Dus ik zo van "que"? En diegene die met me meegaat ook zo van "Wat"? En nu hebben we er een flink meningsverschil over. Watmoetsgeburt?quote:Paint jezelf en diegene die met je meegaat op de aarde die in het helaal "hangt" met sterren en planeten en al.
Oh. Dat zou ook nog kunnen. We hadden het er hier net over dat het wel eens een geheime boodschap kon zijn, waarbij, indien de woorden op de juiste plaats gezet worden, er een volzin ontstaat die je dan toegang geeft tot het feestje van dj wandelende tak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat je een aarde moet painten
in een heelal [!!] met sterren en planeten en stuff
en dan jezelf, en de persoon die je mee wil gaan nemen er gezellig bij painten.
zou ook nog kunnen, ik ben er dan ook nog niet helemaal uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:40 schreef robh het volgende:
[..]
Oh. Dat zou ook nog kunnen. We hadden het er hier net over dat het wel eens een geheime boodschap kon zijn, waarbij, indien de woorden op de juiste plaats gezet worden, er een volzin ontstaat die je dan toegang geeft tot het feestje van dj wandelende tak.
Wie wil er mee dansen?quote:
dus de prijsvraag mag ook afgedaan worden als onzin?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef Dagonet het volgende:
Verkeerde subforum robh, hier zijn ze goed in [PAINT] topics.
Zeker niet. Maar vragen van robh vaak genoeg wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dus de prijsvraag mag ook afgedaan worden als onzin?
Dagonet tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:59 schreef Dagonet het volgende:
Zeker niet. Maar vragen van robh vaak genoeg wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |