quote:

Prachtmeidquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Qua uiterlijk vind ik Lieske-iger.
Maar zij is qua innerlijk niet zo, heb ik vernomen?

quote:
]

quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je pakt nu een paar minder leuke! Er zijn serieus mensen Svensational, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.

En daar ga je al de mist in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
een paar

Ik zeg dat ik haarquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Opmerking van Beev sloeg nergens op, omdat het daar helemaal niet om ging.
Ik ging bij die foto's (raar, hè?) alleen uit van haar uiterlijk, omdat dat het enige is wáár ik van uit kan gaan.
En die opmerking van BVO...tsja, hij probeert te insinueren dat ik niet verder kijk dan het uiterlijk..Ach ja, ik word wel vaker verkeerd begrepen door jullie. Wat dat betreft, verbaast niks mij meer, hier.

Ik sprak niks tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haarvind, jij spreekt dat tegen d.m.v. die foto's, waarop ik dus reageer dat het me niet eens zozeer om haar uiterlijk gaat
.
Magoed, ik ga weer eventjes leren (voor hertentamen).

quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
Mark, je moet nog stemmen in het ONM-tournament!

quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je pakt nu een paar minder leuke! Er zijn serieus mensen Svensational, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
[[afbeelding]]

quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar ga je al de mist in.

Klopt, alleen is zij knapper en heeft ze geen trailertrash uitstralingquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Ze lijkt op Britney Spears...

Ja maar bij haar is dat juist haar enige sterke puntquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
[[afbeelding]]

Bij Ingrid niet dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bij haar is dat juist haar enige sterke punt

quote:With "Free Music" 50FootWave is seeking new earballs. We thought it'd be interesting to ask for your energy & enthusiasm rather than your money and see what happens. To that end, please share this music in any and every way you see fit. Burn CDs, post the mp3s, seed Torrents -- whatever's comfortable for you.
It's an experiment. Who knows how it will go? Wheee!

Pfffquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bij haar is dat juist haar enige sterke punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |