abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220953286
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:44 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Heb je er gegeven, maar na verder lezen zie ik dat je al compleet was :@
Ik heb het bericht gelijk maar even aangepast :) ik heb voor de liefhebber dus nu 6 zegels in de aanbieding dankzij hillie :D
pi_220953965
Even een teken van leven ;). Niet zo goed bijgelezen, kan iemand een samenvatting bijhouden? ;)
Lief dat jullie bij me op het balkonbankje komen zitten, ik weet niet hoeveel mensen erop passen hoor ;).
Een bankje staat er nog niet, die wordt volgende week gebracht door Ikea. Geen luxe schommelbank, want dat past niet :+ .

We zijn druk aan het schuren, voorstrijken, muren verven, radiatoren verven, stof maken, stofzuigen :') en weer overnieuw.
Ik denk dat voorgaande bewoners echt hebben gedacht: oh we kwakken een emmer verf over die muur, komt wel goed.
Heb op 1 kamer behang van de muren getrokken wat eruit zag als een toverbal. De bovenste laag verf was zo dik dat het eraf brak toen we het behang eraf trokken.
Er zijn bijzondere keuzes gemaakt, deurposten met van dat grove structuur spul... Nou is dat gelukkig een deurpost waar we iets voor gaan zetten (deur tussen de kamers van de kinderen).

Ze hebben de kamer opnieuw gestuct en dat ziet er echt heel netjes en fris uit.
De aannemer kwam vandaag nog even kijken voor het plafond en een "gat" in de muur (ze konden niet zeggen wanneer ze daarvoor komen, "we bellen u".). Maar ze waren er blijkbaar al vaker geweest de afgelopen jaren en vonden het erg opgeknapt (is het ook).
We hebben een paar radiatoren geschilderd omdat ze of erg beschadigd waren of omdat er een lelijke kleur op zat.
En zo begint het best wat te lijken.
Hopelijk beginnen we morgen met de vloer (en dan maar hopen dat die plafond mannen de boel goed afdekken als ze bezig gaan...

Volgende week komt de apparatuur en de meubels (inclusief bankje) van Ikea O+ .
En dan hoop ik dat ik ook zicht krijgt op een datum dat ik er echt zit.

Voor nu hoop ik dat die aannemer nog deze week komt of anders begin volgende week.

Ik heb echt supermazzel met ouders die handig zijn qua klussen en het ook nog kunnen (75+ ers) O+ en verder nog wat familie die hier en daar helpt en ook gewoon lieve mensen om me heen die waar ze kunnen een handje helpen. Zo wordt het wel wat. Maar ik ben hartstikke gaar. En zit elke avond nog allerlei regeldingen te doen terwijl ik dan eigenlijk gewoon ff wil hangen en een serie wil kijken ofzo... :')
Nog 2 weken en dan komt er hopelijk wat meer rust.
Fake it till you make it...
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:41:09 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220954022
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken >:)

Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:39:48 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220954930
Veel succes, Nijna!!
in de haak.
pi_220955463
Wat een werk Nijna, maar, straks heb je dan ook wat: je eigenste plekje zonder ex-stress ;) Zet hem op en heel veel succes! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 juni 2026 @ 05:35:35 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220955706
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220955745
@Nijna dikke knuffel en succes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:41:45 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220955894
@Nijna wat een flinke klus, maar op naar je eigen plek! O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:43:44 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220955901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken >:)

Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Dat moet je ook maar willen he, ik zou denken nee hoor ik regel het wel blijf jij hier maar weg!
@Nijna, even doorbijten, ik heb echt weken van geleefd van 1 ding doen per keer en dan het volgende, niet nadenken en gaan. Komt goed :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220955922
Klinkt goed @Nijna! Nog even doorbikkelen en je hebt je eigen plekje!

Wat fijn ook dat je zo veel hulp hebt. Voor nu hard werken en straks genieten O+
pi_220956128
Het klinkt alsof het een superplekje wordt Nijna! En fijn van alle hulp.
Succes nog, je krijgt er een mooi, eigen plekje voor terug :)
pi_220956162
Gisteren ortho met B, mijnheer moet een beugel en op ons verzoek starten we gewoon lekker meteen. Heb tenslotte niet voor niets de tandartsverzekering in 2025 al aangezet.

Links is zijn gebit perfect, prodent smile perfect, aan de andere kant niet, daar verspringt het 1 kies. Hij had een overbijt en dat is aardig rechtgetrokken maar nu schaven zijn voortanden over zijn ondertanden. Om snelle slijtage te voorkomen moet dat dus opgelost worden.

Hij kon nog niet zeggen wat voor beugel het wordt. volgende afspraak foto's en onderzoek.

B vindt het zelf prima, hij had zich er al op ingesteld.

Hij zit sowieso goed in zijn vel O+ Gisteren bleef een vriend eten en zaterdag komt een voetbalteamgenoot logeren. Ze hebben eerst toernooi en dan bbq. Daarna dus bij ons slapen. Die jongen komt volgend jaar als het goed is ook bij hem in de brugklas dus ze wilden 'bonden' _O-
Dit is echt allemaal wel anders dan B een jaar geleden was. Zijn zelfvertrouwen en zelfstandigheid groeien enorm.
pi_220956565
@Nijna Wat een werk nog, maar het einde is in zicht. En dan heb je lekker een eigen plekje!

@exode, het blijft leuk om te zien als ze dan opeens van jongens naar mini-man gaan. Ook lekker op tijd zo voor hij naar het VO gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')