ik haat Roel.... en vooral z'n puzzel-blouse.....quote:
Van z'n vaderquote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
Moeder Roel is leuk ja, maar toch vertrouw ik d'r niet, zo'n verschrikkelijk figuur als Roel moet dat karakter toch van iemand hebben he.
Ik zweer het je, het is de personificatie van de duivelquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
Nathalie... ach ja, 't is heus geen slecht persoon ofzo.
Kan je geen bastognes halen?quote:
Vlaaiquote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je geen bastognes halen?
Of cake?![]()
Of vlaai!![]()
![]()
mja dat geldt voor bijna iedereen hier op fok!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Thee, dat vind ik zo'n nutteloos drankje. Zit totaal geen smaak aan. En suiker erin doen telt niet
. Nee, dan koffie!
!
In de situatie waarin het gebeurde vond ik het goedkoop proberen populair te worden bij haar holmaatjes door "het zwakste jongetje van de klas" ff te vernederen zonder dat hij zich verweren kon. Zulk soort figuren maak ik wel vaker mee, en daar heb ik dus echt een hekel aanquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
en over dat voetenincident heb ik hier een onwijze discussie gehad, maar ik was dus (samen met 2 anderen) de enige die er weinig kwaad in zag.... de rest (oftewel 10tallen fokkers) vonden 't allemaal stom en afschuwelijk enzo.....![]()
http://www.multivlaai.nl/quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Die andere zooi hoef ik niet![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Copycat het volgende:
Groene thee met citroengras of met jasmijn
Kamillethee met honing
heeft niets met Talpa te maken,quote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
Roel gaat dus sowieso niet, gezien de Talpa-logica.
Je bedoelt die tatoes?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
haar latere werk ook...
't is een beetje jammer hoe ze zichzelf toegetakeld heeft, maar verder:
leuk mens ook, trouwens.... [tja Haags he...]
De verschillende standen die ze laten zien zijn statistisch gezien onverklaarbaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft niets met Talpa te maken,
wie aan het begin onderaan staat krijgt nu eenmaal extra veel paniekstemmen![]()
maar eh: Roel moet er dus uit he
ja dat sowieso... is uiteraard allemaal doorgestoken kaar....quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
De verschillende standen die ze laten zien zijn statistisch gezien onverklaarbaar.
Ja, ik houd er ook niet zo van. Zelfverminking wil ik het nog net niet noemen, maar je hele arm vol kleurtjes... nou nee...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Ach, het valt me al mee dat ze die foeilelijke gouden tanden niet meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |