Je zei alleen dat het een kutstreek was.quote:
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)quote:Op donderdag 15 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kranten nog wel! Toe maar… Dus als je het NRC uit hebt gelezen, pak je er een lekker Volkskrantje bij om het geheel vanuit een andere invalshoek te bekijken?
Ja, maar mensen met een beetje SHO-kennis wisten dat ik datgene wat jij zei bedoelde.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zei alleen dat het een kutstreek was.
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)
[afbeelding]
Nee, was ik te moe voor gisteravond. Vanavond en morgenavond ook al geen tijd, zaterdag misschien, tijdens het uitkateren van vrijdag. Of zondag... oh nee, dan heb ik ook al andere dingen te doenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
Had je nog een beetje naar Pryor geluisterd?
Sorry, typoquote:
Tut tut. Stel je voor dat mensen als Albert, Fiona, Evert of Daphne ook zo zouden reageren: "Wat een kutstreek". De gemiddelde kijker weet dan niet waar je precies op doelt. Misschien denken sommigen dan wel aan de schaamstreek van mevrouw Van der Vaart.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar mensen met een beetje SHO-kennis wisten dat ik datgene wat jij zei bedoelde.
Wij moesten altijd twee kranten per dag lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)
[afbeelding]
Ik luisterde altijd het liedje en dan ging ik slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Copycat het volgende:
En we moesten ook altijd naar 'Met het oog op morgen' luisteren en daar viel ik altijd bij in slaap.
Ach, het eerste wat ik doe als ik wakker ben, is de krant lezen met een kopje koffie erbij. En zo gaat dat al jaren.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.![]()
Garpje.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Sven maakt misbruik van z'n macht met als doel om mijn kleine hartje pijn te doen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Sven maakt misbruik van z'n macht met als doel om mijn kleine hartje pijn te doen!
Dat is bij ons zo met Sesamstraat en het Klokhuisquote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
We zijn niet verplicht om kranten te lezen, al wordt dat wel van ons verwacht.
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.quote:
Verschil in niveau moet er nou eenmaal zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is bij ons zo met Sesamstraat en het Klokhuis.
Waarom geen VK, NRC, Trouw ofquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.
Daar ben ik veel te gevoelig voor.quote:
Omdat ik ben opgegroeid met het AD.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom geen VK, NRC, Trouw ofParool
?
Ik deed het omdat ik Bolebeau zo miste.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te gevoelig voor.
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Totally_Crap_job_18009.html
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Niemand wil een gourmetstel winnen???
ShowChat #564 wil meeten met Tania O+
De cameraman wordt ondergespotenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?
![]()
Maar het is gratis.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.
En zo'n gourmetstel gebruiken ze dan natuurlijk met Sinterklaas en tweede kerstdag.
Een cameraman die een cumshot opvangt met zijn gezichtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?
![]()
Had ie zijn ogen open?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
Een cameraman die een cumshot opvangt met zijn gezicht
Jezelf laten kastijden door een roedel hitsige wolven is ook gratis. Dus?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is gratis.. Dus tof. [afbeelding]
Op zijn wangquote:Op donderdag 15 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ie zijn ogen open?
Of zijn mond?
Wat zegt eenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.
Omdat met de overgang naar tabloid de inhoud ook veranderde????quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat zegt eentabloidformaat
nu over de inhoud van een krant?! AD is gewoon een kutkrant, al telt in jouw geval de emotionele waarde van het “ermee opgroeien” wel mee natuurlijk.
Ja, van kingsized kut naar hapklare brokjes kut.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat met de overgang naar tabloid de inhoud ook veranderde???? [afbeelding]
Copycat is natuurlijk expert in het opvangen van sperma met haar mond en/of ogen.quote:
Ksst. Ksst.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, van kingsized kut naar hapklare brokjes kut.!
Is daar wat mis mee als mensen dat doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.
En zo'n gourmetstel gebruiken ze dan natuurlijk met Sinterklaas en tweede kerstdag.
Rchten gaat nogal moeilijkquote:
Heb je mij dat horen zeggen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee als mensen dat doen?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Copycat is natuurlijk expert in het opvangen van sperma met haar mond en/of ogen.![]()
En oh...ga d'r vooral serieus op in.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? [afbeelding]
Ik heb niet zo snel problemen met mensen en wat ze doen.
Oefening baart kunst!quote:
Gezien de toon van je post, dacht ik dat. Niet dusquote:Op donderdag 15 december 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? [afbeelding]
Ik heb niet zo snel problemen met mensen en wat ze doen.
Ik zal oefenen met een dartbordquote:
Nee, dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gezien de toon van je post, dacht ik dat. Niet dus
180!!!quote:
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaarquote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dus.!
Jeez, ik word wel erg slecht begrepen, hier!
Ik loop vaak ook niet mee met de massa, nee...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaar
Ik hoor ook alleen de sound-effectsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
De cameraman wordt ondergespoten![]()
Neequote:
Oke.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje![]()
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.aviquote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoor ook alleen de sound-effects
Daar leek mijn post wel op, hè...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Bupa MB nu onderspuiten?
Nope, weer niet.. ik mis geloof ik een codec ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.avi
Nee, ik ga hem grof vernederenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ja. Met kaarten.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Is MB nu weggedoken of is er iets anders neergeschoten?
Ik moet het nu maar in een potje doen.quote:Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het nu maar in een potje doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Dat is ook fijn nieuws voor die onzichtbare cameraman!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnenquote:
I bullshit you notquote:
quote:"Sperma is rijk aan proteïne, een bouwstof die je nodig hebt voor de opbouw van botten. Je word er zeker niet dik van: een mannelijk orgasme zorgt voor een toevoer van acht tot tien calorieën. Daarnaast bevat één portie heel wat vitamines waar je huid mooier van wordt.
Heb ik al aan meegedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnen?
Ok,quote:
Maar dan is het volgens mij geen kwestie van smeren, maar van slikken!quote:
Dat van die laatste regel wist ik niet.quote:
nee klopt, maar ik had net ook al gekeken weerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok,. Vanmorgen kon dat bij mij nog niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |