Ja, stoer ben ik hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG... jouw muzieksmaak![]()
![]()
Queen - Guns N' Roses - Velvet Revolver - James Blunt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat IK het belangrijkste jurylid ben?![]()
Nee. Slechts geil.quote:
Oke, je bent door de selectie heenquote:
Wat is dat een 'kloon'?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik vraag me af of er tussen alle newbies hier geen kloontje of twee verstopt zit...![]()
Maar er zitten ook allemaal oudgedienden tussen (die ik weer niet ken natuurlijk), geloof ik. Dus misschien valt het nog mee.
Maar Paltos blijft mijn argwaan opwekken.
Ookal kijkt hijFOP
![]()
Ja hoewel je chagrijnig wel een beetje vreemd schreefquote:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, je bent door de selectie heen![]()
quote:
Wat ben je toch een mierenneuker ook he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:38 schreef Svensational het volgende:
Vanwaar die extra enters steeds rena?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:38 schreef Svensational het volgende:
Vanwaar die extra enters steeds rena?
Gisteravond, maar dat trek ik lekker door tot vandaag, mag ik?!?!?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik dacht dat gisteren jouw baaldag was, BVO![]()
Welk nummer van G&R vind jij het beste?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef rena het volgende:
[..]
Soms doet hij het bij mij automatisch lijkt het wel.Ik zal er eens op letten
![]()
Nu doet hij het ook weer![]()
![]()
Sweet child o' mine (de gitaar in dat nummer is zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welk nummer van G&R vind jij het beste?
Ik ben helemaal weg van You Could Be Mine![]()
Narf!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bupatih.. Are you pondering what I am pondering?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh ieh oeh ah ah, ting teng wallawalla bangbang.
Senseoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Roellio het volgende:
Moooi!
Ik kreeg dus zo een zakje Senseo koffiepads 'Sydney' cadeau.
Ik weet gelijk waarom ze het weggaven. Want een bocht!
Comaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welk nummer van G&R vind jij het beste?
Ik ben helemaal weg van You Could Be Mine![]()
Met You Could Be Mine moet ik altijd aan Terminator 2 denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Comaen Rocket Queen
![]()
(en ook You could be mine en Back off Bitch en Welcome to the Jungle en en)
Jaaa en Mr. Brownstonequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef Roellio het volgende:
Nighttrain!
Sowieso de hele Appetite for destruction! [14.gif]
Oh gaaf! Ik krijg gelijk zo'n enorme behoefte Guns 'n Roses te draaienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die spelen ze tegenwoordig met Velvet revolver ook nog, das wel puik!
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty... why don't you please take me home!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh gaaf! Ik krijg gelijk zo'n enorme behoefte Guns 'n Roses te draaien![]()
Hij was vroeger wel geniaaaal!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:. Guns 'n Roses.
.
. Velvet Revolver.
.
Echt, kan die zanger van VR niet gewoon teruggegooid worden in de heroïnesloot waar ze 'm ook uit hebben gevist?
Wie de neuk is D.H. Lawrence?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wilt u niet van die D.H. Lawrence beeldspreek gebruiken alstublieft!
Een britse auteur!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie de neuk is D.H. Lawrence?
Ik gebruik mijn eigen beeldspraak wel! [afbeelding]
Dude, zo iets hoor je te wetenquote:
Doe niet zo Dada-achtigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er omhoog, al mijn teven in het huis?!![]()
Dat valt me ook een beetje tegen, Bupaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, zo iets hoor je te weten
Wist jij wat 'Epifanie' was dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, zo iets hoor je te weten
Ja, dat wist ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist jij wat 'Epifanie' was dan?
Neen! Houd dan je smoelwerk, kutgladiool!
Lezen is voor stelletjes die in het weekend gaan picknicken met een geruit kleedje en zelfgemaakte jam met zo'n doekje en een elastiekje over het dekseltje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat valt me ook een beetje tegen, Bupa![]()
Zo stoer is epifanie niet hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist jij wat 'Epifanie' was dan?
Neen! Houd dan je smoelwerk, kutgladiool!
Nietes! Want ik ken weer allemaal dingen die mijn generatiegenoten niet kennen! En zulks!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken D.H. Lawrence ook niet hoor..
Het is gewoon een generatiekloof!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lezen is voor stelletjes die in het weekend gaan picknicken met een geruit kleedje en zelfgemaakte jam met zo'n doekje en een elastiekje over het dekseltje.En die dezelfde soort fietsen hebben, met zo'n plattegrond voor op het stuur!
Ik kende hem ook niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lezen is voor stelletjes die in het weekend gaan picknicken met een geruit kleedje en zelfgemaakte jam met zo'n doekje en een elastiekje over het dekseltje.En die dezelfde soort fietsen hebben, met zo'n plattegrond voor op het stuur!
EuhJ! Niks Mis Met Duh MsN GenEratie Je WeEt T0cH NieJ Hatuh!quote:
Ik gebruik MSN louter om mijn kennis te delen met mijn onwetende generatiegenoten!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er omhoog, al mijn teven in het huis?!![]()
Hmm. Dat is eigenlijk best wel hoog.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
Het IQ is hier nog lager dan het Limburgse NAP!
Het Limburgse Nieuw Amsterdams Peil?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
Als jouw IQ zo hoog is zou je weten en begrijpen dat het NAP overal even hoog is, smartass!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Roellio het volgende:
Ik ga me met mijn enorme kater wagen aan een fles: "Ethno Bar Africa" Orange, banane, bissapf! van het merk 'Teisseire', uit mijn kerstpakket.
W@t k0m Je zEurEn 0vEr IqUE,quote:
Ik bedoelde dus zoveel ónder het NAP!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als jouw IQ zo hoog is zou je weten en begrijpen dat het NAP overal even hoog is, smartass!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
W@t k0m Je zEurEn 0vEr IqUE,
WaT geBruik Je M0eilUkE WoRdun NErD Ik K0m NaAr JuH ToE oP MiJN Sc0oTer
Je kunt je er hendig sjiek uitlullen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus zoveel ónder het NAP!Want dat kan wel!
Een van de gaves die ik bezit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je kunt je er hendig sjiek uitlullen!
Dit is alcoholvrij ende gezond!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef rena het volgende:
[..]
Mixdrank kost dertien mensen het leven
Pas maar op.![]()
O.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih] luistert naar [url=http://forum.fok.nl/topic/799734]Bram Vermeulen - Een doodgewone jongen[/url
Dan moet je maar geen * Svensational tag gebruikenquote:
Dat deed ik niet, druipsnuit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen * Svensational tag gebruiken.
Oeh, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef rena het volgende:
Ik luister naar het geluid van de wasmachine![]()
Dude, je principesquote:
De jeugd van tegenwoordig!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Roellio het volgende:
Huisgenoot was gisternacht ook mee en moet om 2 uur roeien:
Roellio! Mag ik hier rookûh!? | De gieter is evil! zegt:
hey
je moet roeijuh
hup!
boris zegt:
jezus man
boris zegt:
rustig aan
Ja, die zijn idd ook wel eens beter geweest ja.quote:
"Eveng?"quote:
quote:
Bupatih zei :
[..]
Jammer dat 'ie niet altijd eveng goed hapt.
TYPEFOUT, HEIKNEUTER!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
"Eveng?"
![]()
!
[Gewijzigd door Paltos - vrijdag 6 januari 2006 @ 13:42]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh, die ken ik niet.
Post de lyrics eens.
Mooie tekst!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef rena het volgende:
[..]
45uirijewjireerwoerjer\
4325288nfdjfkghggfj
498539843rerekrntkmer
tik tik tik piep piep piep
Zo ongeveer, een echte meezinger.
Moet ik nu happen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TYPEFOUT, HEIKNEUTER!
DAT TELT NIET!![]()
![]()
![]()
Serieus, loopt iemand ergens stiekum nieuwe zieltjes te werven ofzo?! Dat er met topic 800.000 mensen langskwamen kan ik begrijpen. Dat ze blijven hangen niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Knibbel het volgende:
Ohhh hier mag je slow chatten? Leukkkkkkkkkkkk
Misschien zijn dit wel allemaal kloons van dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Serieus, loopt iemand ergens stiekum nieuwe zieltjes te werven ofzo?! Dat er met topic 800.000 mensen langskwamen kan ik begrijpen. Dat ze blijven hangen niet.En dat er nieuwe bij blijven komen nog minder!
![]()
Dat mag je niet zeggen van Duiveltjaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Serieus, loopt iemand ergens stiekum nieuwe zieltjes te werven ofzo?! Dat er met topic 800.000 mensen langskwamen kan ik begrijpen. Dat ze blijven hangen niet.En dat er nieuwe bij blijven komen nog minder!
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
Ben jij het weggepeste broertje van Knabbel en Babbel ofzo?
Ik ben heel ff uit aan het huilen bij mamma. Kan zo weer normaal reageren. Gun me wat rust. Ik ben zielig, lelijk kansloos en desperate en heb erg low self a steam. Heb een beetje mercie aub thnks.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
Ben jij het weggepeste broertje van Knabbel en Babbel ofzo?
Ah, gossie! Kom je dan daarna weer terug bij ons?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik ben heel ff uit aan het huilen bij mamma. Kan zo weer normaal reageren. Gun me wat rust. Ik ben zielig, lelijk kansloos en desperate en heb erg low self a steam. Heb een beetje mercie aub thnks.
Oh! Pull je er niets van aan, dude! I'm like, geef de kanslozen ook geen kans!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik ben heel ff uit aan het huilen bij mamma. Kan zo weer normaal reageren. Gun me wat rust. Ik ben zielig, lelijk kansloos en desperate en heb erg low self a steam. Heb een beetje mercie aub thnks.
Jij bent die Partyflock-leftoverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Knibbel het volgende:
Weet je dat je mijn dag gewoon weer helemaal top gemaakt hebt? Ja klinkt raar maar deze volwassen man trekt zich namelijk heel erg veel aan van oppergoden zoals jij, vooral van die jonge en wijze en die de medemens normaal benaderen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, gossie! Kom je dan daarna weer terug bij ons?Dat zouden we zeer op prijs stellen!
En ik zal je niet meer pesten.
Nee, hup, opflikkeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Knibbel het volgende:
Ach...ik ben het gewend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:14 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Weet je dat je mijn dag gewoon weer helemaal top gemaakt hebt? Ja klinkt raar maar deze volwassen man trekt zich namelijk heel erg veel aan van oppergoden zoals jij, vooral van die jonge en wijze en die de medemens normaal benaderen...
Jij bent echt van het opper sorrt, wees er maar trots op ventje! Oke en nu buiten spelen!![]()
![]()
Kijk, Knibbel.quote:
Haha na mijn repliek ben jij net zon blaadje dat omslaat. Maar ik vind het prima. Kan wel wat strijdmakkers gebruiken hier die normaal kunnen doen. Weet je wat zo leuk is? Al die leeghoofden hier op Fok! die beweren ubermens te zijn boven PF hebben niet door dat wij daar helemaal niet zulke taal praten. Geloof me, het is hier veel vijandiger, snap het wel hoor, bang voor indringers... Naja mij kan het echt geen reet schelen, hoe meer je kankert hoe leuker ik word. Dus....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, Knibbel.
Dit is nou iemand die niet om kan gaan met mijn liefde en al het moois in de wereld.! Maar ook hij komt er een keer achter.
Dat weet ik zeker.
.
Jip, waarom zou ik liegen? waarom zou ik een zielig fake ventje zijn? Nee ben openboek joh dat werkt veel beter dan jezelf en anderen voor de gek houden...quote:
PartyFlockquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Haha na mijn repliek ben jij net zon blaadje dat omslaat. Maar ik vind het prima. Kan wel wat strijdmakkers gebruiken hier die normaal kunnen doen. Weet je wat zo leuk is? Al die leeghoofden hier op Fok! die beweren ubermens te zijn boven PF hebben niet door dat wij daar helemaal niet zulke taal praten. Geloof me, het is hier veel vijandiger, snap het wel hoor, bang voor indringers... Naja mij kan het echt geen reet schelen, hoe meer je kankert hoe leuker ik word. Dus....
Who's next?![]()
Ik vind het wel leuk hoor, al dat nieuwe gespuis!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van Duiveltja![]()
Volgens mij kan je dat met veel minder woorden ook zeggen.quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Haha na mijn repliek ben jij net zon blaadje dat omslaat. Maar ik vind het prima. Kan wel wat strijdmakkers gebruiken hier die normaal kunnen doen. Weet je wat zo leuk is? Al die leeghoofden hier op Fok! die beweren ubermens te zijn boven PF hebben niet door dat wij daar helemaal niet zulke taal praten. Geloof me, het is hier veel vijandiger, snap het wel hoor, bang voor indringers... Naja mij kan het echt geen reet schelen, hoe meer je kankert hoe leuker ik word. Dus....
Who's next?![]()
Maar wat IS het?!quote:
Maar kankeren is helemaal niet mijn insteek, Knibbel! Waarom kankeren als we ook kunnen genieten van al het moois op deze planeet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Who's next?![]()
* Twijfelachtig hand opsteekt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Who's next?![]()
Oh, PartyFlock dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar kankeren is helemaal niet mijn insteek, Knibbel! Waarom kankeren als we ook kunnen genieten van al het moois op deze planeet?
En PF wie? Toch niet die Pim Fortuyn? Ja, daar sta ik boven.
Maar ik sta wel boven meer mensen. En soms lijkt het hier ietwat vijandig, maar da's allemaal schijn. Diep van binnen zijn ze allemaal bang en onwetend. Maar treur niet: over een paar jaar zal ik de mensheid redden! Zowaar ik Bupatih heet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik sta wel boven meer mensen.
www.partyflock.nl een soort forum alleen dan stom en sufquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat IS het?!![]()
(vertaling: leg uit, bitch!)
Nee, dus zoek maar snel een andere slowchatreeks opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Knibbel het volgende:
Maaruh hebben jullie nog wat beters in huis dan dit gezever?
Kan je dat ook onderbouwen, MissBliss? Wat zijn je argumenten voor zijn vertrek? En schrijf eens normaal Nederlands, met je pik tiet kut niveau.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dus zoek maar snel een andere slowchatreeks op
Ik heb ook respect voor veel dingen, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Knibbel het volgende:
Joh jullie leren als jullie later groot zijn wel dat je beter respect voor iets kan hebben dan het af te zeiken... En ook wat generaliseren is etc. etc. Maaruh hebben jullie nog wat beters in huis dan dit gezever? Iets van goede argumenten, onderbouwingen en dan ook nog in een beetje normaal nederlands met een laag neuk pik tiet oprotten gehalte? Of is dat teveel gevraagd op de vrijdag middag hahahaha
Kerel, argumenten en onderbouwingen waarvoor?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Knibbel het volgende:
Joh jullie leren als jullie later groot zijn wel dat je beter respect voor iets kan hebben dan het af te zeiken... En ook wat generaliseren is etc. etc. Maaruh hebben jullie nog wat beters in huis dan dit gezever? Iets van goede argumenten, onderbouwingen en dan ook nog in een beetje normaal nederlands met een laag neuk pik tiet oprotten gehalte? Of is dat teveel gevraagd op de vrijdag middag hahahaha
Saprist, Cc.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Copycat het volgende:
Doe eens niet zo arrogant ongastvrij tegen andere users!
Wees welkom, Knibbel, en alle anderen ook!
Poepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je dat ook onderbouwen, MissBliss? Wat zijn je argumenten voor zijn vertrek? En schrijf eens normaal Nederlands, met je pik tiet kut niveau.
Mag ik? Mag ik? Mag ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kerel, argumenten en onderbouwingen waarvoor?!Er is niet eens een discussie gaande!
Als jij een stelling hebt, wil ik daar best op in gaan, maar vooralsnog heb je nog niets substantieels ingebracht
Het één sluit het ander niet uit, dwaas!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Normaal Nederlands of een laag neuk-pik-tiet-oprotten-gehalte?
Ik heb liever het eerste!
Jij was inderdaad de regelbevestigende uitzonderingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Saprist, Cc.Ik was hartstikke lief voor deze nieuwe user! Maar dat wordt weer niet opgemerkt!
Copuleren-plasser-borsten-wegwezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, dwaas!![]()
Ja maar Cc, dit is toch ook een binnenkomer waarop je moet reageren??!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |