abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 april 2024 @ 09:00:13 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213176829
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 07:54 schreef Pinuts het volgende:
Vanochtend was het zo ver; de 65,0 stond op de weegschaal. *O*
1 week voor mijn 'doel'/vakantie. Nu dan ook precies 15 kg kwijt
_O_
Spoilers!
pi_213177035
*O* mijlpalen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213177124
Mijn redelijk nieuwe spijkerbroek zakt bijna van mijn kont af.

We gaan zo met zijn 2tjes lunchen, de jongste heeft een kinderfeestje en de oudste komt vanzelf wel thuis na school (hij is om 2 uur uit). Dat is lang geleden O-)
pi_213187548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 07:54 schreef Pinuts het volgende:
Vanochtend was het zo ver; de 65,0 stond op de weegschaal. *O*
1 week voor mijn 'doel'/vakantie. Nu dan ook precies 15 kg kwijt
Wow! Super goed gedaan! *O*

Bij mij ging de weegschaal ook weer eens een echte kilo naar beneden. Ik ga hopelijk binnenkort onder de 100 kilo :D
My salvation lies in your love..
pi_213207078
Ik moet uet vreettij wel echt even keren :@

Sinds de paas een beetje aan het zwabberen. Niets overdrevens, maar niet een patroon om nog meer mee af te vallen. Sinds gisteren weer netjes aan het eten, dus hopelijk hou ik dat nu weer netjes vol. Vandaag ook weer eens wezen lopen, maar door de marathon was dat niet echt doorstappen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213214154
Moet ivm het naderende onheil eigenlijk opstaan en vroeg gaan lopen. Raden waar ik slecht in ben op vrije dagen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213215530
*O* Terug in bed. Wind begon toe te nemen. Geen druppel gehad *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213218541
Ik heb een slecht weekend gehad. Vrijdag nog 'feest' met de 65 kg mijlpaal. Savonds bbq bij vrienden (was ingecalculeerd). Maar daarna zaterdag en zondag echt het boekje te buiten geweest. Had echt een immense vreetkick. En waar het vandaan kwam, geen idee. En zoals altijd uiteraard spijt. Echt 10 minuten later (of soms al tijdens het eten) denk ik dan van waarom was dit nou nodig. Voel me dan altijd zo 'vies dik'.
Maar goed, daar kunnen we niks meer aan veranderen en dus zullen we weer gewoon voorwaarts moeten. Zondag ga ik op vakantie dus wil eigenlijk wel deze week even maximaal mijn best doen om nog een keer die 65 kg aan te tikken (er is zeker wat bijgekomen dit weekend). En lukt dat niet, jammer dan. Zolang ik me maar weer gewoon fijn voel.

O: kwark
L: kippensoepje, boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: 2 Mandarijnen
D: spinazie geitenkaas quiche
T: appel

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 15-04-2024 17:47:17 ]
pi_213219070
Ach Pinuts :*

Weer terug in het gareel, weer goede moed, je kunt het en dat is juist moeilijk dus dat je er weer voor gaat *O*

Ik wilde zaterdag gaan sporten maar zo benauwd van de verkoudheid. Dacht dat het beter was om over te slaan. Wel extra veel gelopen, gisteren ook weer. Blijft netjes tussen de 2500 en 3000 kcal verbranding zitten. Ben ook anders gaan ontbijten, geen crackers meer maar overnight oats, het lijkt te werken, maar even wat langer uitproberen.
We hadden zaterdag einde middag ook een feestje, heerlijk gegeten en viel volgens mij erg mee met kcal, heb sowieso de taart en chips links laten liggen en avondeten was :P oa tarly salade, maar ook kippenpootjes, gehaktballetjes en nog veeeeel meer.
Ik zag daar meerdere mensen die ik al een jaar niet had gezien, dat was goed voor de boost. 'JEZUS wat zie jij er goed uit. ' *)
pi_213221994
Van de afgelopen 10 dagen heb ik 5 dagen op festivals gestaan. Meer dan genoeg beweging dus maar ook alleen maar bruin voer.

Eens kijken of het lukt om weer in een normaal ritme te komen.

Lijstje:
L: 2 zelfgemaakte worstenbroodjes
T: banaan
D: verse pasta van de AH
T: griekse yoghurt met honing en noten
pi_213227799
In theorie zou het rond 18.00 uur droog moeten zijn... even kijken of het lukt de bh zo lang aan en de motivatie zo lang vast te houden :')

Heb wel een geile thinspiratie foto. Van mezelf in een kringloopjurk :') waar ik in pas zolang ik niet adem of beweeg :')

Dus we werken ergens naar toe :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213228009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
In theorie zou het rond 18.00 uur droog moeten zijn... even kijken of het lukt de bh zo lang aan en de motivatie zo lang vast te houden :')

Heb wel een geile thinspiratie foto. Van mezelf in een kringloopjurk :') waar ik in pas zolang ik niet adem of beweeg :')

Dus we werken ergens naar toe :D
Ik mis wel de tijd dat je gewoon een dikke Winterjas kon aantrekken, niemand die zag dat ik geen zin had om een bh aan te trekken :')

Lijstje:
L: 2 worstenbroodjes (vriezer moet leeg :D)
D: spaghetti met een sausje van veel groente
T: banaan, griekse yoghurt met honing en noten
pi_213230028
Toch altijd bijzonder hoe je je na 1 of 2 slechte dagen dik en ongezond kan voelen en na 2 goeie dagen weer slank.
Voor degene met fitnesstrackers, is jullie hartslag ook een stuk hoger (in je slaap) na ongezond eten? Ik heb gemerkt dat ik afgelopen weekend op zo'n beetje +15 zat (zonder alcohol, daar wordt ie sowieso hoger van bij mij) van mijn normale hartslag en dat deze nu weer normaal is geworden.

Lijstje van vandaag:
O: kwark
L: tomatensoepje, boterham met ei, pistolet met 30+ kaas
T: appel
D: orzo met kipgehakt en zelfgemaakte tomatensaus
T: kiwi + eiwitshake
B: 20.000 stappen

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 16-04-2024 19:13:49 ]
pi_213230200
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 18:46 schreef Pinuts het volgende:
Toch altijd bijzonder hoe je je naar 1 of 2 slechte dagen dik en ongezond kan voelen en na 2 goeie dagen weer slank.

Ik ben er ook gewoon van overtuigd dat ik aan mn gezicht kan zien of ik op gewichtx op de weg omhoog of gewichtx op de weg omlaag zit :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 17 april 2024 @ 10:14:43 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213235001
Ik ben door de -12 heen en zag gisteren voor het eerst in een jaar ofzo een foto van mezelf :o Ik heb nog steeds geen passpiegel thuis en kijk eigenlijk nauwelijks in de badkamerspiegel. Wauw zeg, het is echt goed te zien dat ik ben afgevallen. Dat besef was er nog niet.
Spoilers!
pi_213239458
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben door de -12 heen en zag gisteren voor het eerst in een jaar ofzo een foto van mezelf :o Ik heb nog steeds geen passpiegel thuis en kijk eigenlijk nauwelijks in de badkamerspiegel. Wauw zeg, het is echt goed te zien dat ik ben afgevallen. Dat besef was er nog niet.
*O* lekker bezig linzensalade *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213246132
Ik heb gisteren ook mijn doel bereikt, 66.0. Deze ochtend zelfs 65.9! *O*
Ook van twee mensen een opmerking/compliment gehad deze week. Ik voel me ook zoveel beter in mijn vel. Of beter gezegd: ik voel me terug mezelf. Maandag laat ik het even los en na mijn vakantie gaan we even verder.
Wijn O+ Chips O+ Stokbrood O+
Het begint maandag al goed met een lunch bij de McDonalds :+
Het doel wordt dan 64 tegen mijn vakantie eind juni. Er is dus een toename tijdens deze vakantie ingecalculeerd.
Gisteren is er weer een verse airfryer geleverd *O*

Lijstje:
O: boterham
T: banaan
L: salade met kip
T: cracker met eiersalade (zelfgemaakt)
A: aardappels (uit de airfryer O+ ) met slavink en wortels/erwtjes
B: rustig rondje sportschool
T: glas eiwitmelk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')