Volgens mij kan je dat met veel minder woorden ook zeggen.quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Haha na mijn repliek ben jij net zon blaadje dat omslaat. Maar ik vind het prima. Kan wel wat strijdmakkers gebruiken hier die normaal kunnen doen. Weet je wat zo leuk is? Al die leeghoofden hier op Fok! die beweren ubermens te zijn boven PF hebben niet door dat wij daar helemaal niet zulke taal praten. Geloof me, het is hier veel vijandiger, snap het wel hoor, bang voor indringers... Naja mij kan het echt geen reet schelen, hoe meer je kankert hoe leuker ik word. Dus....
Who's next?![]()
Maar wat IS het?!quote:
Maar kankeren is helemaal niet mijn insteek, Knibbel! Waarom kankeren als we ook kunnen genieten van al het moois op deze planeet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Haha na mijn repliek ben jij net zon blaadje dat omslaat. Maar ik vind het prima. Kan wel wat strijdmakkers gebruiken hier die normaal kunnen doen. Weet je wat zo leuk is? Al die leeghoofden hier op Fok! die beweren ubermens te zijn boven PF hebben niet door dat wij daar helemaal niet zulke taal praten. Geloof me, het is hier veel vijandiger, snap het wel hoor, bang voor indringers... Naja mij kan het echt geen reet schelen, hoe meer je kankert hoe leuker ik word. Dus....
Who's next?![]()
* Twijfelachtig hand opsteekt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Who's next?![]()
Oh, PartyFlock dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar kankeren is helemaal niet mijn insteek, Knibbel! Waarom kankeren als we ook kunnen genieten van al het moois op deze planeet?
En PF wie? Toch niet die Pim Fortuyn? Ja, daar sta ik boven.
Maar ik sta wel boven meer mensen. En soms lijkt het hier ietwat vijandig, maar da's allemaal schijn. Diep van binnen zijn ze allemaal bang en onwetend. Maar treur niet: over een paar jaar zal ik de mensheid redden! Zowaar ik Bupatih heet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik sta wel boven meer mensen.
www.partyflock.nl een soort forum alleen dan stom en sufquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat IS het?!![]()
(vertaling: leg uit, bitch!)
Nee, dus zoek maar snel een andere slowchatreeks opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Knibbel het volgende:
Maaruh hebben jullie nog wat beters in huis dan dit gezever?
Kan je dat ook onderbouwen, MissBliss? Wat zijn je argumenten voor zijn vertrek? En schrijf eens normaal Nederlands, met je pik tiet kut niveau.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dus zoek maar snel een andere slowchatreeks op
Ik heb ook respect voor veel dingen, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Knibbel het volgende:
Joh jullie leren als jullie later groot zijn wel dat je beter respect voor iets kan hebben dan het af te zeiken... En ook wat generaliseren is etc. etc. Maaruh hebben jullie nog wat beters in huis dan dit gezever? Iets van goede argumenten, onderbouwingen en dan ook nog in een beetje normaal nederlands met een laag neuk pik tiet oprotten gehalte? Of is dat teveel gevraagd op de vrijdag middag hahahaha
Kerel, argumenten en onderbouwingen waarvoor?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Knibbel het volgende:
Joh jullie leren als jullie later groot zijn wel dat je beter respect voor iets kan hebben dan het af te zeiken... En ook wat generaliseren is etc. etc. Maaruh hebben jullie nog wat beters in huis dan dit gezever? Iets van goede argumenten, onderbouwingen en dan ook nog in een beetje normaal nederlands met een laag neuk pik tiet oprotten gehalte? Of is dat teveel gevraagd op de vrijdag middag hahahaha
Saprist, Cc.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Copycat het volgende:
Doe eens niet zo arrogant ongastvrij tegen andere users!
Wees welkom, Knibbel, en alle anderen ook!
Poepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je dat ook onderbouwen, MissBliss? Wat zijn je argumenten voor zijn vertrek? En schrijf eens normaal Nederlands, met je pik tiet kut niveau.
Mag ik? Mag ik? Mag ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kerel, argumenten en onderbouwingen waarvoor?!Er is niet eens een discussie gaande!
Als jij een stelling hebt, wil ik daar best op in gaan, maar vooralsnog heb je nog niets substantieels ingebracht
Het één sluit het ander niet uit, dwaas!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Normaal Nederlands of een laag neuk-pik-tiet-oprotten-gehalte?
Ik heb liever het eerste!
Jij was inderdaad de regelbevestigende uitzonderingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Saprist, Cc.Ik was hartstikke lief voor deze nieuwe user! Maar dat wordt weer niet opgemerkt!
Copuleren-plasser-borsten-wegwezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, dwaas!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |