Inderdaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien kun je 't beter hier vragen?!
Brrrrr, ik ben geen fan van Anouk. Ik snap ook niet waarom dat nummer, waarvan ik gister voor het eerst de clip had gezien, zolang op nummer 1 heeft gestaanquote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien kun je 't beter hier vragen?!
Ik kan (haar oudere) cd's wel waarderenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Brrrrr, ik ben geen fan van Anouk. Ik snap ook niet waarom dat nummer, waarvan ik gister voor het eerst de clip had gezien, zolang op nummer 1 heeft gestaan.
haar latere werk ook...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
Ik kan (haar oudere) cd's wel waarderen.
Don't we all, Tania, don't we all...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
Een Beau-topic
Daar moet ik even in reageren
Een Tania-post.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
Een Beau-topic
Daar moet ik even in reageren
Tentje bouwen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een Tania-post.
Daar moet ik even op reageren
Mag ik zeker weer alles doen?quote:
Koffiequote:
quote:
Ik haat Lieskequote:Op donderdag 15 december 2005 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]Ingrid
is mijn nummer 1 ja
.
Lieske staat op nummer 2, met Joost op nummer 3.
Dan héééél lang niks, dan Nathalie op 4 en dan Roel op 5.
Ik drink elke dag minimaal 1 keer thee, meestal vaker.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van koffie. Je lust toch wel thee he?!?![]()
Bridgetquote:Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef BVO het volgende:
Lieske is cool.
Al kijk ik donderdagavond vooral vanwegeBridget
natuurlijk
.
Ik heb nog speculaasjesquote:Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik drink elke dag minimaal 1 keer thee, meestal vaker.
Je hebt natuurlijk wel iets lekkers voor bij de thee toch?![]()
Nou, wat fantastisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |