abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218966107
Door alle stress en daardoor slecht eten was ik een kg aangekomen. Die kg is nu weer weg *O* doe mijn best en hopelijk weer in een flow.

En omdat ik erg eenzijdig eet, heb ik me voorgenomen om eens per week uit een kookboek te koken. Ik heb heel goede en gezonde en lekkere recepten in mooie kookboeken.

Dus vrijdag eet ik een Marokkaanse schotel met veel groentes en rijst... zit heen eiwitbron bij, dus ik bak een vegaburger erbij
pi_219052061
*O* van plateau af *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219052544
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* van plateau af *O*
Super goed bezig *O*
pi_219052619
Lekker hoor! Hier ook weer het ritme helemaal te pakken sinds de vakantie. Was na de vakantie echt ff pittig om het weer op te pakken en ging ook niet heel goed (aka, na de vakantie was het thuis ook nog een week 'vreten'). Maar gelukkig nu er weer lekker in met goed eten en sporten.
pi_219057558
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* van plateau af *O*
*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Ik ben nog steeds niet onder die 88 gekomen _O- Plateau van een paar weken en soms zelfs weer paar grammen aangekomen. Nou ja, voel me redelijk fit met PHPD, mag nie klage nie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 20-10-2025 10:56:15 ]
pi_219076618
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:59 schreef Blues het volgende:

[..]
*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Ik ben nog steeds niet onder die 88 gekomen _O- Plateau van een paar weken en soms zelfs weer paar grammen aangekomen. Nou ja, voel me redelijk fit met PHPD, mag nie klage nie.
Geduld, geduld, geduld. En doorzettingsvermogen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219076655
Hier ook een zwaar irritant plateau

Al is het op zich een wonder dat ik niet aankom. Veel stress en doe keihard mijn best om normaal te eten en zo.

Rustiger tijden zijn in zicht en dan ga ik even een tijdje de kcals tellen
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 14:33:22 #108
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219076686
Ik zoek al een paar maanden m'n motivatie, iemand die toevallig gezien? :P

Positief is wel dat ik al zo'n vijf maanden stabiel ben, maar stabiel is niet wat we (nu al) willen.

En stukje extra (de)motivatie (ik weet nog niet zo goed welke van de twee)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219076763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:33 schreef Meke het volgende:
Ik zoek al een paar maanden m'n motivatie, iemand die toevallig gezien? :P

Positief is wel dat ik al zo'n vijf maanden stabiel ben, maar stabiel is niet wat we (nu al) willen.

En stukje extra (de)motivatie (ik weet nog niet zo goed welke van de twee)

SPOILER
Te-kort-voor-je-gewicht-boks!
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:22:12 #110
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219076965
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Te-kort-voor-je-gewicht-boks!
Ja, als ik 2.10m was, was er niets aan de hand :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')