quote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:50 schreef Pinuts het volgende:
-Spring gefeliciteerd
Pfoe 1 dagmenu zou ik ook niet trekken. Vind altijd dat je minimaal 2 ontbijtjes, 2 lunch en stuk of 7 dinners moet hebben om af te kunnen wisselen en leuk te houden.
Maar jij gaat dit rocken!
Da’s wel een leuke uitdaging zo. Weet wat je eet kan heel veel inzicht geven. Ik hou het nu niet echt bij, maar wel globaal. Drinken hoef ik niet bij te houden, ik drink alleen maar thee en waterquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:46 schreef heywoodu het volgende:
Weinig meer gepost hier, maar van maart tot juni van ongeveer 93 naar 90 gegaan. Vanaf juni ben ik álles gaan noteren wat ik eet en drink, meestal niet tot op de gram ofzo omdat ik weet dat ik er dan heel snel klaar mee ben, maar in meer algemene termen. En ook gaan letten op wat ik eet, natuurlijk. Door de pastasaus nog even een paar honderd gram extra groenten gooien, vaak 200-300 gram wortels als snack op een dag, nog wat extra groenten in de wokpan, etc. En vooral vaak AI gebruiken als ik een nieuw recept zoek, veel beter dan al die boeken en sites waar dan allemaal 'simpele' gerechten in staan met in de praktijk 15 ingrediënten en anderhalf uur werk
Alles bijhouden dwingt me ook om wat meer na te denken, en die koek ofzo toch maar te laten liggen. Het werkt, want van 89,5kg op 1 juni naar inmiddels 82,4kg gegaan. Vooralsnog gaat de uitdaging die mijn vriendin stelde ook goed: het gewicht afvallen dat zij door de zwangerschap is aangekomen...dat is inmiddels 9,7kg, sinds de positieve test in maart ben ik 9,8kg kwijt dus ik win vooralsnog
Ik ga sowieso beter op cijfertjes met dit soort dingen. Ik sport natuurlijk ook en dan heb ik mijzelf als wekelijks doel gesteld om 5000 kcal te verbranden. Wel kcal zoals Polar het berekent, ik weet dat het in het echt natuurlijk minder is, maar ik moet íets als houvast hebben om gedurende de week naartoe te werkenquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s wel een leuke uitdaging zo. Weet wat je eet kan heel veel inzicht geven. Ik hou het nu niet echt bij, maar wel globaal. Drinken hoef ik niet bij te houden, ik drink alleen maar thee en water
Mooi moment wanneer je onder de 100 komt straks.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:30 schreef raptorix het volgende:
Voor eerste keer hoog in de 106, het gaat niet supersnel maar erg tevreden
Ja ik hoop het nog voor de vakantie in oktober te halenquote:Op woensdag 9 september 2026 12:30 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mooi moment wanneer je onder de 100 komt straks.
Op gegeven moment viel ik halve kilo in de week af en zat ik helemaal in de flow en dat was supermotiverend. Geen enkel koekje nam ik aan en geen patat en pizzas meer en ik ging in een vloeiende lijn naar mn streefgewicht. Nu dus nog maar 2 of 3 kilo en dat gaat zoooo langzaam dat ik bijna mn motivatie verlies.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik hoop het nog voor de vakantie in oktober te halen
Wat doe je aan sport?quote:Op woensdag 9 september 2026 12:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Op gegeven moment viel ik halve kilo in de week af en zat ik helemaal in de flow en dat was supermotiverend. Geen enkel koekje nam ik aan en geen patat en pizzas meer en ik ging in een vloeiende lijn naar mn streefgewicht. Nu dus nog maar 2 of 3 kilo en dat gaat zoooo langzaam dat ik bijna mn motivatie verlies.
Wel mooi dat je een streefdatum hebt waar je het voor doet.
Pilates en krachttraining.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |