quote:
Ik ken welquote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
.
Het is Boobah. Lijkt op Bupa. Erg enge serie voor kleine keendjes dat om 2 uur 's nachts op Nickelodeon komt.
quote:Ga ik er nog serieus op in ook..
Neeeee dat is lieffffquote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hate! Hate! Hate! Kill! Kill! Kill!
Ik heb Ing echt nooit leuk gevondenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef BVO het volgende:
Volgende week.
Ik kijk alleen nog voorIng
.
Ingrid is wel de enige in het huis die over enige mate van leuke/harde humor beschikt.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb Ing echt nooit leuk gevonden
Nee, dat vond Jantje te persoonlijk, hoewel hij de originele versie wel eens heeft gezongen...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Copycat het volgende:
En Laura uit Laura bleek helemaal niet als Laura door het leven te gaan, hoorde ik deze week.
Hoe heette Laura dan eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat vond Jantje te persoonlijk, hoewel hij de originele versie wel eens heeft gezongen...
Op haar begrafenis.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat vond Jantje te persoonlijk, hoewel hij de originele versie wel eens heeft gezongen...
Christien Bootsmanquote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heette Laura dan eigenlijk?
Ja, dat sowieso, maar ik heb hem 't ook wel eens op TV zien zingen, toen ie aan 't oefenen was.quote:
Een vriendin van Jan Smit die is overleden aan een ongeneeslijke ziekte.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Wie is Laura/Christien?
Aha.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een vriendin van Jan Smit die is overleden aan een ongeneeslijke ziekte.
Ja, lever die maar inquote:Aldus Bupa, de user met de minste SHO-kennis.
Paul en Marsha deden mee met het programma Het Blok van Net 5.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Ja, lever die maar in
Aangezien ik ook niet wist wie Paul en Marsha zijn en zo de naam aan de Award gegeven heb
Jij! JIJ.... STIEKEME SHO-KENNER!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paul en Marsha deden mee met het programma Het Blok van Net 5. [afbeelding]
En het is trouwens 'Maschja' en niet 'Marsha'.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paul en Marsha deden mee met het programma Het Blok van Net 5. [afbeelding]
Het staat dus ook verkeerd in het Award-topicquote:Op donderdag 15 december 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het is trouwens 'Maschja' en niet 'Marsha'.
Maar ja...ik weet niks van SHO-nieuws. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |