Heb je een verzoek gestuurd!quote:Op maandag 16 maart 2026 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik post op FB, ik heb altijd ruzie met foto's posten hier.
Je weet hoe ik heet dus je kan me toevoegen!
Dweilen met de kraan open?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
De lokale partij heeft een zeem in de brievenbussen gestopt met hun partij programma er aan geniet. De correlatie ontgaat me even
Zij gaan de lokale politiek en je dorp eens lekker oppoetsenquote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
De lokale partij heeft een zeem in de brievenbussen gestopt met hun partij programma er aan geniet. De correlatie ontgaat me even
Glashelder?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
Dit was ook mijn eerste gedachte , slechte zet haha!quote:
quote:
Ik dweil niet met een zeem hoorquote:Op maandag 16 maart 2026 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte , slechte zet haha!
Ramen lappenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heel mijn leven nog geen zeem in huis gehad, geen idee wat een mens daar mee moet!
Nee hè! Geeft problemen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dat nog nooit met een zeem gedaan, water azijn en een spons, en een trekker idd.
Geeeeeeeeeeeeeeeen rubbers met gaatjes, dude...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |