abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219812365
Hier code oranje tot 4.00u vannacht en daarna code geel tot 6.00u. Alsof na 6.00u de spekgladde wegen niet spekglad meer zijn :')
Eerste toetsdag van zoon begint dus gewoon om 9.00u.

Wel goed geregeld bij jullie scholen, @Nijna, geeft toch wat meer speling. Hier komen ook kinderen van verderweg dus ik snap de logica van 9.00u niet echt.
Dan heeft je dochter een probleem idd ;) Hopelijk valt het morgen mee.

Morgen een ST docu. Ben benieuwd.

Edit: zoon bracht net de kliko weg. Niet te doen gewoon. Heel de straat is één grote ijsbaan. Kliko staat er iig. Nu morgen maar afwachten...

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 11-01-2026 19:56:21 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 11 januari 2026 @ 19:58:04 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219812591
Hier pas vannacht ijzel. Maar hopelijk is het morgenochtend wel weg want eigenlijk moet ik wel naar kantoor want anders kan ik de hele week niet.

Sterkte Ingrid, klinkt heel pittig allemaal.

Mijn oudste is vandaag 14 geworden O+
  zondag 11 januari 2026 @ 20:03:00 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219812628
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:58 schreef Kyara het volgende:
Hier pas vannacht ijzel. Maar hopelijk is het morgenochtend wel weg want eigenlijk moet ik wel naar kantoor want anders kan ik de hele week niet.

Sterkte Ingrid, klinkt heel pittig allemaal.

Mijn oudste is vandaag 14 geworden O+
Gefeliciteerd
pi_219812635
@Kyara gefeliciteerd met je 14 jarige. Het worden echte mannetjes zo langzaam aan O+

Een deel van C zijn medestudenten komt uit Drenthe. Daar is het code oranje tot 10 uur. Kijken hoe dat gaat met het ov.
pi_219812636
Zo sneu van het jongetje ;(

@Kyara gefeliciteerd met oudste! *O*
pi_219812653
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier code oranje tot 4.00u vannacht en daarna code geel tot 6.00u. Alsof na 6.00u de spekgladde wegen niet spekglad meer zijn :')
Eerste toetsdag van zoon begint dus gewoon om 9.00u.

Wel goed geregeld bij jullie scholen, @:Nijna, geeft toch wat meer speling. Hier komen ook kinderen van verderweg dus ik snap de logica van 9.00u niet echt.
Dan heeft je dochter een probleem idd ;) Hopelijk valt het morgen mee.

Morgen een ST docu. Ben benieuwd.

Edit: zoon bracht net de kliko weg. Niet te doen gewoon. Heel de straat is één grote ijsbaan. Kliko staat er iig. Nu morgen maar afwachten...
De temperatuur gaat vannacht en morgen wel een flink stuk omhoog, dus ik ga er idd wel vanuit dat het snel beter wordt en dat de gladheid na 6 uur zomaar eens over kan zijn. En de grote wegen zijn sowieso schoon als er recent geen verse sneeuw is gevallen, die waren vanmiddag terwijl het vroor al prima. Ik moet zelf om 6:45 de deur uit, maar ik verwacht zodra ik onze zijstraat uit ben geen problemen meer.

Gefeliciteerd Kyara!

Wij zijn naar de nieuwe show geweest van Steven (zonder Jamie). Leuk weer, maar ook wel erg veel herhaling met de vorige show terwijl het nieuw zou moeten zijn. De volgende slaan we dus sowieso over.
pi_219813092
Ik heb nog nooit zovaak op buienradar gekeken als de afgelopen week :D
Hier vriest het na middernacht ook niet meer, @FlyingFish Maar het zal nog wel even duren voor de ijskorst hier gesmolten en de kou uit de grond is.
Dinsdag wordt het bikiniweer met 8 graden boven nul 8-)

Gefeliciteerd met oudste, @Kyara!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219813175
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:03 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Kyara gefeliciteerd met je 14 jarige. Het worden echte mannetjes zo langzaam aan O+

Een deel van C zijn medestudenten komt uit Drenthe. Daar is het code oranje tot 10 uur. Kijken hoe dat gaat met het ov.

Bussen rijden hier niet tot 12 uur, communiceert school net. Jongste heeft geen toetsen. Hele toetsweek wordt opgeschoven.
Fake it till you make it...
pi_219813445
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:57 schreef Nijna het volgende:

[..]
Bussen rijden hier niet tot 12 uur, communiceert school net. Jongste heeft geen toetsen. Hele toetsweek wordt opgeschoven.

De voorbereiding was ook niet ideaal afgelopen week. Met een missende dag en 1e uren, na 2 weken vakantie. Nu redt D dat wel. Kijken of het bij zijn vrienden ook zo gaat.
  zondag 11 januari 2026 @ 21:56:54 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_219813549
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 13:26 schreef BE het volgende:

[..]
Nee, we koken dubbel.
Maar doordat we allemaal rare sport en trainigstijden hebben, en ik dan ook nog‘ eens soms heel laat uit m’n werk ben is dat verder ook niet heel ingewikkeld. F kookt meestal voor hun drietjes en ik regel mezelf later.

Omdat O niet meer in Gouda traint, maar in Hoek van Holland moeten zij dan weer heel vroeg weg, et cetera.

Tikkie disfunctioneel gezin inmiddels, maar het werkt eigenlijk wel voor iedereen. :+
Ik kan me voorstellen dat 't op die manier voor jullie prima werkt inderdaad, maar hier zou ik dat echt heel lastig vinden (en ongezellig).
in de haak.
  zondag 11 januari 2026 @ 22:00:14 #186
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_219813594
Ingrid, wat een boel narigheid las ik. Heel veel sterkte. Hopelijk wordt er snel iets op gevonden waar je wel echt iets aan hebt.
in de haak.
pi_219813662
@Kyara gefeliciteerd met M
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')