abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 08:54:57 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_131700624
Tnx :)
Schade : 91 kilo :') :X
Eens kijken of we dat in zes weken terug naar 85 kunnen krijgen.
disclaimer
  maandag 30 september 2013 @ 09:03:24 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131700756
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx :)
Schade : 91 kilo :') :X
Eens kijken of we dat in zes weken terug naar 85 kunnen krijgen.
Ik volg in je kielzog. :Y
Zou dat graag ook willen, maar resultaten uit het verleden geven niet veel hoop. :D

Sws eerst maar even dat normaal doen vol zien te houden hoewel me dat al weer een - van 4 ons opleverde tov het begin van het weekend, zo simpel kan het zijn dus. :Y

(Of mss is dat het hele eiereten ook wel, iets meer en iets gevarieerder eten.)
pi_131702177
Succes dames! En het is allemaal niet meteen verloren als er niet streng gedaan kan worden, hè. Met gewoon een beetje normaal doen perk je in ieder geval de schade in die je anders opgelopen zou hebben. En dat is ook wat waard!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 september 2013 @ 10:32:03 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_131702527
Dat weet ik, maar ik heb me natuurlijk wel extreem laten gaan. En al had ik daar een goed argument voor, als ik nu de riem niet vreselijk hard aantrek zit ik binnen no time weer op 100. En dat vertik ik. Dus toch maar even op zwaar regime tot nader orde :@
disclaimer
pi_131705283
Ik heb gewoon geen zin in gezond eten. Normaal gesproken ben ik gek op paprika als snack en nu liggen de paprika's gewoon in de fruitschaal niets te doen.

Ik heb sowieso nergens zin in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-09-2013 12:37:23 ]
Spoilers!
pi_131705316
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in gezond eten. Normaal gesproken ben ik gek op paprika als snack en nu liggen de paprika's gewoon in de fruitschaal niets te doen.

Ik heb sowieso nergens zijn in.
Wat is er loos?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131705451
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is er loos?
Ik heb aan het verhogen en weer verlagen geweest met mijn schildkliermedicatie. Ik voel me wel stabiel gelukkig dus dat scheelt al heel veel. Alleen stabiel energieloos en dat begint behoorlijk irritant te worden.

Ik doe gelukkig wel de dingen die echt perse moeten zoals een cursus, de was en boodschappen maar dan houdt het vrij snel op. Ik kan mezelf echt nergens toe zetten. Het is dat ik wat afspraken heb, anders zou ik niet eens van de bank komen. Maar goed, het wordt vast wel weer beter op termijn enzo maar nu is het even niet leuk.

Alles kost ZO VEEL MOEITE. Ik ben de hele dag aan het zuchten en steunen als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen. En 90% van de dingen die eigenlijk moeten heb ik sowieso al van mijn lijstje geschrapt.
Spoilers!
pi_131705597
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb aan het verhogen en weer verlagen geweest met mijn schildkliermedicatie. Ik voel me wel stabiel gelukkig dus dat scheelt al heel veel. Alleen stabiel energieloos en dat begint behoorlijk irritant te worden.

Ik doe gelukkig wel de dingen die echt perse moeten zoals een cursus, de was en boodschappen maar dan houdt het vrij snel op. Ik kan mezelf echt nergens toe zetten. Het is dat ik wat afspraken heb, anders zou ik niet eens van de bank komen. Maar goed, het wordt vast wel weer beter op termijn enzo maar nu is het even niet leuk.

Alles kost ZO VEEL MOEITE. Ik ben de hele dag aan het zuchten en steunen als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen. En 90% van de dingen die eigenlijk moeten heb ik sowieso al van mijn lijstje geschrapt.
;(

Geen energie hebben is zo kut.
Enig idee op wat voor een termijn het klaar is?
pi_131705766
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(

Geen energie hebben is zo kut.
Enig idee op wat voor een termijn het klaar is?
Geen idee, ik denk dat het misschien nog wel een paar weken kan duren. Als het volgende week nog steeds zo is ga ik weer bloed laten prikken en naar de huisarts. Echt iets voor mij hoor dit. Ik voelde me op zich prima maar dacht dat het nog iets beter zou kunnen. Ik wilde dus verhogen met mijn medicatie, de huisarts vond het niet echt nodig. Die verhoging bleek een slecht plan te zijn dus ik moest verlagen naar mijn oude dosis. En nu voel ik me weer kut terwijl het een jaar op deze zelfde dosis zo goed is gegaan. Ik vind mezelf echt stom :')

Als ik terug denk aan hoe ik me een paar jaar geleden voelde is dit peanuts hoor. Toen zei mijn vriend op een gegeven moment dat ik al 2 weken de deur niet uit was geweest. Had ik helemaal niet door toen.

On topic, Bolletje volkoren knackebrod met smeerkaas is best wel verschrikkelijk lekker.
Spoilers!
pi_131705784
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan |:(
Spoilers!
pi_131705862
L_S ;( :*
Bolletje smeerkaas is altijd jummie. :9

Ik ben wel ietsje stabieler, heb de afgelopen week ook weer wat sociale dingen gedaan, maar ben nog wel wat makkelijk emotioneel en aanhankelijk.

En ik heb zo'n trek de HELE tijd.
pi_131706029
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan |:(
Ik ken het probleem. Gewoon als het prima gaat even jezelf keihard onderuit schoppen O+.

Maar goed, je weet waar het aan ligt, dus hopelijk helpt dat met het snel oplossen.
pi_131706030
Ik ook, echt non-stop trek. In alles, maar vooral in alles wat met deeg te maken heeft. En chocolade. Het liefst eet ik de hele dag cookie dough met een grote schep cacaopoeder er door.
Spoilers!
pi_131706053
Ik ben ook brood aan het munchen.

Lijstje tot nu toe:
O: 2 brood. 1 smeerkaas, 1 kaas
T: Roggebrood met katenspek
L: Wrap met roomkaas, sla en zalm.

:')

Heb zo nog broccolisoep en veel fruit. Misschien helpt dat. ;(
pi_131706148
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ken het probleem. Gewoon als het prima gaat even jezelf keihard onderuit schoppen O+.

Maar goed, je weet waar het aan ligt, dus hopelijk helpt dat met het snel oplossen.
Echt zooooo dom. En ik dacht nog wel dat ik het allemaal goed en weloverwogen aan had gepakt. Nou ja, het halveren met mijn nekmedicatie is in ieder geval wel succesvol geweest.
Spoilers!
pi_131706193
Ik ben aan het overwegen om de bak lasagne te gaan halen die ik vanochtend thuis ben vergeten maar ik heb geen zin _O-

Ik hou het wel bij mijn knackebrod.
Spoilers!
  maandag 30 september 2013 @ 14:09:54 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131707714
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

gele, rode en groene niet?
Ja, groene wel. Gele en rode niet :9

Vandaag met de fysio een schema opgesteld, 4x per week sporten ipv 5x, waarvan 3x en cardio kracht en 1x volledig cardio. Ik kreeg wel de waarschuwing dat hij me volledig gaat afmatten omdat ik snel resultaat wil zien en er op mag rekenen dat ik het flink moeilijk krijg :') Donderdag is ws mijn schema klaar, die o.a volstaat met squats :o _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131707779
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ook, echt non-stop trek. In alles, maar vooral in alles wat met deeg te maken heeft. En chocolade. Het liefst eet ik de hele dag cookie dough met een grote schep cacaopoeder er door.
Fijn dat ik niet de enige ben en helaas ben ik dus niet de enige -O-
Alhoewel, er staat al sinds vrijdag Ben & Jerry's in de diepvries, ongeopend en ik heb e rnog steeds geen zin in *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131707798
Eetlust begint hier ook eindelijk terug te komen *O*
pi_131707836
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Eetlust begint hier ook eindelijk terug te komen *O*
Ik wil er juist van af hoor 8-)

Maar bij jou is het uiteraard goed *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131707881
Ik heb last gehad van een winterdipje en de winter is nog niet begonnen, ook goed ziek geweest. Vorige week terug begonnen met normaal te doen, was moeilijker dan verwacht. Wel veel gesport dus er is toch wat af, ookal heb ik veel gegeten.

Deze week gaan we voor normaal en gezond eten en sporten. Voor alle die mee willen strijden, GO ^O^

Ps: Ik vond de mandarijntjes van de jumbo wel lekker als fruit :P
pi_131707944
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil er juist van af hoor 8-)

Maar bij jou is het uiteraard goed *O*
Alleen jammer dat ik volgens mij ook helemaal niet ben afgevallen in de tijd dat ik ziek was.
pi_131707957
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Sarabi het volgende:

Alleen jammer dat ik volgens mij ook helemaal niet ben afgevallen in de tijd dat ik ziek was.
Dat is best raar, want je hebt ook nauwelijks gegeten!
pi_131708014
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is best raar, want je hebt ook nauwelijks gegeten!
Ja misschien dat ik het over een paar dagen zie.
Heb verder wel veel sinaasappelsap gedronken....
pi_131710127
Bij mij moet het afvallen nu ook weer wat makkelijker gaan zonder al die stress. Ik heb me vanmorgen uitgeschreven op school en toen ik mijn handtekening had gezet viel er echt een last van m'n schouders af. Wat ben ik blij dat ik toch deze keuze heb gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')