abonnement Unibet Coolblue
pi_213302564
Donna, dat is flink schrikken zeg! :o
En tink ook al pech, lijkt me heel eng met je kind erbij. :X

BE wat balen zeg! Weinig goede raad, maar hoop wel dat er een voor jullie fijne oplossing komt. En sterkte met de situatie rond je moeder. :*

Morgen gaat E. op groep 8 kamp (voor mijn gevoel brachten we haar pas vorig jaar in groep 1, iets met cliché maar echt waar).
Hopelijk gaat het goed, ze heeft de laatste tijd veel buikpijn. Al meerdere keren bij de huisarts geweest maar niks te vinden. Ik hou het vooralsnog op spanningsbuikpijn. Maar houden het wel in de gaten.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_213303652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Hij stuurde me een berichtje via Badoo en had geen idee wie ik was, maar ik herkende hem wel als een vriend van een van mijn broers van vroeger. Bleken we ook nog maar 300 meter bij elkaar vandaan te wonen. O+
Wat toevallig inderdaad! :D O+

Over wonen gesproken: had je je nog ingeschreven voor dat nieuwbouwproject?

@BE wat balen -O-. Ik ga in september voor mijn werk naar Zuid-Afrika en na afloop van het congres ga ik met mijn collega nog een korte rondreis doen. Deze hebben we geboekt via https://www.getyourguide.nl/. Is zoiets misschien een optie, dat je zelf de vlucht boekt en daarna via een touroperator een rondreis boekt? Maar ook wel een lastige keuze nu het met je moeder niet zo goed gaat :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 19:36:58 #228
382129 crew  Donna
pi_213305330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 17:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat toevallig inderdaad! :D O+

Over wonen gesproken: had je je nog ingeschreven voor dat nieuwbouwproject?

Ja, die woningen zijn vorige maand allemaal toegewezen. Helaas niet aan mij. Ik ben opzich wel wat rustiger onder de hele situatie, maar toevallig stond de buurman weer in z'n achtertuin te pissen zondagavond. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. Dat moest ook, direct zodra er weer wat voor zou vallen. Wegwezen met zulke viespeuken. Daar wil ik niet naast wonen met kinderen.
En gisteren kwam m'n vriend net bij me en stond buurman net buiten en toen heeft vriend hem even goed aangesproken op z'n gedrag. Wie weet helpt het nog. :Y

Qua woning zou ik echt graag blijven namelijk.
pi_213306029
Ik weet het, geen medisch advies enzo, maar toch: kind had 1,5 week geleden een teek in de nek. Heeft er waarschijnlijk niet lang gezeten, was nog niet volgezogen, liet zich goed verwijderen en geen kring gezien. Nu is hij vandaag ziek geworden: koorts en overgeven. Ik maakte me niet druk, schoolstress komt er uit in de vakantie, gewoon uizieken... maar ineens denk ik aan die teek. Kan dit samenhangen?
Ik bel morgen sowieso de huisarts voor advies.
  dinsdag 23 april 2024 @ 20:32:25 #230
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_213306222
Die kans is superklein.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_213307382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Misschien, maar niemand die 1300 kilo mag trekken. Ik zoek nog even door.
En even een wild idee, maar bijvoorbeeld werkspot (iemand met een werkbus die dat voor een klein prijsje wil doen) of oproep op Facebook?
Geen idee of dat zou werken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_213307429
Ik had afgelopen weken nogal veel gedoe met onze oudste. We botsten veel en hij is zo moeilijk en brutaal. Zag eigenlijk behoorlijk op tegen de vakantie (vrijdag gaan we 1200 km samen in een auto zitten :') ).
Vandaag was mijn eerste vakantiedag en zijn we met mijn zussen en 2 vriendinnen gaan zwemmen bij het Vennenbos en het was zoooo genieten.
Van 11 tot 7 gezwommen en alleen maar genoten met de jongens.
O+ O+ zo’n dag kan dan ineens zoveel goed maken gelukkig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_213307545
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Misschien, maar niemand die 1300 kilo mag trekken. Ik zoek nog even door.
Auto huren een optie?
pi_213307877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef Hupje het volgende:
Ik weet het, geen medisch advies enzo, maar toch: kind had 1,5 week geleden een teek in de nek. Heeft er waarschijnlijk niet lang gezeten, was nog niet volgezogen, liet zich goed verwijderen en geen kring gezien. Nu is hij vandaag ziek geworden: koorts en overgeven. Ik maakte me niet druk, schoolstress komt er uit in de vakantie, gewoon uizieken... maar ineens denk ik aan die teek. Kan dit samenhangen?
Ik bel morgen sowieso de huisarts voor advies.
Ik zou het even aangeven bij de huisarts sowieso. Dan kan het in de gaten gehouden worden. Want het is toch wel een van de kenmerken die kunnen voorkomen na een tekenbeet. Natuurlijk is de kans zeker zo groot dat het een griepje is.

Beterschap in ieder geval!

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef LeSage het volgende:
Ik had afgelopen weken nogal veel gedoe met onze oudste. We botsten veel en hij is zo moeilijk en brutaal. Zag eigenlijk behoorlijk op tegen de vakantie (vrijdag gaan we 1200 km samen in een auto zitten :') ).
Vandaag was mijn eerste vakantiedag en zijn we met mijn zussen en 2 vriendinnen gaan zwemmen bij het Vennenbos en het was zoooo genieten.
Van 11 tot 7 gezwommen en alleen maar genoten met de jongens.
O+ O+ zo’n dag kan dan ineens zoveel goed maken gelukkig.
Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad. Zo fijn wat vakantie kan doen toch! Hopelijk de rest van de vakantie ook zo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag met de kinderen een dagje een dagje beekse bergen. Eerst lekker spelen en daarna naar de dieren kijken. Het was niet heel warm maar ik ben aardig verbrand in m’n gezicht (en de jongste ook een beetje, team bleekscheet!), had die met de voorspelde temperatuur niet helemaal aan zien komen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')