Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Totally_Crap_job_18009.html
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Niemand wil een gourmetstel winnen???
ShowChat #564 wil meeten met Tania O+
De cameraman wordt ondergespotenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?
![]()
Maar het is gratis.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.
En zo'n gourmetstel gebruiken ze dan natuurlijk met Sinterklaas en tweede kerstdag.
Een cameraman die een cumshot opvangt met zijn gezichtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een zwart veld... hoor wat gekreun en 'Cut, cut! Gimme a tissue'. Is het wat ik denk dat het is?
![]()
Had ie zijn ogen open?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
Een cameraman die een cumshot opvangt met zijn gezicht
Jezelf laten kastijden door een roedel hitsige wolven is ook gratis. Dus?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is gratis.. Dus tof. [afbeelding]
Op zijn wangquote:Op donderdag 15 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ie zijn ogen open?
Of zijn mond?
Wat zegt eenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.
Omdat met de overgang naar tabloid de inhoud ook veranderde????quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat zegt eentabloidformaat
nu over de inhoud van een krant?! AD is gewoon een kutkrant, al telt in jouw geval de emotionele waarde van het “ermee opgroeien” wel mee natuurlijk.
Ja, van kingsized kut naar hapklare brokjes kut.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat met de overgang naar tabloid de inhoud ook veranderde???? [afbeelding]
Copycat is natuurlijk expert in het opvangen van sperma met haar mond en/of ogen.quote:
Ksst. Ksst.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, van kingsized kut naar hapklare brokjes kut.!
Is daar wat mis mee als mensen dat doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een gourmetstel is voor mensen die met op elkaar lijkende fietsen en een fietskaart voorop elke zaterdagochtend naar een bos gaan fietsen om daar hun zelfgemaakte jam te nuttigen op brood van de Albert Heijn.
En zo'n gourmetstel gebruiken ze dan natuurlijk met Sinterklaas en tweede kerstdag.
Rchten gaat nogal moeilijkquote:
Heb je mij dat horen zeggen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee als mensen dat doen?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Copycat is natuurlijk expert in het opvangen van sperma met haar mond en/of ogen.![]()
En oh...ga d'r vooral serieus op in.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? [afbeelding]
Ik heb niet zo snel problemen met mensen en wat ze doen.
Oefening baart kunst!quote:
Gezien de toon van je post, dacht ik dat. Niet dusquote:Op donderdag 15 december 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? [afbeelding]
Ik heb niet zo snel problemen met mensen en wat ze doen.
Ik zal oefenen met een dartbordquote:
Nee, dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gezien de toon van je post, dacht ik dat. Niet dus
180!!!quote:
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaarquote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dus.!
Jeez, ik word wel erg slecht begrepen, hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |