Je zei alleen dat het een kutstreek was.quote:
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)quote:Op donderdag 15 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kranten nog wel! Toe maar… Dus als je het NRC uit hebt gelezen, pak je er een lekker Volkskrantje bij om het geheel vanuit een andere invalshoek te bekijken?
Ja, maar mensen met een beetje SHO-kennis wisten dat ik datgene wat jij zei bedoelde.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zei alleen dat het een kutstreek was.
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)
[afbeelding]
Nee, was ik te moe voor gisteravond. Vanavond en morgenavond ook al geen tijd, zaterdag misschien, tijdens het uitkateren van vrijdag. Of zondag... oh nee, dan heb ik ook al andere dingen te doenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
Had je nog een beetje naar Pryor geluisterd?
Sorry, typoquote:
Tut tut. Stel je voor dat mensen als Albert, Fiona, Evert of Daphne ook zo zouden reageren: "Wat een kutstreek". De gemiddelde kijker weet dan niet waar je precies op doelt. Misschien denken sommigen dan wel aan de schaamstreek van mevrouw Van der Vaart.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar mensen met een beetje SHO-kennis wisten dat ik datgene wat jij zei bedoelde.
Wij moesten altijd twee kranten per dag lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)
[afbeelding]
Ik luisterde altijd het liedje en dan ging ik slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Copycat het volgende:
En we moesten ook altijd naar 'Met het oog op morgen' luisteren en daar viel ik altijd bij in slaap.
Ach, het eerste wat ik doe als ik wakker ben, is de krant lezen met een kopje koffie erbij. En zo gaat dat al jaren.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.![]()
Garpje.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Sven maakt misbruik van z'n macht met als doel om mijn kleine hartje pijn te doen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Sven maakt misbruik van z'n macht met als doel om mijn kleine hartje pijn te doen!
Dat is bij ons zo met Sesamstraat en het Klokhuisquote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
We zijn niet verplicht om kranten te lezen, al wordt dat wel van ons verwacht.
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.quote:
Verschil in niveau moet er nou eenmaal zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is bij ons zo met Sesamstraat en het Klokhuis.
Waarom geen VK, NRC, Trouw ofquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.
Daar ben ik veel te gevoelig voor.quote:
Omdat ik ben opgegroeid met het AD.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom geen VK, NRC, Trouw ofParool
?
Ik deed het omdat ik Bolebeau zo miste.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te gevoelig voor.
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Totally_Crap_job_18009.html
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Niemand wil een gourmetstel winnen???
ShowChat #564 wil meeten met Tania O+
De cameraman wordt ondergespotenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?
![]()
Maar het is gratis.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.
En zo'n gourmetstel gebruiken ze dan natuurlijk met Sinterklaas en tweede kerstdag.
Een cameraman die een cumshot opvangt met zijn gezichtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?
![]()
Had ie zijn ogen open?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
Een cameraman die een cumshot opvangt met zijn gezicht
Jezelf laten kastijden door een roedel hitsige wolven is ook gratis. Dus?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is gratis.. Dus tof. [afbeelding]
Op zijn wangquote:Op donderdag 15 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ie zijn ogen open?
Of zijn mond?
Wat zegt eenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.
Omdat met de overgang naar tabloid de inhoud ook veranderde????quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat zegt eentabloidformaat
nu over de inhoud van een krant?! AD is gewoon een kutkrant, al telt in jouw geval de emotionele waarde van het “ermee opgroeien” wel mee natuurlijk.
Ja, van kingsized kut naar hapklare brokjes kut.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat met de overgang naar tabloid de inhoud ook veranderde???? [afbeelding]
Copycat is natuurlijk expert in het opvangen van sperma met haar mond en/of ogen.quote:
Ksst. Ksst.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, van kingsized kut naar hapklare brokjes kut.!
Is daar wat mis mee als mensen dat doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.
En zo'n gourmetstel gebruiken ze dan natuurlijk met Sinterklaas en tweede kerstdag.
Rchten gaat nogal moeilijkquote:
Heb je mij dat horen zeggen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee als mensen dat doen?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Copycat is natuurlijk expert in het opvangen van sperma met haar mond en/of ogen.![]()
En oh...ga d'r vooral serieus op in.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? [afbeelding]
Ik heb niet zo snel problemen met mensen en wat ze doen.
Oefening baart kunst!quote:
Gezien de toon van je post, dacht ik dat. Niet dusquote:Op donderdag 15 december 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? [afbeelding]
Ik heb niet zo snel problemen met mensen en wat ze doen.
Ik zal oefenen met een dartbordquote:
Nee, dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gezien de toon van je post, dacht ik dat. Niet dus
180!!!quote:
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaarquote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dus.!
Jeez, ik word wel erg slecht begrepen, hier!
Ik loop vaak ook niet mee met de massa, nee...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaar
Ik hoor ook alleen de sound-effectsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
De cameraman wordt ondergespoten![]()
Neequote:
Oke.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje![]()
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.aviquote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoor ook alleen de sound-effects
Daar leek mijn post wel op, hè...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Bupa MB nu onderspuiten?
Nope, weer niet.. ik mis geloof ik een codec ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.avi
Nee, ik ga hem grof vernederenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ja. Met kaarten.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Is MB nu weggedoken of is er iets anders neergeschoten?
Ik moet het nu maar in een potje doen.quote:Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het nu maar in een potje doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Dat is ook fijn nieuws voor die onzichtbare cameraman!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnenquote:
I bullshit you notquote:
quote:"Sperma is rijk aan proteïne, een bouwstof die je nodig hebt voor de opbouw van botten. Je word er zeker niet dik van: een mannelijk orgasme zorgt voor een toevoer van acht tot tien calorieën. Daarnaast bevat één portie heel wat vitamines waar je huid mooier van wordt.
Heb ik al aan meegedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnen?
Ok,quote:
Maar dan is het volgens mij geen kwestie van smeren, maar van slikken!quote:
Dat van die laatste regel wist ik niet.quote:
nee klopt, maar ik had net ook al gekeken weerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok,. Vanmorgen kon dat bij mij nog niet
.
Goed nieuws voor HW dan, voortaan mag hij facials doenquote:
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef MissBliss het volgende:
Of bedoelden ze misschien slikken?![]()
Hoiquote:
Niemand? Zelfs Buup nietquote:Op woensdag 14 december 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Ik heb een vraag over Anouk - Girl, maar gaat dat nummer precies over, wat is het verhaal?
Na de clip en songtekst gelezen te hebben snap ik 'm nog niet.quote:
Dit is het enige wat ik er van begrepen heb:quote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
Ik snap die notifier niet, Bupa.
Ik lees altijd de Spits en Metroquote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, was ik te moe voor gisteravond. Vanavond en morgenavond ook al geen tijd, zaterdag misschien, tijdens het uitkateren van vrijdag. Of zondag... oh nee, dan heb ik ook al andere dingen te doen.
En Bupa: Spits en Metro noem je toch geen volwaardige kranten???
Nee. Ze pakken letterlijk stukjes van het ANP. Maar er is toch niks mis met het ANP?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
En Bupa: Spits en Metro noem je toch geen volwaardige kranten???
Tuurlijk is er niets mis met het ANP. Ik vind het alleen niet volwaardig te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ze pakken letterlijk stukjes van het ANP. Maar er is toch niks mis met het ANP?
Oh, ik zag nergens een envelopje staan.quote:
Vandaar ook mijn eerste antwoord: 'Nee'.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk is er niets mis met het ANP. Ik vind het alleen niet volwaardig te noemen.. Een volwaardig krant is meer dan paginavullende advertenties over mobiele telefoons en ultrakorte stukjes tekst (meestal ook nog een dag 'oud').
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik zag nergens een envelopje staan.. Maar ik heb 'm inmiddels gevonden
.
Sorry verkeerd gelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerste antwoord: 'Nee'.
En ach... De advertenties moet je dan ook niet lezen.En ook al is het letterlijk van het ANP, het is wel fijn om 's morgens ff snel op de hoogte te zijn van het nieuws.
Jepz, nu heb ik MSN helemaal nergens meer voor nodigquote:
Heb jij kabouterpost gehad???quote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik zag nergens een envelopje staan.. Maar ik heb 'm inmiddels gevonden
.
Nee, vanquote:
Waar? Firefox?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
Okee Buup, laatste vraag. Hoe zet ik Auto-Aanvullen aan
?
Zo, ja:quote:
Ben je zo vroeg? Ga dan op kamersquote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Als ik 's morgens opsta, ligt het AD er meestal nog niet.![]()
Geen geld.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben je zo vroeg? Ga dan op kamers.
zodra je zonder je mama kanquote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Ach...ik ga ooit wel eens op kamers....![]()
Dan moet je wel erg vroeg opstaan. Wij hebben hem hier altijd om 6 uur.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Als ik 's morgens opsta, ligt het AD er meestal nog niet.![]()
AD vind ik nog steeds een verkapte Telegraaf.quote:
da's dan weer teveel krediet voor de Telegraaf...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
AD vind ik nog steeds een verkapte Telegraaf.
mja volkskrant is wrs een beetje teveel [rand]stads....quote:Volkskrant doen wij niet aan, Trouw lees vele malen fijner.
Dat kan ik al jaren.quote:
Ik niet, een boek moet ik echt zin in hebben. Krant lees is sowieso welquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's dan weer teveel krediet voor de Telegraaf...
[..]
mja volkskrant is wrs een beetje teveel [rand]stads....
met Trouw heb ik echt niks, kan ik ook niet over oordelen.....
heb nu sowieso ff geen krant, maar denk eraan een weekend-abo te nemen [op de VK ja]
maar.... ik lees nog altijd liever eenboek
jaja doe maar stoer jij, met je zonnebrilletjes-PI....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Dat kan ik al jaren.
Of ik het wíl, is een tweede...
bij mij is 't andersom, ik moet me echt vervelen om de krant te lezen [uitzondering: de zaterdageditie]quote:Op donderdag 15 december 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik niet, een boek moet ik echt zin in hebben. Krant lees is sowieso wel.
vk is redelijk [maar niet overdreven] links.... 't is van oorsprong Amsterdams, en dat haal je er wel uitquote:Volkskrant is erg links he, zal daar wel mee te maken hebben (progressievere steden).
'tis ook nog autobiografisch hè?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren in één ruk Kluum's "komt een vrouw bij de dokter" uitgelezen..... mèn, was me dat janken
[..]
Natuurlijk kán ik wel zelfstandig wonen. Ik heb het niet over het scenario dat ze opeens helemaal niet meer bestaan ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja doe maar stoer jij, met je zonnebrilletjes-PI....
nou, ik kan helemaal niet zonder mijn mama... en ook niet zonder mijn papa....
ik geef 't gewoon eerlijk toe [da's pas stoer]
maar ik woon wel al tig jaar op mezelf
[met tussenpozen
]
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk kán ik wel zelfstandig wonen. Ik heb het niet over het scenario dat ze opeens helemaal niet meer bestaan ofzo.![]()
WTF?! Doe weg!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Pberends: ik denk altijd dat "girl" gaat over Anouks lesbische periode.
Of het gaat gewoon over een kerel die haar hoofd op hol brengt (hij noemt haar "girl"), maar zij durft niet te handelen ("ice cold fever"), maar vraagt zich af of dat de juiste beslissing is ("could I belong to you?").![]()
Ziekelijk hequote:
Vooral pijnlijk.quote:
Ik ben ook een kei in droomverklaringen. Zo'n songtekstje draai ik mijn hand niet voor om.quote:
Beetje vergezochtquote:Op donderdag 15 december 2005 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook een kei in droomverklaringen. Zo'n songtekstje draai ik mijn hand niet voor om.![]()
Niet iedereen heeft zoveel geld...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij bent nog maar net droog achter je oren. Als je echt zelfstandig kan wonen, dan deed je dat al.
Nee, in Opera.quote:
Denk je dat andere studenten veel geld hebben???quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel geld...
Die lesbische opmerking was ook niet serieus.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje vergezocht. Anouk is al jaren gelukkig met die vent van Postmen (de Bom!). Maar het nummer vind ik wel lollig... Ik denk overigens dat ze het tegen haarzelf heeft.
Meer dan ik in ieder geval.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Denk je dat andere studenten veel geld hebben???.
Ik vind het ook allemaal primaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die lesbische opmerking was ook niet serieus.![]()
Maar de rest kan toch prima. Songteksten gaan echt niet altijd over iemands eigen situatie hoor.
Neem een baantje.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel geld...
En hoe zouden ze daaraan moeten komen dan? Jij kunt toch ook gewoon een baantje nemen ofzo? Doe niet zo lui, kijk prima als je niet op kamers wil, maar die opmerking net sloeg nergens op...quote:
ik heb ook altijd 't idee dat 't de tekst van een kerel is, die aan Anouk [idd: girl] uitlegt dat hij de hots voor haar heeft, maar... zij heeft al een ander [when I hear HIM talk] en hij weet niet wat ie moet doen [ice cold fever]... is hij geen betere partij??? [eerst is het "could I belong?" en op het laatst is het geen vraag meer, maar meer een constatering "yes I belong to you"....]quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Of het gaat gewoon over een kerel die haar hoofd op hol brengt (hij noemt haar "girl"), maar zij durft niet te handelen ("ice cold fever"), maar vraagt zich af of dat de juiste beslissing is ("could I belong to you?").
Dát is ook weer zo, ja...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal prima. Al zingt iemand over een luciferdoosje, in het engels klinkt het toch wel boeiend
.
Nee, het was dus ook een beetje een domme vraagquote:
Ach da's onzin. Zoveel mensen hebben dat helemaal niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát is ook weer zo, ja...
Maar ik heb.... 'van huis uit' niet veel geld. Niet als de meeste leeftijdsgenoten zo'n aparte rekening waar pappie en mammie al vanaf de geboorte geld opstorten, enzo...En van verjaardagsgeld hoef ik het helemaal niet te doen.
Maar je hebt gelijk: als ik geld nodig heb, dan moet ik maar een baantje nemen. En die heb ik niet (haast geen tijd + gedeelte geen zin), dus moet ik ook niet zeuren.En dat doe ik dus ook niet.
Nou... de meeste klasgenoten (al dan niet alle) hoeven hun studie enzo niet zelf te betalen...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
En hoe zouden ze daaraan moeten komen dan? Jij kunt toch ook gewoon een baantje nemen ofzo? Doe niet zo lui, kijk prima als je niet op kamers wil, maar die opmerking net sloeg nergens op...
Terecht van jequote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát is ook weer zo, ja...
Maar ik heb.... 'van huis uit' niet veel geld. Niet als de meeste leeftijdsgenoten zo'n aparte rekening waar pappie en mammie al vanaf de geboorte geld opstorten, enzo...En van verjaardagsgeld hoef ik het helemaal niet te doen.
Maar je hebt gelijk: als ik geld nodig heb, dan moet ik maar een baantje nemen. En die heb ik niet (haast geen tijd + gedeelte geen zin), dus moet ik ook niet zeuren.En dat doe ik dus ook niet.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach da's onzin. Zoveel mensen hebben dat helemaal niet.
't is absoluut niet alléén maar zielig, er zitten onwijs stoere [en grappige] opmerkingen tussen, en soms ben je als lezer veel te druk met de hoofdpersoon te veroordelen, dan de boel zielig te vinden. en daarnaast is 't ook nog vaak 'gewoon' ontroerend [wat Babette ook aan het janken kan maken]...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef Zhenar het volgende:
'tis ook nog autobiografisch hè?Ik wil hem nog steeds lezen, maar alleen als het tragikomisch is. Puur zielige boeken hou ik niet zo van.
![]()
In wat voor wijk woon je?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou... de meeste klasgenoten (al dan niet alle) hoeven hun studie enzo niet zelf te betalen...
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou... de meeste klasgenoten (al dan niet alle) hoeven hun studie enzo niet zelf te betalen...
Ook maar terugkomend op de basis van deze 'discussie':quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terecht van jeIk was ook altijd te lui om te werken.
Maar feit blijft, dat als je niet de middelen hebt om zelfstandig te wonen en niet de wil hebt om daar verandering in te brengen, je gewoon financieel en mentaal nog niet toe bent aan "op jezelf wonen".![]()
Ik moet idd bekennen dat praktisch al mijn studievrienden (including me) goed gespekt werden vanuit het thuisfront. En degenen die dat voordeel niet genieten, moeten dan inderdaad consessies doen om alsnog rond te komen (dus: baantje of thuis wonen of maximaal lenen bij de IBG).quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik merk het toch zelf in mijn omgeving... (basisschool, middelbare school, hogeschool...)
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
quote:
Hoppa.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet idd bekennen dat praktisch al mijn studievrienden (including me) goed gespekt werden vanuit het thuisfront. En degenen die dat voordeel niet genieten, moeten dan inderdaad consessies doen om alsnog rond te komen (dus: baantje of thuis wonen of maximaal lenen bij de IBG).
En laten we eerlijk zijn: studeren is echt veel te duur. En wonen in de meeste studiesteden ook.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach da's onzin. Zoveel mensen hebben dat helemaal niet.
Ach, je zult het ook best kunnen. Er echt aan toe zijn is een tweede.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook maar terugkomend op de basis van deze 'discussie':
Ik kán het wel. (En toen ik dat in eerste instantie zei tegen babette, ging ik van het mentale gedeelte uit)
Financieel kan ik het niet, nee...
En ik wil dit jaar ook nog gewoon lekker thuis blijven.
(Maar dat wil niet zeggen dat ik niet op kamers kán wonen [afbeelding])
op jezelf wonen is wel iets meer dan de huur kunnen betalen en het huishouden doen...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik kán het wel. (En toen ik dat in eerste instantie zei tegen babette, ging ik van het mentale gedeelte uit)
gelijk heb.... man, je bent net 18 nog.... nog even lekker je ouders uitbuiten hoorquote:En ik wil dit jaar ook nog gewoon lekker thuis blijven.
Aan de andere kantquote:Op donderdag 15 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoppa.
Wat zei je ook alweer, Airelle?
Hier nummer twee.quote:
Mij zul je ook nooit horen zeggen dat je dat moet doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier nummer twee.![]()
Maar hé, ik ga het ga het geld niet afslaan om "zelfstandig" te willen zijn, daar ben ik te verwend voor en is het veel te handig voor.![]()
Maar er zijn genoeg mensen die (bijna) alles zelf moeten betalen.
Ze komen één keer paar jaar?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me net dat Tania en niksan een soort pasen en pinksteren zijn.![]()
Of ik kijk naar hun komst uit?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me net dat Tania en niksan een soort pasen en pinksteren zijn.![]()
Dat lukte mij dan dus ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
maar 't is geen lachen, gieren, brullen... ik vind 't knap als je het traanloos kan lezen
Ik zeg ook niet dat het niet kan...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Aan de andere kantheb ik het laatste anderhalf jaar van mijn studie volledig zelf betaald door bij te lenen bij de IBG (en ik betaalde ook al mijn eigen vaste lasten), dus het is wel mogelijk.
![]()
quote:
Pas als ze op één dag vallen/meet komen, komt Bupatih ook. oftewel: nooitquote:
Je zei zelf : "We hebben niet allemaal zoveel geld".quote:Op donderdag 15 december 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook maar terugkomend op de basis van deze 'discussie':
En ik wil dit jaar ook nog gewoon lekker thuis blijven.
(Maar dat wil niet zeggen dat ik niet op kamers kán wonen [afbeelding])
Wat is er zo leuk aan pasen en pinksteren danquote:
Idd:quote:Op donderdag 15 december 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
mijn ouders hebben mijn studie betaald [behalve 't vierde jaar], huur e.d. heb ik altijd zelf betaald...
ach 't is net waar je voor kiest: mét geld [en luxe] in 't ouderlijk huis, incl. bijbehorende regels e.d.
of in alle vrijheid op brood met pindakaas leven...... 't heeft allebei z'n voor- en nadelen
Ja, duh!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Pas als ze op één dag vallen/meet komen, komt Bupatih ook. oftewel: nooit
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je zei zelf : "We hebben niet allemaal zoveel geld".
Het ziet er dus niet zo rooskleurig uit voor mijquote:Op donderdag 15 december 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet idd bekennen dat praktisch al mijn studievrienden (including me) goed gespekt werden vanuit het thuisfront. En degenen die dat voordeel niet genieten, moeten dan inderdaad consessies doen om alsnog rond te komen (dus: baantje of thuis wonen of maximaal lenen bij de IBG).
En laten we eerlijk zijn: studeren is echt veel te duur. En wonen in de meeste studiesteden ook.![]()
't gegrien kwam op de meest onverwachte momenten....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Copycat het volgende:
Dat lukte mij dan dus ook niet.
Vooral op het eind was het grienen geblazen.
Als ik op kamers ga, moet ik alsnog alles zelf betalen. Dus studie én huur e.d.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
mijn ouders hebben mijn studie betaald [behalve 't vierde jaar], huur e.d. heb ik altijd zelf betaald...
Ja, dat boek hoef ik dus niet meer te lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
't gegrien kwam op de meest onverwachte momenten....
bv. niet bij 't afscheid van S. en C. maar wél bij zoiets 'kleins' als die actie met die gympies....
of toen R. moest huilen, bij die break-up... ik had zo met haar te doen
maar zij [R en S] zijn nu getrouwd en hebben 'n kindje he....![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het ziet er dus niet zo rooskleurig uit voor mij.
quote:
Euh......alles!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan pasen en pinksteren dan?
Ja maar jou klas staat niet gelijk aan iedereen natuurlijk. Zo moeten de meeste mensen uit mijn omgeving (vrienden, vriendinnen, klas) enzo het wel. Mijn vader en moeder hebben het destijds ook moeten doen (hele andere tijd maartoch).quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan pasen en pinksteren dan?
Pasen is nog wel leuk lekker misschien, Pinksteren is alleen leuk om de vrije dag.quote:
Dankje voor deze bijvalquote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Aan de andere kantheb ik het laatste anderhalf jaar van mijn studie volledig zelf betaald door bij te lenen bij de IBG (en ik betaalde ook al mijn eigen vaste lasten), dus het is wel mogelijk.
![]()
Ja, ga je ouders er ff bij betrekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar jou klas staat niet gelijk aan iedereen natuurlijk. Zo moeten de meeste mensen uit mijn omgeving (vrienden, vriendinnen, klas) enzo het wel. Mijn vader en moeder hebben het destijds ook moeten doen (hele andere tijd maartoch).
Baantje is toch prima? Kost wat tijd, maar veel studenten doen dat. En als je in een kroeg gaat werken, ben je nog helemaal The Man ook! Of lenen... tja, je moet het willen. Maar de rente is relaxed en als het goed isquote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het ziet er dus niet zo rooskleurig uit voor mij.
Ik ook en nog vele anderen met ons hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik op kamers ga, moet ik alsnog alles zelf betalen. Dus studie én huur e.d.
wees blij, nu kun je fijn meepraten op verjaardagen, zonder te hebben hoeven grienenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat boek hoef ik dus niet meer te lezen..
Nou...dan ben jij een van de weinigen die ik 'ken' die dat moeten doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook en nog vele anderen met ons hoor.
Ik geef de hoop helemaal niet op. Ik doelde ook alleen op het financiele aspect. Voor de rest lijkt het me helemaal te gek om op kamers te wonen (in Groningenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Baantje is toch prima? Kost wat tijd, maar veel studenten doen dat. En als je in een kroeg gaat werken, ben je nog helemaal The Man ook! Of lenen... tja, je moet het willen. Maar de rente is relaxed en als het goed isverdien je later dikke pieken en boeit die lening toch niet meer. En dan kun je ook nog altijd een gesubsidieerde bestuursfunctie gaan vervullen ergens, die zijn er genoeg en worden uitermate riant gespekt.
![]()
Dus geef de hoop niet op!![]()
Studenten kopen geen calvéquote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zou denken dat ik geen calvépotje meer kan zien, maar ik word er nog steeds blij van![]()
Waarom type jij 'maandag' en 'morgen' los?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Studenten kopen geen calvé. Die jatten op maandag morgen een aldi-potje mee van huis
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Studenten kopen geen calvé. Die jatten op maandag morgen een aldi-potje mee van huis
.
Okee, dit is vast heel dom, maar hoe zie je welk post # het is?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
Post 200.
Ik leen ook niet bij IBG.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
dat oudesr in Gelderland geen studiepotjes voor hun kids maken is logisch:
ze denken daar natuurlijk dat iedereen boer wordt........!! [oke, flauw]
maar eh: ik zou oppassen met lenen!! erg tricky....
Ik zag toevallig in MyAT dat jij net post 199 van het topic gepost had.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, dit is vast heel dom, maar hoe zie je welk post # het is?![]()
Nou goed *maakt compromisquote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...dan ben jij een van de weinigen die ik 'ken' die dat moeten doen.
Goed dat je mijn leen-aanmoediging een beetje nuanceert.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
In de topiclist staat dan het aantal reacties op 200. Het is dus eigenlijk post #201, want de OP is in feite ook een post.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, dit is vast heel dom, maar hoe zie je welk post # het is?![]()
*In Airelles armen vliegt*quote:Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou goed *maakt compromis. Laten we het daar dan ophouden
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in MyAT dat jij net post reactie 199 van het topic gepost had.
Ik vond het al zo raar klinken.quote:
Ow ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in MyAT dat jij net post 199 van het topic gepost had.
precies! ik heb op 'n hoop bezuinigd, maar nóóit [ik herhaal: NOOIT] op dequote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:Studenten houden van het goede leven en kopen dus écht wel Calvé... dan maar pindakaas als avondmaal!
![]()
Waarom tricky? En wat zijn de andere opties?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
Nou, ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Studenten houden van het goede leven en kopen dus écht wel Calvé... dan maar pindakaas als avondmaal!
![]()
Ik gruwel bij de gedachte aan niet-Calvé.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies! ik heb op 'n hoop bezuinigd, maar nóóit [ik herhaal: NOOIT] op depindakaas
het idee alleen al
Niet lenen.quote:
He beetje uitkijken he! Zonder boeren hebben wij als gezinnetje geen droog brood meerquote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
flauw, maar wel waar...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
Niet lenen.
Hmm, deze is ook best flauw.
Ik ben ook al hard aan het sparen nuquote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
flauw, maar wel waar...
beter eerst sparen & dan uitgeven, hoe knullig ook, ipv lenen en later met achterlijke rente terugbetalen
ik ken genoeg studenten die nu nog krap zitten vanwege afbetalen, die zitten daar nog zeker 5 jaar aan vast
Tricky omdat je daardoor heel lang met de afbetaling bezig kan zijn. En dat kan erg vervelend zijn als je (tijdelijk) geen baan hebt. Je krijgt gelukkig wel iets van twee jaar na je studie voordat je met afbetalen moet beginnen. Maar je betaalt natuurlijk wel rente, dus bent uiteindelijk best veel daaraan kwijt.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom tricky? En wat zijn de andere opties?
Da's natuurlijk de beste optie. Maar om te kunnen sparen, moeten er wel inkomsten zijn (geweest).quote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
flauw, maar wel waar...
beter eerst sparen & dan uitgeven, hoe knullig ook, ipv lenen en later met achterlijke rente terugbetalen
ik ken genoeg studenten die nu nog krap zitten vanwege afbetalen, die zitten daar nog zeker 5 jaar aan vast
Oké. Ik doe het ook alleen als ik zonder echt niet kanquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tricky omdat je daardoor heel lang met de afbetaling bezig kan zijn. En dat kan erg vervelend zijn als je (tijdelijk) geen baan hebt. Je krijgt gelukkig wel iets van twee jaar na je studie voordat je met afbetalen moet beginnen. Maar je betaalt natuurlijk wel rente, dus bent uiteindelijk best veel daaraan kwijt.
Het is een afweging die je moet maken: later geen extra financiële lasten, of tijdens je studie meer financiële ruimte.
Ja, ik let toch niet op haar acteerkwaliteiten?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bragga. Ja is wel een leuke actrice.
Als het goed is, is die basisbeurs precies genoeg voor een goede kamer.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké. Ik doe het ook alleen als ik zonder echt niet kan. Maar die basisbeurs voor uitwonende is niet eens genoeg om een kamer van te huren
.
Gelukkig is groningen niet zo duur als bijvoorbeeld utrecht of amsterdamquote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het goed is, is die basisbeurs precies genoeg voor een goede kamer.![]()
Mijne kostte 230 euro per maand, en daarmee had ik 20 m2 in het centrum (vlakbij het Academieplein, Vismarkt, Grote Markt, enz.). Prima te doen hoor, gewoon goed zoeken en een beroep doen op je netwerk (vrienden, studiegenoten, collegae, enz.).
Ik heb wel eens geleend om een vakantie naar Amerika te bekostigenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké. Ik doe het ook alleen als ik zonder echt niet kan.
Idd!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gelukkig is groningen niet zo duur als bijvoorbeeld utrecht of amsterdam.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
Ik ben ook al hard aan het sparen nu.
Ik ga al enkele jaren zonder mijn ouders op vakantie. Nu kan het nog inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geleend om een vakantie naar Amerika te bekostigen![]()
Interessant, maar het blijft vaag.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Pberends: ik denk altijd dat "girl" gaat over Anouks lesbische periode.
Of het gaat gewoon over een kerel die haar hoofd op hol brengt (hij noemt haar "girl"), maar zij durft niet te handelen ("ice cold fever"), maar vraagt zich af of dat de juiste beslissing is ("could I belong to you?").![]()
Babette heeft ook nog een optie.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant, maar het blijft vaag.
Doe niet zo Dizerquote:
Wat een filosoof!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook altijd 't idee dat 't de tekst van een kerel is, die aan Anouk [idd: girl] uitlegt dat hij de hots voor haar heeft, maar... zij heeft al een ander [when I hear HIM talk] en hij weet niet wat ie moet doen [ice cold fever]... is hij geen betere partij??? [eerst is het "could I belong?" en op het laatst is het geen vraag meer, maar meer een constatering "yes I belong to you"....]
![]()
quote:
Wat is dat met die ongezonde haar van SC'ers jegens witte huisdieren? MB en die kat, jij en een hond...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is het toegestaan kleine witte kuthondjes een sloot in te trappen?
als in: "ja dit is het, jij hebt gelijk"????????quote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
Wat een filosoof!
Bij mij is het alleen tegen een specifiek type huisdier. Zelf heb ik ook een (middelgrote) witte hond en die is natuurlijk hardstikke lief.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat met die ongezonde haar van SC'ers jegens witte huisdieren? MB en die kat, jij en een hond...![]()
BTW: kom jij ook op de meet in Amsterdam op woensdag 28 december?!?!!?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen tegen een specifiek type huisdier. Zelf heb ik ook een (middelgrote) witte hond en die is natuurlijk hardstikke lief.
Tegen mensen dan, tegen sommige andere honden is het de grootste bitch ooit![]()
Ik weet het nog niet, Ik vraag het in MUZquote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
als in: "ja dit is het, jij hebt gelijk"????????
misschien kun je 't beter hier vragen?!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Ik weet het nog niet, Ik vraag het in MUZ.
Tussen kerst en oudjaar zit ik een beetje vol.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BTW: kom jij ook op de meet in Amsterdam op woensdag 28 december?!?!!?!!!!!!
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien kun je 't beter hier vragen?!
Brrrrr, ik ben geen fan van Anouk. Ik snap ook niet waarom dat nummer, waarvan ik gister voor het eerst de clip had gezien, zolang op nummer 1 heeft gestaanquote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien kun je 't beter hier vragen?!
Ik kan (haar oudere) cd's wel waarderenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Brrrrr, ik ben geen fan van Anouk. Ik snap ook niet waarom dat nummer, waarvan ik gister voor het eerst de clip had gezien, zolang op nummer 1 heeft gestaan.
haar latere werk ook...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
Ik kan (haar oudere) cd's wel waarderen.
Don't we all, Tania, don't we all...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
Een Beau-topic
Daar moet ik even in reageren
Een Tania-post.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
Een Beau-topic
Daar moet ik even in reageren
Tentje bouwen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een Tania-post.
Daar moet ik even op reageren
Mag ik zeker weer alles doen?quote:
Koffiequote:
quote:
Ik haat Lieskequote:Op donderdag 15 december 2005 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]Ingrid
is mijn nummer 1 ja
.
Lieske staat op nummer 2, met Joost op nummer 3.
Dan héééél lang niks, dan Nathalie op 4 en dan Roel op 5.
Ik drink elke dag minimaal 1 keer thee, meestal vaker.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van koffie. Je lust toch wel thee he?!?![]()
Bridgetquote:Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef BVO het volgende:
Lieske is cool.
Al kijk ik donderdagavond vooral vanwegeBridget
natuurlijk
.
Ik heb nog speculaasjesquote:Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik drink elke dag minimaal 1 keer thee, meestal vaker.
Je hebt natuurlijk wel iets lekkers voor bij de thee toch?![]()
Nou, wat fantastisch.quote:
ik haat Roel.... en vooral z'n puzzel-blouse.....quote:
Van z'n vaderquote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
Moeder Roel is leuk ja, maar toch vertrouw ik d'r niet, zo'n verschrikkelijk figuur als Roel moet dat karakter toch van iemand hebben he.
Ik zweer het je, het is de personificatie van de duivelquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
Nathalie... ach ja, 't is heus geen slecht persoon ofzo.
Kan je geen bastognes halen?quote:
Vlaaiquote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je geen bastognes halen?
Of cake?![]()
Of vlaai!![]()
![]()
mja dat geldt voor bijna iedereen hier op fok!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Thee, dat vind ik zo'n nutteloos drankje. Zit totaal geen smaak aan. En suiker erin doen telt niet
. Nee, dan koffie!
!
In de situatie waarin het gebeurde vond ik het goedkoop proberen populair te worden bij haar holmaatjes door "het zwakste jongetje van de klas" ff te vernederen zonder dat hij zich verweren kon. Zulk soort figuren maak ik wel vaker mee, en daar heb ik dus echt een hekel aanquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
en over dat voetenincident heb ik hier een onwijze discussie gehad, maar ik was dus (samen met 2 anderen) de enige die er weinig kwaad in zag.... de rest (oftewel 10tallen fokkers) vonden 't allemaal stom en afschuwelijk enzo.....![]()
http://www.multivlaai.nl/quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Die andere zooi hoef ik niet![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Copycat het volgende:
Groene thee met citroengras of met jasmijn
Kamillethee met honing
heeft niets met Talpa te maken,quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
Roel gaat dus sowieso niet, gezien de Talpa-logica.
Je bedoelt die tatoes?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
haar latere werk ook...
't is een beetje jammer hoe ze zichzelf toegetakeld heeft, maar verder:
leuk mens ook, trouwens.... [tja Haags he...]
De verschillende standen die ze laten zien zijn statistisch gezien onverklaarbaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft niets met Talpa te maken,
wie aan het begin onderaan staat krijgt nu eenmaal extra veel paniekstemmen![]()
maar eh: Roel moet er dus uit he
ja dat sowieso... is uiteraard allemaal doorgestoken kaar....quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
De verschillende standen die ze laten zien zijn statistisch gezien onverklaarbaar.
Ja, ik houd er ook niet zo van. Zelfverminking wil ik het nog net niet noemen, maar je hele arm vol kleurtjes... nou nee...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Ach, het valt me al mee dat ze die foeilelijke gouden tanden niet meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |