Ik loop vaak ook niet mee met de massa, nee...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaar
Ik hoor ook alleen de sound-effectsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
De cameraman wordt ondergespoten![]()
Neequote:
Oke.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje![]()
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.aviquote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoor ook alleen de sound-effects
Daar leek mijn post wel op, hè...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Bupa MB nu onderspuiten?
Nope, weer niet.. ik mis geloof ik een codec ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.avi
Nee, ik ga hem grof vernederenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ja. Met kaarten.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Is MB nu weggedoken of is er iets anders neergeschoten?
Ik moet het nu maar in een potje doen.quote:Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het nu maar in een potje doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Dat is ook fijn nieuws voor die onzichtbare cameraman!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnenquote:
I bullshit you notquote:
quote:"Sperma is rijk aan proteïne, een bouwstof die je nodig hebt voor de opbouw van botten. Je word er zeker niet dik van: een mannelijk orgasme zorgt voor een toevoer van acht tot tien calorieën. Daarnaast bevat één portie heel wat vitamines waar je huid mooier van wordt.
Heb ik al aan meegedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnen?
Ok,quote:
Maar dan is het volgens mij geen kwestie van smeren, maar van slikken!quote:
Dat van die laatste regel wist ik niet.quote:
nee klopt, maar ik had net ook al gekeken weerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok,. Vanmorgen kon dat bij mij nog niet
.
Goed nieuws voor HW dan, voortaan mag hij facials doenquote:
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef MissBliss het volgende:
Of bedoelden ze misschien slikken?![]()
Hoiquote:
Niemand? Zelfs Buup nietquote:Op woensdag 14 december 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Ik heb een vraag over Anouk - Girl, maar gaat dat nummer precies over, wat is het verhaal?
Na de clip en songtekst gelezen te hebben snap ik 'm nog niet.quote:
Dit is het enige wat ik er van begrepen heb:quote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
Ik snap die notifier niet, Bupa.
Ik lees altijd de Spits en Metroquote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, was ik te moe voor gisteravond. Vanavond en morgenavond ook al geen tijd, zaterdag misschien, tijdens het uitkateren van vrijdag. Of zondag... oh nee, dan heb ik ook al andere dingen te doen.
En Bupa: Spits en Metro noem je toch geen volwaardige kranten???
Nee. Ze pakken letterlijk stukjes van het ANP. Maar er is toch niks mis met het ANP?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
En Bupa: Spits en Metro noem je toch geen volwaardige kranten???
Tuurlijk is er niets mis met het ANP. Ik vind het alleen niet volwaardig te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ze pakken letterlijk stukjes van het ANP. Maar er is toch niks mis met het ANP?
Oh, ik zag nergens een envelopje staan.quote:
Vandaar ook mijn eerste antwoord: 'Nee'.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk is er niets mis met het ANP. Ik vind het alleen niet volwaardig te noemen.. Een volwaardig krant is meer dan paginavullende advertenties over mobiele telefoons en ultrakorte stukjes tekst (meestal ook nog een dag 'oud').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |