd worden ( ja dat wilde ik per se na de plaatsing doen omdat ik twijfel over de kleur) en er moeten nog plinten in.
Maar ik kan gewoon koken en ik heb stromend water.
imgur bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 september 2026 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik weet niet hoe ik ze kan posten
Nouja, er zijn wel meer van dat soort sites.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb daar altijd ruzie mee dus vermijd ik het.
Dat laatste is het allerbelangrijkste natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Ach het is maar een mini keuken, zo boeiend is ie denk ik niet.
Maar ik ben er blij mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |