quote:
Geduld, geduld, geduld. En doorzettingsvermogenquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:59 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog steeds niet onder die 88 gekomenPlateau van een paar weken en soms zelfs weer paar grammen aangekomen. Nou ja, voel me redelijk fit met PHPD, mag nie klage nie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:33 schreef Meke het volgende:
Ik zoek al een paar maanden m'n motivatie, iemand die toevallig gezien?![]()
Positief is wel dat ik al zo'n vijf maanden stabiel ben, maar stabiel is niet wat we (nu al) willen.
En stukje extra (de)motivatie (ik weet nog niet zo goed welke van de twee)Te-kort-voor-je-gewicht-boks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja, als ik 2.10m was, was er niets aan de handquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Te-kort-voor-je-gewicht-boks!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |