Als je een lekker wijf was dan ging ik je zoenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef julekes het volgende:
Die excel rommel niet als bewerkbare tabel invoeren, maar als illustratie doet vaak wonderen. met "paste special" kom je al een heel eind.
Smartass...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef Lucille het volgende:
Hoe voeg je die grafieken in? Als externe links, zodat je Word document dynamisch wordt geupdate als je je Excel grafiek aanpast? Daar heeft Word namelijk af en toe wel eens problemen mee. Misschien moet je dan de grafieken apart opslaan als WMF files (zo doe ik dat welf ook voor Visio plaatjes) of zo en dan als gewoon plaatje invoegen. Dat werkt vaak een stuk beter in Word.
Aan jou?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef robh het volgende:
Hoerig is. En ik snap niet waar het aan ligt.
Ja, ik doe dat eerste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef Lucille het volgende:
Hoe voeg je die grafieken in? Als externe links, zodat je Word document dynamisch wordt geupdate als je je Excel grafiek aanpast? Daar heeft Word namelijk af en toe wel eens problemen mee. Misschien moet je dan de grafieken apart opslaan als WMF files (zo doe ik dat welf ook voor Visio plaatjes) of zo en dan als gewoon plaatje invoegen. Dat werkt vaak een stuk beter in Word.
Mensen die hun tekstverwerker words noemen (of worldperfect)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef robh het volgende:
Dan krijg ik een mooi hoerig roze grafiekje en dan wil words opeens niets meer opslaan.
Riiiiiiight.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef Speedy_Nick het volgende:
robh, ik hoop dat jij zelf ook snel eens kanker krijgt![]()
Ik heb zo'n stronthekel aan mensen die zitten te vloeken met dat soort vreselijke ziektesDat zal niet meer zo leuk/stoer zijn als je het zelf eenmaal heb meegemaakt zelf of in je omgeveing
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |