quote:
Ik ken welquote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
.
Het is Boobah. Lijkt op Bupa. Erg enge serie voor kleine keendjes dat om 2 uur 's nachts op Nickelodeon komt.
quote:Ga ik er nog serieus op in ook..
Neeeee dat is lieffffquote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hate! Hate! Hate! Kill! Kill! Kill!
Ik heb Ing echt nooit leuk gevondenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef BVO het volgende:
Volgende week.
Ik kijk alleen nog voorIng
.
Ingrid is wel de enige in het huis die over enige mate van leuke/harde humor beschikt.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb Ing echt nooit leuk gevonden
Nee, dat vond Jantje te persoonlijk, hoewel hij de originele versie wel eens heeft gezongen...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Copycat het volgende:
En Laura uit Laura bleek helemaal niet als Laura door het leven te gaan, hoorde ik deze week.
Hoe heette Laura dan eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat vond Jantje te persoonlijk, hoewel hij de originele versie wel eens heeft gezongen...
Op haar begrafenis.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat vond Jantje te persoonlijk, hoewel hij de originele versie wel eens heeft gezongen...
Christien Bootsmanquote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heette Laura dan eigenlijk?
Ja, dat sowieso, maar ik heb hem 't ook wel eens op TV zien zingen, toen ie aan 't oefenen was.quote:
Een vriendin van Jan Smit die is overleden aan een ongeneeslijke ziekte.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Wie is Laura/Christien?
Aha.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een vriendin van Jan Smit die is overleden aan een ongeneeslijke ziekte.
Ja, lever die maar inquote:Aldus Bupa, de user met de minste SHO-kennis.
Paul en Marsha deden mee met het programma Het Blok van Net 5.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Ja, lever die maar in
Aangezien ik ook niet wist wie Paul en Marsha zijn en zo de naam aan de Award gegeven heb
Jij! JIJ.... STIEKEME SHO-KENNER!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paul en Marsha deden mee met het programma Het Blok van Net 5. [afbeelding]
En het is trouwens 'Maschja' en niet 'Marsha'.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paul en Marsha deden mee met het programma Het Blok van Net 5. [afbeelding]
Het staat dus ook verkeerd in het Award-topicquote:Op donderdag 15 december 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het is trouwens 'Maschja' en niet 'Marsha'.
Maar ja...ik weet niks van SHO-nieuws. [afbeelding]
Of ik lees kranten. Daardoor wist ik dat van Jan Smit. Ik moest wel even googlen naar de naam, ja. Maar ik wist wél dat die vriendin was overleden en geen Laura heette. En ik wist ook dat Paul en Maschja van het Net 5-programma 'Het Blok' waren.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Of je kan gewoon goed googlen
Die werd uiteindelijk aan een kruis genageld, dus ik zou vooral doorgaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
En tóch heb ik SHO-kennis. [afbeelding]
En dit voorval geeft wéér maar eens aan hoe slecht jullie mij kennen / op waarde weten te schatten.
Maar goed...Jezus werd ook niet in één dag geaccepteerd.
Ik, als verlosser en wereldverbeteraar, heb wel vertrouwen in de mensheid.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die werd uiteindelijk aan een kruis genageld, dus ik zou vooral doorgaan.
Ok.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of ik lees kranten. Daardoor wist ik dat van Jan Smit. Ik moest wel even googlen naar de naam, ja. Maar ik wist wél dat die vriendin was overleden en geen Laura heette. En ik wist ook dat Paul en Maschja van het Net 5-programma 'Het Blok' waren. [afbeelding]
"Er is ingebroken, Bupatih!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik, als verlosser en wereldverbeteraar, heb wel vertrouwen in de mensheid. [afbeelding] En ook ik zal over 2000 jaar nog genoemd worden. Al was het maar om met me te vloeken
Bupatih.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"Er is ingebroken, Bupatih!"
Klinkt bekend.![]()
Sorry, maar ik ken geen Silvie van der Vaart.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok.
Welke tiet van Silvie van der Vaart is groter?
A. De linker.
B. De rechter.
C. Beide zijn even groot.
Ze is getrouwd en heeft de naam van haar man aangenomenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ken geen Silvie van der Vaart.
Jij wel? [afbeelding]
1-0
SHO-mod, lees je vraag nog eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze is getrouwd en heeft zijn naam aangenomen
Bupatih wist natuurlijk niet dat ze getrouwd is, z'n showkennis is 0,0.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze is getrouwd en heeft de naam van haar man aangenomen
Dat klopt, LeBeau. Volgens menig SHO-user hier beschik ik over de minste SHO-kennis.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih wist natuurlijk niet dat ze getrouwd is, z'n showkennis is 0,0.![]()
Goed excuusquote:Op donderdag 15 december 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SHO-mod, lees je vraag nog eens.
Jij doelt op een Silvie van der Vaart en ondanks mijn grote SHO-kennis, ken ik geen Silvie van der Vaart. [afbeelding]
Leuk weetje (Nee, niet gegoogled.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih wist natuurlijk niet dat ze getrouwd is, z'n showkennis is 0,0.![]()
Ja, wat een kutstreek was datquote:Op donderdag 15 december 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk weetje (Nee, niet gegoogled.):
Sylvie en Rafael trouwden op dezelfde dag als keeper Maarten Stekelenburg en zijn verloofde dat deden.
Het wordt beide gebrukt.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:33 schreef Copycat het volgende:
Sylvie dus, met een Ypsilon.
Rare naam trouwens, als je hem zo leest.
Sylvie dus hè, Ypsilon is, voor zover ik weet, geen naam.
En dat terwijl de trouwdag van Maarten Stekelenburg en zijn verloofde al langer bekend was.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wat een kutstreek was dat!
Heb jij iets met i's???quote:
Kranten nog wel! Toe maar… Dus als je het NRC uit hebt gelezen, pak je er een lekker Volkskrantje bij om het geheel vanuit een andere invalshoek te bekijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |