Ja, dat wist ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist jij wat 'Epifanie' was dan?
Neen! Houd dan je smoelwerk, kutgladiool!
Lezen is voor stelletjes die in het weekend gaan picknicken met een geruit kleedje en zelfgemaakte jam met zo'n doekje en een elastiekje over het dekseltje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat valt me ook een beetje tegen, Bupa![]()
Zo stoer is epifanie niet hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist jij wat 'Epifanie' was dan?
Neen! Houd dan je smoelwerk, kutgladiool!
Nietes! Want ik ken weer allemaal dingen die mijn generatiegenoten niet kennen! En zulks!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken D.H. Lawrence ook niet hoor..
Het is gewoon een generatiekloof!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lezen is voor stelletjes die in het weekend gaan picknicken met een geruit kleedje en zelfgemaakte jam met zo'n doekje en een elastiekje over het dekseltje.En die dezelfde soort fietsen hebben, met zo'n plattegrond voor op het stuur!
Ik kende hem ook niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lezen is voor stelletjes die in het weekend gaan picknicken met een geruit kleedje en zelfgemaakte jam met zo'n doekje en een elastiekje over het dekseltje.En die dezelfde soort fietsen hebben, met zo'n plattegrond voor op het stuur!
EuhJ! Niks Mis Met Duh MsN GenEratie Je WeEt T0cH NieJ Hatuh!quote:
Ik gebruik MSN louter om mijn kennis te delen met mijn onwetende generatiegenoten!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er omhoog, al mijn teven in het huis?!![]()
Hmm. Dat is eigenlijk best wel hoog.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
Het IQ is hier nog lager dan het Limburgse NAP!
Het Limburgse Nieuw Amsterdams Peil?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
Als jouw IQ zo hoog is zou je weten en begrijpen dat het NAP overal even hoog is, smartass!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Roellio het volgende:
Ik ga me met mijn enorme kater wagen aan een fles: "Ethno Bar Africa" Orange, banane, bissapf! van het merk 'Teisseire', uit mijn kerstpakket.
W@t k0m Je zEurEn 0vEr IqUE,quote:
Ik bedoelde dus zoveel ónder het NAP!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als jouw IQ zo hoog is zou je weten en begrijpen dat het NAP overal even hoog is, smartass!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
W@t k0m Je zEurEn 0vEr IqUE,
WaT geBruik Je M0eilUkE WoRdun NErD Ik K0m NaAr JuH ToE oP MiJN Sc0oTer
Je kunt je er hendig sjiek uitlullen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus zoveel ónder het NAP!Want dat kan wel!
Een van de gaves die ik bezit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je kunt je er hendig sjiek uitlullen!
Dit is alcoholvrij ende gezond!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef rena het volgende:
[..]
Mixdrank kost dertien mensen het leven
Pas maar op.![]()
O.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih] luistert naar [url=http://forum.fok.nl/topic/799734]Bram Vermeulen - Een doodgewone jongen[/url
Dan moet je maar geen * Svensational tag gebruikenquote:
Dat deed ik niet, druipsnuit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen * Svensational tag gebruiken.
Oeh, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef rena het volgende:
Ik luister naar het geluid van de wasmachine![]()
Dude, je principesquote:
De jeugd van tegenwoordig!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Roellio het volgende:
Huisgenoot was gisternacht ook mee en moet om 2 uur roeien:
Roellio! Mag ik hier rookûh!? | De gieter is evil! zegt:
hey
je moet roeijuh
hup!
boris zegt:
jezus man
boris zegt:
rustig aan
Ja, die zijn idd ook wel eens beter geweest ja.quote:
"Eveng?"quote:
quote:
Bupatih zei :
[..]
Jammer dat 'ie niet altijd eveng goed hapt.
TYPEFOUT, HEIKNEUTER!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
"Eveng?"
![]()
!
[Gewijzigd door Paltos - vrijdag 6 januari 2006 @ 13:42]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh, die ken ik niet.
Post de lyrics eens.
Mooie tekst!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef rena het volgende:
[..]
45uirijewjireerwoerjer\