quote:De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!
Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
Eens. Niet wegen geeft mentaal veel meer rustquote:Op maandag 28 juli 2025 13:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee, niet doen. Je doet het prima, want je valt af.
Ik twijfelde nog even over het 3e stukje maar die laten liggen, die kan mijn man later nog pakken.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:54 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ach als je het bij 2 stukjes kan houden is het echt niet zo ongezond hoor.
Ik heb 2 weken terug echt een ongekende 'vreetweek' gehad. Geen idee waardoor het kwam, maar ik had ineens zo extreme cravings en ik kwam er ook niet vanaf. Dus echt een week zo'n beetje alles wat los en vast zat gegeten. Maar nu sinds een dag of 10 weer gelukkig terug in het ritme, en dan merk ik toch altijd wel dat ik me daar gewoon fysiek en mentaal zo veel beter bij voel.
O: 500 gr magere kwark
L: ei + huttekase omelet met spinazie, feta, cherrytomaatjes
T: oatly muslireep + blauwe bessen
D: zelfgemaakte pad thai + aardbeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |