abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220781984
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef laziness het volgende:
Knap hilliebillie! Dat is ook echt één van mijn zwakke punten, voor grote onbekende groepen spreken.
Dit ^^ :Y.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220782056
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef laziness het volgende:
Knap hilliebillie! Dat is ook echt één van mijn zwakke punten, voor grote onbekende groepen spreken.

Mijn kind heeft zo’n mazzel dat zijn vader in de buurt van school naar kantoor gaat. Op dit soort dagen krijgt hij een lift en hoeft hij niet 75 minuten in de regen te fietsen.

Hier trouwens geen onweer gehad en nu zon.
En dit vind ik ook knap, op dagelijkse basis. Petje af hoor!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220782286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat inderdaad! Flinke fietstocht elke dag!
  woensdag 13 mei 2026 @ 14:40:11 #79
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220782707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Je ouders moesten zo nodig naar de rust en natuur verhuizen en nu mag jij elke dag 46km door dat frigging groen fietsen om op school te komen.

Nee zonder gekheid. Vorige week kwam hij een oud klasgenootje tegen van de school waar hij de eerste 5 weken dit jaar zat (12km afstand). De hele klas vapet en de docenten vinden het allemaal een vreselijke klas om les te geven omdat er een heel deel alleen maar stront vervelend is. Die contouren waren toen al zichtbaar en hij kreeg alleen maar weer bevestiging dat het de fietstocht waard is.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220782820
Yay, goed gedaan Hillie!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:06:41 #81
344469 Amsel
zonder t
pi_220783394
Hier ook schoolreisje vandaag. Tien minuten schuilen voor de hagel, maar verder was het gelukkig goed te doen :)

Ook fijn de gelegenheid gehad om met wat andere moeders te praten. Zij blijken bij de leerkrachten van dit jaar tegen precies dezelfde dingen aan te lopen als ik. Toch de bevestiging dat ik niet gek ben ;)
pi_220783453
Juul is weer thuis en had een erg leuke dag :)

Dat is dan toch wel fijn he Amsel, ik had eerder al voorzichtig wat dingen bij andere ouders gepolst. Die gaven ook allemaal aan dat hun kinderen minder blij thuiskomen en het een pittig jaar vinden. 1 moeder vertelde ook dat ze de communicatie van de juffen ondermaats vindt.
Dat is toch wel fijn omdat je je op een gegeven moment zo'n zeikerd voelt.
Maar goed, we zien het ook aan de cijfers van Juul, die zijn niet zo best. Volgend jaar beter ga ik vanuit.

Ik ben vanochtend weer naar kantoor geweest voor een koffie, nu met mijn manager. Dat ging goed en was prettig.
Blij mee, stapje voor stapje gaat het steeds beter. *O*

En mijn moeder belde net dat ze het appartement definitief heeft. Alles is goedgekeurd.
pi_220783481
Oh en we krijgen een nieuwe wasmachine, nou ja krijgen, ik moet een beetje bijbetalen. Iets met afschrijving en bla bla bla. Maar eindelijk gaat het definitief opgelost worden.

Aanrechtblad is ook al ingemeten en gaat over een paar weken vervangen worden.
Zo komt alles op zijn pootjes terecht.
pi_220784564
Wat fijn exode, dat je moeder definitief het appartement heeft! Zeker omdat ze toch een beetje bang gemaakt was met eerst verkopen van het huis en zo.

En ook heel fijn dat er een nieuwe wasmachine komt en dan ook eindelijk het nieuwe aanrechtblad!

Ook top dat je gesprek met je manager zo prettig ging, mooie stapjes de goede kant in!

Waar het vanmorgen hier nog vrij rustig was met het weer, barste het rond lunchtijd even los. Niks heel spannends dacht ik. Gewoon even flinke hagel met onweer.
Maar nu las ik net dat hier in het dorp flinke schade is door wind (pannen van het dak afgewaaid en bomen met wortel en al uit de grond).
pi_220785757
Dat zijn goede berichten @exode

T had vandaag de 2e musical uitvoering. Was erg leuk, vandaag zelfs beter dan gisteren. En nu zijn ze met een hele grote groep (minstens 25) eten bij de Mac..
Gelukkig morgen (en vrijdag) geen school. Ze was gister al moe toen ze (laat) thuis kwam (en veeeeeel te laat ging slapen). Ik verwacht niet dat ze vanavond vroeg is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')