abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219543052
Jammer dat pur niet smelt ;)

Wij hadden voor dochter jaren geleden zo'n huge zitzak besteld. Was een hoes met een losse zak piepschuimbolletjes die we zelf in die zak moesten zien te krijgen, wist ik veel en welke idioot verzind zoiets :') Én het moest stiekem want het was een kado voor haar verjaardag. Dat hebben we in de voortuin gedaan, laat in de avond. Heel die tuin én de straat lagen vol met piepschuimbolletjes :')
Heb dochter toen uit de voortuin moeten houden want het leek wel alsof het gesneeuwd had en dan had ze vast iets vermoed :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219543504
Zo heb ik ooit met een vriendinnetje een megagrote knuffel die gevuld was met die bolletjes gesloopt. Mijn hele kamer zat onder, en wij natuurlijk ook want dat spul gaat ook overal aan vast zitten. Ik geloof dat mijn ouders het vriendinnetje bij de ouders hebben afgeleverd. Echt jaren later vonden we die bolletjes nog terug.

Gefeliciteerd voor de jarigen!! *O*

En wat ontzetten balen voor je dochter Mush. Ik vrees dat die koffers ook niet zomaar daar zijn. Gelukkig is wel veel te koop maar ja, dat kost ook een heleboel geld meteen en het is natuurlijk ook een boel gedoe weer. Geen fijne start van de vakantie zo.
pi_219544116
Ja, echt he, dat spul is niet weg te krijgen. We begonnen toen in de keuken met vullen maar zijn heel snel verder gegaan in de tuin :D

Schiphol is bezig met de koffers!
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-koffers-na-storing

Maar dan nog. Er moet ook plek in het ruim zijn én er gaan natuurlijk niet veel vluchten per dag naar Orlando.
Ze had juist met sinterklaas zomerkleding voor kleinzoon en beeb gevraagd, én gekregen, voor de vakantie. Best zonde als beeb dat niet kan dragen want tegen de tijd dat het weer zomer is, past hij dat niet meer :{
If they say
pi_219544258
Hoe lang blijven ze weg?
pi_219544321
Twee weken.
If they say
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:16:21 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219544504
Oiiii goed verhaal van die pur Hupje :D
Nou ik denk dat ik een bod uit ga brengen mensen *O*
Maar alles is daar dicht tussen kerst en oud en nieuw, dus dat balletje gaat pas volgend jaar echt rollen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219544588
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:16 schreef oh-oh het volgende:
Oiiii goed verhaal van die pur Hupje :D
Nou ik denk dat ik een bod uit ga brengen mensen *O*
Maar alles is daar dicht tussen kerst en oud en nieuw, dus dat balletje gaat pas volgend jaar echt rollen.
Het gaat om pir isolatieplaat ;) maar als je dat op maat zaagt krijg je wel veel ellende. En het lijmspul leek wel op pur. Maar dan nog veel smeriger :P
Gelukkig is het vervolg vooral timmerwerk (en een beetje kitten).

Spannend hoor, succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')