abonnement Unibet Coolblue
pi_131668571
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131668633
Nk is (gelukkig) volgende week :)
Dit is een festival in België.
pi_131668655
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Nk is (gelukkig) volgende week :)
Dit is een festival in België.
Inderdaad, dat is natuurlijk fijner als je je gewoon goed voelt. Alsnog veel succes en plezier!
pi_131668776
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:14 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is natuurlijk fijner als je je gewoon goed voelt. Alsnog veel succes en plezier!
Dankjewel :)
Ik hoef het maar 7 minuten vol te houden dan kan ik weer instorten, gelukkig heb ik een chauffeur bij.

En dan inderdaad hopelijk deze week goed trainen voor het NK. Moet nog een solo bedenken, dat lukte de afgelopen 2 weken echt niet.
pi_131670511
Meh, aangekomen. Niet veel hoor, maar toch. Deels door gaan sporten - mijn lichaam raakt in het begin altijd van slag als ik iets ga doen. En deels door dingen met zuivel eten. Ik wil het niet, ik krijg er buikpijn van, ik word er dik van, maar toch, als collega's trakteren op chocoladekoekjes vind ik het moeilijk om nee te zeggen.

Vanavond weer braaf eten. Tofu met broccoli en ananas.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 29 september 2013 @ 17:54:20 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131680062
Dat snap ik eerlijk gezegd niet... Ik sla zuivel altijd af, omdat ik er buikpijn van krijg. Dat is het echt niet waard.

Hier wedstrijd gereden en gedeeld vijfde van de acht :) zaten ook dames tussen die al meer dan tien jaar op een paard zitten, dus ben dik tevreden!

Overigens helemaal geen fris gedronken, wel twee glaasjes ranja en twee zakjes chips op. Ik had brood bij me, maar bleef veel langer dan gepland en kreeg echt trek. Naar huis gaan was geen optie en er was daar niks anders lactosevrij... Shit happens, we gaan gewoon weer verder.

O: 3 geroosterd volkoren. Smeerkaas, alleen wat lv boter en cervelaat. Glas sap.
T: Niks, late O en zenuwen.
L: 2 volkoren met vlokken.
S: 15 min rijden, flink poetsen, zadels slepen enz.
T: 2 ranja, sloten thee en 2 zakjes naturelchips.
D: Kofta met rijst.
S: Laminaat naar beneden slepen x 7.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 29 september 2013 @ 18:16:10 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131680866
O: Brinta
T: osseworstje (zo'n kleintje v d lidl)
L: kapje geitenkaas, 2 boterhammen smeerworst, 1 appel
T: gekookt eitje
D: 2 witte broodjes met gegrilde hamburger (lidl), salade met noten en roquefort
T: kwark

S: schuren en verven.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 29-09-2013 18:47:35 ]
***
pi_131685041
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
pi_131685148
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
Je bent gegaan, super en nu weer je bed in! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131686663
Voedsel *O*. Werd nogsteeds beetje misselijk na het eten, maar ben blij.

O/L broccolisoep
D: tonijn met tomaat augurk en wat Mayo
Ts: stukje chocolade, kwark.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Licht Ontvlambaar zondag 29 september 2013 @ 21:38:47 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131689288
Ok, vreemde gewaarwording... Er ligt hier voor me op tafel een toblerone van 200 gram, ik heb er geen zin in :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131689728
Pfoe, ik heb voor het eerst sinds weken weer eens voor mezelf gekookt. Risotto O+. Voor morgen staat de keuken er ook klaar voor.
pi_131690173
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfoe, ik heb voor het eerst sinds weken weer eens voor mezelf gekookt. Risotto O+. Voor morgen staat de keuken er ook klaar voor.
Goedzo clums *O*
pi_131690770
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Tink89 het volgende:
Dat snap ik eerlijk gezegd niet... Ik sla zuivel altijd af, omdat ik er buikpijn van krijg. Dat is het echt niet waard.

Hier wedstrijd gereden en gedeeld vijfde van de acht :) zaten ook dames tussen die al meer dan tien jaar op een paard zitten, dus ben dik tevreden!

Overigens helemaal geen fris gedronken, wel twee glaasjes ranja en twee zakjes chips op. Ik had brood bij me, maar bleef veel langer dan gepland en kreeg echt trek. Naar huis gaan was geen optie en er was daar niks anders lactosevrij... Shit happens, we gaan gewoon weer verder.

O: 3 geroosterd volkoren. Smeerkaas, alleen wat lv boter en cervelaat. Glas sap.
T: Niks, late O en zenuwen.
L: 2 volkoren met vlokken.
S: 15 min rijden, flink poetsen, zadels slepen enz.
T: 2 ranja, sloten thee en 2 zakjes naturelchips.
D: Kofta met rijst.
S: Laminaat naar beneden slepen x 7.
Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af? _O_
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 29 september 2013 @ 22:33:23 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131692705
:W

Groene winegums zijn goor.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 30 september 2013 @ 00:03:37 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131696747
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Qwea het volgende:
:W

Groene winegums zijn goor.
gele, rode en groene niet?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131700035
Jij was volgens mij niet meer helemaal wakker :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131700048
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
Ben je al bij de dokter geweest? Je kwakkelt nu al 2 weken aan...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 30 september 2013 @ 07:58:10 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131700120
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af? _O_
Ik denk maar zo dat Tink lactosevrije smeerkaas heeft. ;)

En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)

Ik wel trws. :')
Maar met 86% chocola blijft het wat beperkt.

2 dagen normaal doen voelt goed. :Y Geen avond schranspartijen iig. :)
***
pi_131700167
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ben je al bij de dokter geweest? Je kwakkelt nu al 2 weken aan...
1,5 week niet kwakkelen gewoon ziek
dokter kan weinig aan de griep doen neem ik aan
  maandag 30 september 2013 @ 08:12:59 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131700193
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af? _O_
Ik heb lactosevrije smeerkaas :) En ja, koekjes waar ik ziek van word, sla ik moeiteloos af.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 30 september 2013 @ 08:35:09 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_131700405
:W Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg :@
disclaimer
pi_131700413
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
:W Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg :@
+1 en succes. :) :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131700437
Lijstje:

O: 2 boterhammen. 1 smeerkaas, 1 kaas. 2 bakken koffie.
T: Vijg :9
L: Salade met broccoli en gerookte zalm
T: Vijg en/of pruim. :9
D: Zuurkool met rookworst.
T: Beetje vla. Of fruit.

B: door het huis wervelwinden, drukke week deze week. Als het goed is komt er deze week (of maandag over 1 week) een opvanghond. Daarvoor moeten er wat voorbereidingen getroffen worden. Huisbezoek hier, hondenkennismaking daar, naar Schiphol hond ophalen, dan veel wennen en proberen.
Verder ook nog een handvol vergaderingen en dan is de week best wel weer vol. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 30 september 2013 @ 08:51:35 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131700579
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
:W Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg :@
You go girl! :*
***
  maandag 30 september 2013 @ 08:54:57 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_131700624
Tnx :)
Schade : 91 kilo :') :X
Eens kijken of we dat in zes weken terug naar 85 kunnen krijgen.
disclaimer
  maandag 30 september 2013 @ 09:03:24 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131700756
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx :)
Schade : 91 kilo :') :X
Eens kijken of we dat in zes weken terug naar 85 kunnen krijgen.
Ik volg in je kielzog. :Y
Zou dat graag ook willen, maar resultaten uit het verleden geven niet veel hoop. :D

Sws eerst maar even dat normaal doen vol zien te houden hoewel me dat al weer een - van 4 ons opleverde tov het begin van het weekend, zo simpel kan het zijn dus. :Y

(Of mss is dat het hele eiereten ook wel, iets meer en iets gevarieerder eten.)
***
pi_131702177
Succes dames! En het is allemaal niet meteen verloren als er niet streng gedaan kan worden, hè. Met gewoon een beetje normaal doen perk je in ieder geval de schade in die je anders opgelopen zou hebben. En dat is ook wat waard!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 september 2013 @ 10:32:03 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_131702527
Dat weet ik, maar ik heb me natuurlijk wel extreem laten gaan. En al had ik daar een goed argument voor, als ik nu de riem niet vreselijk hard aantrek zit ik binnen no time weer op 100. En dat vertik ik. Dus toch maar even op zwaar regime tot nader orde :@
disclaimer
pi_131705283
Ik heb gewoon geen zin in gezond eten. Normaal gesproken ben ik gek op paprika als snack en nu liggen de paprika's gewoon in de fruitschaal niets te doen.

Ik heb sowieso nergens zin in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-09-2013 12:37:23 ]
Spoilers!
pi_131705316
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in gezond eten. Normaal gesproken ben ik gek op paprika als snack en nu liggen de paprika's gewoon in de fruitschaal niets te doen.

Ik heb sowieso nergens zijn in.
Wat is er loos?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131705451
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is er loos?
Ik heb aan het verhogen en weer verlagen geweest met mijn schildkliermedicatie. Ik voel me wel stabiel gelukkig dus dat scheelt al heel veel. Alleen stabiel energieloos en dat begint behoorlijk irritant te worden.

Ik doe gelukkig wel de dingen die echt perse moeten zoals een cursus, de was en boodschappen maar dan houdt het vrij snel op. Ik kan mezelf echt nergens toe zetten. Het is dat ik wat afspraken heb, anders zou ik niet eens van de bank komen. Maar goed, het wordt vast wel weer beter op termijn enzo maar nu is het even niet leuk.

Alles kost ZO VEEL MOEITE. Ik ben de hele dag aan het zuchten en steunen als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen. En 90% van de dingen die eigenlijk moeten heb ik sowieso al van mijn lijstje geschrapt.
Spoilers!
pi_131705597
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb aan het verhogen en weer verlagen geweest met mijn schildkliermedicatie. Ik voel me wel stabiel gelukkig dus dat scheelt al heel veel. Alleen stabiel energieloos en dat begint behoorlijk irritant te worden.

Ik doe gelukkig wel de dingen die echt perse moeten zoals een cursus, de was en boodschappen maar dan houdt het vrij snel op. Ik kan mezelf echt nergens toe zetten. Het is dat ik wat afspraken heb, anders zou ik niet eens van de bank komen. Maar goed, het wordt vast wel weer beter op termijn enzo maar nu is het even niet leuk.

Alles kost ZO VEEL MOEITE. Ik ben de hele dag aan het zuchten en steunen als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen. En 90% van de dingen die eigenlijk moeten heb ik sowieso al van mijn lijstje geschrapt.
;(

Geen energie hebben is zo kut.
Enig idee op wat voor een termijn het klaar is?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131705766
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(

Geen energie hebben is zo kut.
Enig idee op wat voor een termijn het klaar is?
Geen idee, ik denk dat het misschien nog wel een paar weken kan duren. Als het volgende week nog steeds zo is ga ik weer bloed laten prikken en naar de huisarts. Echt iets voor mij hoor dit. Ik voelde me op zich prima maar dacht dat het nog iets beter zou kunnen. Ik wilde dus verhogen met mijn medicatie, de huisarts vond het niet echt nodig. Die verhoging bleek een slecht plan te zijn dus ik moest verlagen naar mijn oude dosis. En nu voel ik me weer kut terwijl het een jaar op deze zelfde dosis zo goed is gegaan. Ik vind mezelf echt stom :')

Als ik terug denk aan hoe ik me een paar jaar geleden voelde is dit peanuts hoor. Toen zei mijn vriend op een gegeven moment dat ik al 2 weken de deur niet uit was geweest. Had ik helemaal niet door toen.

On topic, Bolletje volkoren knackebrod met smeerkaas is best wel verschrikkelijk lekker.
Spoilers!
pi_131705784
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan |:(
Spoilers!
pi_131705862
L_S ;( :*
Bolletje smeerkaas is altijd jummie. :9

Ik ben wel ietsje stabieler, heb de afgelopen week ook weer wat sociale dingen gedaan, maar ben nog wel wat makkelijk emotioneel en aanhankelijk.

En ik heb zo'n trek de HELE tijd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131706029
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan |:(
Ik ken het probleem. Gewoon als het prima gaat even jezelf keihard onderuit schoppen O+.

Maar goed, je weet waar het aan ligt, dus hopelijk helpt dat met het snel oplossen.
pi_131706030
Ik ook, echt non-stop trek. In alles, maar vooral in alles wat met deeg te maken heeft. En chocolade. Het liefst eet ik de hele dag cookie dough met een grote schep cacaopoeder er door.
Spoilers!
pi_131706053
Ik ben ook brood aan het munchen.

Lijstje tot nu toe:
O: 2 brood. 1 smeerkaas, 1 kaas
T: Roggebrood met katenspek
L: Wrap met roomkaas, sla en zalm.

:')

Heb zo nog broccolisoep en veel fruit. Misschien helpt dat. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131706148
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ken het probleem. Gewoon als het prima gaat even jezelf keihard onderuit schoppen O+.

Maar goed, je weet waar het aan ligt, dus hopelijk helpt dat met het snel oplossen.
Echt zooooo dom. En ik dacht nog wel dat ik het allemaal goed en weloverwogen aan had gepakt. Nou ja, het halveren met mijn nekmedicatie is in ieder geval wel succesvol geweest.
Spoilers!
pi_131706193
Ik ben aan het overwegen om de bak lasagne te gaan halen die ik vanochtend thuis ben vergeten maar ik heb geen zin _O-

Ik hou het wel bij mijn knackebrod.
Spoilers!
  maandag 30 september 2013 @ 14:09:54 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131707714
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

gele, rode en groene niet?
Ja, groene wel. Gele en rode niet :9

Vandaag met de fysio een schema opgesteld, 4x per week sporten ipv 5x, waarvan 3x en cardio kracht en 1x volledig cardio. Ik kreeg wel de waarschuwing dat hij me volledig gaat afmatten omdat ik snel resultaat wil zien en er op mag rekenen dat ik het flink moeilijk krijg :') Donderdag is ws mijn schema klaar, die o.a volstaat met squats :o _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131707779
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ook, echt non-stop trek. In alles, maar vooral in alles wat met deeg te maken heeft. En chocolade. Het liefst eet ik de hele dag cookie dough met een grote schep cacaopoeder er door.
Fijn dat ik niet de enige ben en helaas ben ik dus niet de enige -O-
Alhoewel, er staat al sinds vrijdag Ben & Jerry's in de diepvries, ongeopend en ik heb e rnog steeds geen zin in *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131707798
Eetlust begint hier ook eindelijk terug te komen *O*
pi_131707836
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Eetlust begint hier ook eindelijk terug te komen *O*
Ik wil er juist van af hoor 8-)

Maar bij jou is het uiteraard goed *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131707881
Ik heb last gehad van een winterdipje en de winter is nog niet begonnen, ook goed ziek geweest. Vorige week terug begonnen met normaal te doen, was moeilijker dan verwacht. Wel veel gesport dus er is toch wat af, ookal heb ik veel gegeten.

Deze week gaan we voor normaal en gezond eten en sporten. Voor alle die mee willen strijden, GO ^O^

Ps: Ik vond de mandarijntjes van de jumbo wel lekker als fruit :P
pi_131707944
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil er juist van af hoor 8-)

Maar bij jou is het uiteraard goed *O*
Alleen jammer dat ik volgens mij ook helemaal niet ben afgevallen in de tijd dat ik ziek was.
pi_131707957
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Sarabi het volgende:

Alleen jammer dat ik volgens mij ook helemaal niet ben afgevallen in de tijd dat ik ziek was.
Dat is best raar, want je hebt ook nauwelijks gegeten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131708014
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is best raar, want je hebt ook nauwelijks gegeten!
Ja misschien dat ik het over een paar dagen zie.
Heb verder wel veel sinaasappelsap gedronken....
pi_131710127
Bij mij moet het afvallen nu ook weer wat makkelijker gaan zonder al die stress. Ik heb me vanmorgen uitgeschreven op school en toen ik mijn handtekening had gezet viel er echt een last van m'n schouders af. Wat ben ik blij dat ik toch deze keuze heb gemaakt.
pi_131710325
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 15:45 schreef Mokkels het volgende:
Bij mij moet het afvallen nu ook weer wat makkelijker gaan zonder al die stress. Ik heb me vanmorgen uitgeschreven op school en toen ik mijn handtekening had gezet viel er echt een last van m'n schouders af. Wat ben ik blij dat ik toch deze keuze heb gemaakt.
En voor 1 oktober *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131710364
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan |:(
Is iets zonder hormonen geen optie? Ik kan niet tegen de pil (jaren lol van gehad omdat geen arts in Nederland nog eens vraagt hoe je je voelt als je daarmee begint...) en heb nu al twee jaar een spiraaltje. Bevalt echt veel beter dan ik had verwacht.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_131710659
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En voor 1 oktober *O*
Ja, dat zeker, dus geen schoolgeld betalen. *O*
pi_131710704
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 15:53 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Is iets zonder hormonen geen optie? Ik kan niet tegen de pil (jaren lol van gehad omdat geen arts in Nederland nog eens vraagt hoe je je voelt als je daarmee begint...) en heb nu al twee jaar een spiraaltje. Bevalt echt veel beter dan ik had verwacht.
Heb jij ook nadelen ervan dat je nu een spiraaltje hebt? Ik zit er namelijk ook over te denken.. Ik kan denk ik ook niet zo goed tegen hormonen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mokkels op 30-09-2013 16:57:02 ]
pi_131710890
Ik heb Yasmin, geen libidoproblemen *)

(Yasmin heeft een samenstelling die doorgaans weinig libidoproblemen geeft, sterker nog: er wordt van gezegd dat het je libido verbetert)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131711200
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Yasmin, geen libidoproblemen *)

(Yasmin heeft een samenstelling die doorgaans weinig libidoproblemen geeft, sterker nog: er wordt van gezegd dat het je libido verbetert)
Mijn vriend zou niet meer weten waar ie t zoeken moest. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131711218
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Yasmin, geen libidoproblemen *)

(Yasmin heeft een samenstelling die doorgaans weinig libidoproblemen geeft, sterker nog: er wordt van gezegd dat het je libido verbetert)
Of dat zo is vraag ik me af. Ik heb van alles geprobeerd, de laatste drie jaar yasmin en daar was mijn libido ook een drama bij. Nu met de nuvaring gedraag ik me ineens als een konijntje :')

/weer in lurkmodus
pi_131711462
Iedereen reageert toch anders op anticonceptie? Ik ken over de Nuvaring ook genoeg drama verhalen iig en heb zelf nog nooit problemen gehad met de pil.

Ga naar de huisarts, overleg, probeer eens een andere pil en bespreek het na een paar maanden weer met je huisarts. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131711819
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iedereen reageert toch anders op anticonceptie? Ik ken over de Nuvaring ook genoeg drama verhalen iig en heb zelf nog nooit problemen gehad met de pil.
:Y ja hoor, gewoon uitproberen wat bij jou wel werkt dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 30 september 2013 @ 16:49:52 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_131712032
voor mij is alle hormonale AC kut, en ik wil ook geen koper in m'n doos, dus voor mij zijn rubbers dè methode, maar ik begrijp dat dat niet Lucky's voorkeur heeft na wat ervaringen uit het verleden :')
Ach, zoveel mensen, zoveel voorkeuren :Y)
disclaimer
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 16:52:25 #61
70532 loveli
N
pi_131712094
Yasmin staat bij mijn weten niet bekend om libidoverhogende eigenschappen, maar als 'ie werkt, good for you.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 30-09-2013 16:58:22 ]
crap in = crap out
pi_131712103
Eigenlijk is de beste anticonceptie, het beste tegen SOA's èn geweldig voor je libido: algehele onthouding *) Alleen weinig bevredigend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131712247
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef loveli het volgende:
Yasmin staat bij mijn weten niet bekend om libidoverhogende eigenschappen, maar als 'ie werkt, voor for you.
Een paar jaar geleden was dat uitgebreid in het nieuws/de krant te vinden:
quote:
Uit een onderzoek in 2005 onder 80 vrouwen van 19-31 jaar die Yasmin slikten bleek deze pil een gunstig effect te hebben op hun seksuele beleving: "Ze genoten meer van seks dan voor het slikken van deze pil, ze werden meer opgewonden, kwamen vaker klaar, werden natter en hadden minder last van pijn bij het vrijen." Uitkomsten van eerder onderzoek werden bevestigd: "Yasmin verbetert de conditie van de huid en leidt gemiddeld tot gewichtsafname."
Wow, wat een wonderpil! Nou, zó sterk ervaar ik dat allemaal niet, vooral die gewichtsafname wil niet echt opschieten met de pil 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 30 september 2013 @ 17:00:02 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131712323
Ow en was vandaag bij de Aldi (want de witlof in de aanbieding :P ) en daar zag ik wel degelijk bij de vleeswaren gerookte kipfilet liggen :Y

Anti conceptie doet me denken aan een vaas :')

Komt een man thuis met een bos bloemen, zegt de vrouw: "moet ik weer met mijn benen wijdt?"
Zegt de man: "hoezo, heb je geen vaas dan?"
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 17:03:30 #65
70532 loveli
N
pi_131712411
Ik gok gunstig effect ten opzichte van een andere pil en niet t.o.v. geen hormonen. Een pil met relatief androgeen effect zou theoretisch beter moeten zijn voor je libido dan de yasmin die neutraler is.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 17:03:56 #66
70532 loveli
N
pi_131712427
lol@ uniek
crap in = crap out
  maandag 30 september 2013 @ 17:05:08 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131712458
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Yasmin, geen libidoproblemen *)

(Yasmin heeft een samenstelling die doorgaans weinig libidoproblemen geeft, sterker nog: er wordt van gezegd dat het je libido verbetert)
maar mijn ha was niet happig toen ik daarom vroeg... -O-
Terwijl het denk ik wel een goede voor me is.

Fuck it, ga er binnenkort toch nog eens om vragen. Ik ben als de dood voor de pil vanwege het libido gedoe, maar tegelijk heb ik de pil eig wel nodig tegen niet te houden PMS. :')
***
  maandag 30 september 2013 @ 17:05:38 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131712468
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Of dat zo is vraag ik me af. Ik heb van alles geprobeerd, de laatste drie jaar yasmin en daar was mijn libido ook een drama bij. Nu met de nuvaring gedraag ik me ineens als een konijntje :')

/weer in lurkmodus
Ow... -O-
Nuva kreeg ik onwijze hoofdpijn van...
***
  maandag 30 september 2013 @ 17:06:51 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131712502
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en was vandaag bij de Aldi (want de witlof in de aanbieding :P ) en daar zag ik wel degelijk bij de vleeswaren gerookte kipfilet liggen :Y

Anti conceptie doet me denken aan een vaas :')

Komt een man thuis met een bos bloemen, zegt de vrouw: "moet ik weer met mijn benen wijdt?"
Zegt de man: "hoezo, heb je geen vaas dan?"

:D
***
  maandag 30 september 2013 @ 17:07:08 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131712513
4 op een rij! *O*
***
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 17:13:18 #71
70532 loveli
N
pi_131712660
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

maar mijn ha was niet happig toen ik daarom vroeg... -O-
Terwijl het denk ik wel een goede voor me is.

Fuck it, ga er binnenkort toch nog eens om vragen. Ik ben als de dood voor de pil vanwege het libido gedoe, maar tegelijk heb ik de pil eig wel nodig tegen niet te houden PMS. :')
Nu ik hier toch ben... Omega's (visolie en theunisbloemolie) al geprobeerd? Kan een hoop uitmaken met PMS.

Yasmin heeft als bekende bijwerking een verhoogd tromboserisico, vooral bij jonge vrouwen/meisjes. Sowieso is de eerste pil die je meekrijgt microgynon (of een generiek daarvan), omdat die het minst hoge risico heeft. De Diane is het meest killing voor je libido, maar dat is (hoewel het veel zo werd voorgeschreven) geen ac-pil.

Heb je al eerder een pil geslikt/welke?
crap in = crap out
pi_131712717
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:13 schreef loveli het volgende:
De Diane is het meest killing voor je libido, maar dat is (hoewel het veel zo werd voorgeschreven) geen ac-pil.
Dat verklaart ook wel mijn enorme toename in libido toen ik van Diane 35 naar Yasmin ging :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 17:18:49 #73
70532 loveli
N
pi_131712801
Bijwerkingen Diane: libioverlies en depressieve gevoelens. Ik snap nog steeds niet dat die zo makkelijk werd voorgeschreven aan jonge meisjes met een puistje hier of daar.

/tot zover het centrale pil-topique :+
crap in = crap out
pi_131712854
Diane hier. Het werkt prima als ac maar daarvoor heb ik het niet gekregen idd.

Libido probleem hier bekend... maar wil niets anders ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 17:23:07 #75
70532 loveli
N
pi_131712917
Mercilon/marvelon ook niet? Hebben beide een licht anti-androgene werking en minder depressieve bijwerkingen.
crap in = crap out
  maandag 30 september 2013 @ 17:34:18 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_131713205
Dat is trouwens wel een fijne bijwerking van dat HCG, mijn gehele rug + nek vol dikke puisten :r
Ik had nooit echt een puistenprobleem verder maar dat kan me wel gestolen worden :')
disclaimer
pi_131713321
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ow... -O-
Nuva kreeg ik onwijze hoofdpijn van...
:D grappig hoe reacties verschillend kunnen zijn!
  maandag 30 september 2013 @ 18:00:15 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131713859
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Nu ik hier toch ben... Omega's (visolie en theunisbloemolie) al geprobeerd? Kan een hoop uitmaken met PMS.

Yasmin heeft als bekende bijwerking een verhoogd tromboserisico, vooral bij jonge vrouwen/meisjes. Sowieso is de eerste pil die je meekrijgt microgynon (of een generiek daarvan), omdat die het minst hoge risico heeft. De Diane is het meest killing voor je libido, maar dat is (hoewel het veel zo werd voorgeschreven) geen ac-pil.

Heb je al eerder een pil geslikt/welke?
Visolie wel, maar niet superregelmatig, zal het weer eens tevoorschijn trekken. Eet wel elke dag 1-2 theelepels chia zaad.
En ik heb een tijd elke dag een hoge dosis vit b6 tablet geslikt, nu terugdenkend was het toen wel minder zwart allemaal. Ik heb die zak sinds afgelopen woensdag weer tevoorschijn gehaald ook.

Pil die ik had was microgynon idd vlgs mij. Hielp niet noemenswaardig bij die rotbuien, heb hem op 1 week na 3mnd non-stop geslikt, toen ook 3mnd non-stop gevloeid ( :X en toen ik weinig verbetering merkte was ikda t dus wel zat en ben ik gestopt.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik had toen ook last van migraines die ik verder maar 1 keer per jaar heb of zo.

Ik weet idd van die bijwerking, vandaar ook dat de ha er niet happig op was, maar een andere user in oud had er wel echt heel veel baat bij in combinatie met buien, vandaar dat ik er om vroeg.
***
pi_131714356
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Heb jij ook nadelen ervan dat je nu een spiraaltje hebt? Ik zit er namelijk ook over te denken.. Ik kan denk ik ook niet zo goed tegen hormonen.
Nee, nauwelijks. Iets meer afscheiding is normaal en heel soms voel ik wat meer als ik ongesteld ben. Nou was dat bij mij sowieso al niet zo pijnlijk. Als dat wel het geval is, is een spiraaltje niet zo'n aanrader.

Het plaatsen viel ook reuze mee. Ik was daar zo bang voor dat ik nog meerdere AC pillen heb geprobeerd ondanks heel hevige bijwerkingen. Wat een ellende. Maar als ik dit eerder had geweten had ik niet zo lang gewacht.

Het vervelendste met inbrengen vond ik eigenlijk nog die tang waarmee je baarmoeder wordt gekanteld. Dat voelt als het moment voor je kramp in een spier krijgt. Niet heel heftig, maar na een minuut ben je er wel klaar mee. ;-) De pijn van het spiraaltje zelf is een seconde. Voor je au kan roepen is het over. Vervelend, maar goed te doen. Ik had zelf voor de zekerheid van tevoren ibuprofen ingenomen. Dat is wel aan te raden. Dan lig je ook gewoon wat minder gespannen, want je weet dat je al minder pijn hoeft te verwachten.

De betrouwbaarheid is wel lager, 97 procent, net als condooms. Maar voor mij is er geen andere keuze, dus dan vind ik dit toch gemakkelijker.

De nuvaring schijnt ook te kunnen als je minder hormonen wilt, maar ik ben nogal slordig en bovendien was ik zo ziek van de pil dat ik het echt noooooooooooit meer met hormonen wilde proberen. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_131714671
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 18:17 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, nauwelijks. Iets meer afscheiding is normaal en heel soms voel ik wat meer als ik ongesteld ben. Nou was dat bij mij sowieso al niet zo pijnlijk. Als dat wel het geval is, is een spiraaltje niet zo'n aanrader.

Het plaatsen viel ook reuze mee. Ik was daar zo bang voor dat ik nog meerdere AC pillen heb geprobeerd ondanks heel hevige bijwerkingen. Wat een ellende. Maar als ik dit eerder had geweten had ik niet zo lang gewacht.

Het vervelendste met inbrengen vond ik eigenlijk nog die tang waarmee je baarmoeder wordt gekanteld. Dat voelt als het moment voor je kramp in een spier krijgt. Niet heel heftig, maar na een minuut ben je er wel klaar mee. ;-) De pijn van het spiraaltje zelf is een seconde. Voor je au kan roepen is het over. Vervelend, maar goed te doen. Ik had zelf voor de zekerheid van tevoren ibuprofen ingenomen. Dat is wel aan te raden. Dan lig je ook gewoon wat minder gespannen, want je weet dat je al minder pijn hoeft te verwachten.

De betrouwbaarheid is wel lager, 97 procent, net als condooms. Maar voor mij is er geen andere keuze, dus dan vind ik dit toch gemakkelijker.

De nuvaring schijnt ook te kunnen als je minder hormonen wilt, maar ik ben nogal slordig en bovendien was ik zo ziek van de pil dat ik het echt noooooooooooit meer met hormonen wilde proberen. ;-)
Bedankt voor de vele info! :) Ik ga nog even verder kijken wat misschien nog wat voor mij is want ik vind zelf je stopweek kunnen bepalen wel erg makkelijk (ik slik makkelijk soms 3 maand door, ik haat ongesteld zijn). Maar die hormonen dan weer.. meh. Ik vind 't wel lastig hoor.. Want hier worden ik en zeker vriendlief niet vrolijk van. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Mokkels op 30-09-2013 18:56:38 ]
pi_131714803
Vanavond een kliekje ratatouille uit de vriezer :9
Lekker veel groentes :D
pi_131715195
O: desembrood, 1 stuk met kaas, 1 met appelstroop
T: banaan
L: 2 stukken desembrood met vegapate, stuk komkommer en een paar cherrytomaatjes
T: kiwi, rijstwafel
D: spinaziepasta met champignons :9
T: magere kwark met muesli.
pi_131715312
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
O: desembrood, 1 stuk met kaas, 1 met appelstroop
T: banaan
L: 2 stukken desembrood met vegapate, stuk komkommer en een paar cherrytomaatjes
T: kiwi, rijstwafel
D: spinaziepasta met champignons :9
T: magere kwark met muesli.
Beetje marsala bij je pastasaus is ook erg lekker. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131715454
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Bedankt voor de vele info! :) Ik ga nog even verder kijken wat misschien nog wat voor mij is want ik vind zelf je stopweek kunnen bepalen wel erg makkelijk (ik slik makkelijk soms 3 maand door, ik haat ongesteld zijn). Maar die hormonen dan weer.. meh. Ik vind 't wel lastig hoor.. Want hier worden ik en zeker vriendlief niet vrolijk van. :P
Herkenbaar hoor. Het is meer, veel mensen vinden het eng, een spiraaltje, en dat is echt niet nodig wmb. Maar het moet wel bij je passen. Het zelf je stopweek bepalen vond ik heel fijn, maar nu mis ik het niet eens meer. Geen depressies, stemmingswisselingen, hysterische huilbuien en migraine maakt een hoop goed. Oh en wel seks dus ja. :-p

Zo. En dit was niet offtopic, want van depressieve vreetbuien word je dik. :-p

Verder heb ik hier nog steeds mijn discipline niet terug. :'( Maar ik ga wel hardlopen straks. En dan koken voor morgen zodat we niet aangewezen zijn op kant-en-klaar.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_131715457
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 18:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Beetje marsala bij je pastasaus is ook erg lekker. :9
Hmmm... klinkt niet verkeerd.
pi_131716749
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 18:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hmmm... klinkt niet verkeerd.
Dan is het net mijn pasta met paddenstoelen en spinazie en kip, maar dan vega. :D

Ik ben fan van het recept. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131719606
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan is het net mijn pasta met paddenstoelen en spinazie en kip, maar dan vega. :D

Ik ben fan van het recept. :P
Hahaha, hij staat dan ook in een van mijn favoriete vegakookboeken (de dunne vegetarier. heb de dikke en de snelle ook :D ).

Ow en duimen jullie voor mij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131719721
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hahaha, hij staat dan ook in een van mijn favoriete vegakookboeken (de dunne vegetarier. heb de dikke en de snelle ook :D ).

Ow en duimen jullie voor mij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat leuk douche-eendje! samen muziek maken is O+
Kwak
pi_131720062
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hahaha, hij staat dan ook in een van mijn favoriete vegakookboeken (de dunne vegetarier. heb de dikke en de snelle ook :D ).

Ow en duimen jullie voor mij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk duim ik!

Wat ik trouwens ook wel lekker (en vega vindt) is stamppot andijvie (of ijsbergsla) met zongedroogde tomaat en feta (eet je wel feta?)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131720157
Ik duim voor je d-e!
pi_131720360
Dank :) ik hoop het zo want van muziek maken met anderen word ik zoveel gelukkiger. En dit komt gewoon op het juiste moment. Ons harpgroepje valt nogal uit elkaar, van de 10 zijn er nog 4 over en dat klinkt niet echt meer :P
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Natuurlijk duim ik!

Wat ik trouwens ook wel lekker (en vega vindt) is stamppot andijvie (of ijsbergsla) met zongedroogde tomaat en feta (eet je wel feta?)
Feta eet ik. Vervang die feta door ongezouten cashewnootjes en het is ook fantastisch :D
  Licht Ontvlambaar maandag 30 september 2013 @ 21:05:10 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131721176
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:20 schreef Californium het volgende:
Diane hier. Het werkt prima als ac maar daarvoor heb ik het niet gekregen idd.

Libido probleem hier bekend... maar wil niets anders ;(
ik zou het toch eens overwegen... Iets anders
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131722131
Maar acne ;(.

Ik wist dat van libido niet eens stiekem. Dus zeker een overweging waard.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131722411
Ik blijf wel lekker bij de yasmin als ik jullie verhalen zo lees. M30 was hier drama, maar heb de yasmin dan niet alleen voor anticonceptie.
  Licht Ontvlambaar maandag 30 september 2013 @ 21:29:13 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131722514
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Californium het volgende:
Maar acne ;(.

Ik wist dat van libido niet eens stiekem. Dus zeker een overweging waard.
Overweeg Isotretinoïne, ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131722741
N dan spiraal of pil erbij. Klinkt goed. Of prikpil :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131723308
Een foto van gisteren gezien, bleh ook op de foto zie je niet dat ik twee weken nauwelijks heb kunnen eten.
pi_131723425
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 15:53 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Is iets zonder hormonen geen optie? Ik kan niet tegen de pil (jaren lol van gehad omdat geen arts in Nederland nog eens vraagt hoe je je voelt als je daarmee begint...) en heb nu al twee jaar een spiraaltje. Bevalt echt veel beter dan ik had verwacht.
Ik heb die hormonen juist nodig denk ik. Ik slik nu 6 maanden geen pil meer en ik word elke maand een groter monster ;(
Spoilers!
pi_131723533
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb die hormonen juist nodig denk ik. Ik slik nu 6 maanden geen pil meer en ik word elke maand een groter monster ;(
ik heb een Mirena (hormoon spiraal) en ik ben zo goed als niet meer ongesteld. Heel af en toe een dag of 2 en dan heel weinig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131723643
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Een foto van gisteren gezien, bleh ook op de foto zie je niet dat ik twee weken nauwelijks heb kunnen eten.
En toen zag ik andere foto's en was ik toch wel weer blij met mijn vollere figuur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')