Nou ja, het is dus niet zozeer dat ik haar woest aantrekkelijk (quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]Pak jij dan eens een paar leuke! Dit was te verwachten. Maar aangezien ik BB niet kijk
, kan ik alleen maar uitgaan van Ingrids uiterlijk.
Ze waren vet arrogant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VM = Veronica Magazine?
In dat geval krijg ik hem wel te zien.
Hmm. Hmm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus niet zozeer dat ik haar woest aantrekkelijk () ofzo vind, ik hou sowieso meer van donker as you know
. Op onderstaande foto's vind ik haar echter wél erg
erig
, zeker in combinatie met de persoon zelf, die ik gewoon heel cool enzo vind
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en haar siliconen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Maar het is bij haar dus vooral in combinatie met d'r persoonlijkheid.
quote:
Dat wil ik nog wel eens zien.quote:
Zit Christine van der Horst in BB?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dat is gewoon Robin Williams verkleed als Mrs. Doubtfire met hair-extensions.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit Christine van der Horst in BB?
En de favoriet op FOK!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef BVO het volgende:![]()
Lieske is ook
.
.
Samen met Ingrid de enige die komende week van mij mag winnen.
Hoe gaat het nou, wanneer is de finale? Oudjaarsdag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef BVO het volgende:![]()
Lieske is ook
.
.
Samen met Ingrid de enige die komende week van mij mag winnen.
Ik zie het verschil echt niet hoorquote:
Aanstaande donderdag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou, wanneer is de finale? Oudjaarsdag?
Die ene lijkt trouwens op Owen Wilsonquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie het verschil echt niet hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ene lijkt trouwens op Owen Wilson!
quote:
Hij speelde ook in Cable Guy (kwam ik pas later achter, toen ik de acteur kende).quote:
Check mijn overstapje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij speelde ook in Cable Guy (kwam ik pas later achter, toen ik de acteur kende).
Ik kijk trouwens wel uit naar de comedy met Ben Stiller en Jim Carrey.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:13 schreef BVO het volgende:Er zijn serieus mensen Bupatih, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |