SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dat is natuurlijk fijner als je je gewoon goed voelt. Alsnog veel succes en plezier!quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Nk is (gelukkig) volgende week
Dit is een festival in België.
Dankjewelquote:Op zondag 29 september 2013 12:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is natuurlijk fijner als je je gewoon goed voelt. Alsnog veel succes en plezier!
Je bent gegaan, super en nu weer je bed in!quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
Goedzo clumsquote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfoe, ik heb voor het eerst sinds weken weer eens voor mezelf gekookt. Risotto. Voor morgen staat de keuken er ook klaar voor.
Smeerkaas is toch ook zuivel?quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Tink89 het volgende:
Dat snap ik eerlijk gezegd niet... Ik sla zuivel altijd af, omdat ik er buikpijn van krijg. Dat is het echt niet waard.
Hier wedstrijd gereden en gedeeld vijfde van de achtzaten ook dames tussen die al meer dan tien jaar op een paard zitten, dus ben dik tevreden!
Overigens helemaal geen fris gedronken, wel twee glaasjes ranja en twee zakjes chips op. Ik had brood bij me, maar bleef veel langer dan gepland en kreeg echt trek. Naar huis gaan was geen optie en er was daar niks anders lactosevrij... Shit happens, we gaan gewoon weer verder.
O: 3 geroosterd volkoren. Smeerkaas, alleen wat lv boter en cervelaat. Glas sap.
T: Niks, late O en zenuwen.
L: 2 volkoren met vlokken.
S: 15 min rijden, flink poetsen, zadels slepen enz.
T: 2 ranja, sloten thee en 2 zakjes naturelchips.
D: Kofta met rijst.
S: Laminaat naar beneden slepen x 7.
gele, rode en groene niet?quote:
Ben je al bij de dokter geweest? Je kwakkelt nu al 2 weken aan...quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
Ik denk maar zo dat Tink lactosevrije smeerkaas heeft.quote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af?
1,5 week niet kwakkelen gewoon ziekquote:Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ben je al bij de dokter geweest? Je kwakkelt nu al 2 weken aan...
Ik heb lactosevrije smeerkaasquote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af?
+1 en succes.quote:Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg
You go girl!quote:Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |