Whihihihiquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Dagonet het volgende:
Remmy159, 48 uur wegens spammen.
Oh, en uit de FAQ van het spel waar je voor spammed:
[..]
Zal ik ze mailen?![]()
Mission: Impossible #2quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Dat nummer staat een beetje verkeerd
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Dat nummer staat een beetje verkeerd
quote:
JA, VOOR STRAF MOET HIJ ALLE LINKJES BIJWERKENquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
EERST DE OP, DAN PAS EEN TOPIC OPENEN!!![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA, VOOR STRAF MOET HIJ ALLE LINKJES BIJWERKEN
Puik plan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA, VOOR STRAF MOET HIJ ALLE LINKJES BIJWERKEN
Toe nou.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
Dizer, doe eens mee aan het survivalspel!
Ja! En dan die Tom Cruise die hem zoent.quote:
NOU DAN GEEN "quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga lezen&slapen. Niet noodzakerlijkerwijs in die volgorde.
Of wel...?
Nogweer.quote:
MB & KH !quote:
zoent dizer met tom cruise?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En dan die Tom Cruise die hem zoent.
Mocht Cruise willenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:08 schreef timbob het volgende:
[..]
zoent dizer met tom cruise?
de homo
Ik snap het wel, maar ik kan geen woordgrapjes verzinnen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef timbob het volgende:
Bah
stomme mensen op fok snappen nooit hoe een topic werkt.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
leg uit dan
Ik ben ook wel benieuwd idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
leg uit dan
Ook het survivalspel nietquote:
Geen tijdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
Dude, het kost je twee minutenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, het kost je twee minuten.
Echt waar, het is zó simpelquote:
Ik zal stemmen. Voor wie moet ik stemmen, Sven?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
Jaja, en dan ga je zeker expres tegen die persoon stemmen hequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zal stemmen. Voor wie moet ik stemmen, Sven?
quote:
Je had 'm al 6 keer kunnen invullenquote:
Steeds op pauze zetten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik images kan capteren vanuit een lopend filmpje?
Haha..quote:
Het was niet als grap bedoeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haha..Nee.. ik wil dan een plaatje kunnen maken van een stilstaand beeld. Dat gaat niet zomaar
Het is me gelukt. Idd met Powerdvdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was niet als grap bedoeld. Ik gebruik altijd PowerDVD voor dat soort dingen (zoals mijn AHX-ava)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Paltos het volgende:
Hoi!
Zeg dan op wie jij NIET wil stemmen, en dan stem ik op hen, en dan zo haal jij er je voordeel uit!quote:
Ja, maar voor hetzelfde geld ben je wel een oprechte en betrouwbare jongen dus loopt mijn hele plan alsnog in de soepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zeg dan op wie jij NIET wil stemmen, en dan stem ik op hen, en dan zo haal jij er je voordeel uit!
Je vriendin ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mijn dagboek heeft fingerprint herkenning.![]()
Smeerlapquote:
Nou. Ik bén ook een oprechte, betrouwbare, fantastischequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld ben je wel een oprechte en betrouwbare jongen dus loopt mijn hele plan alsnog in de soep
vertrouw zul je bedoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou. Ik bén ook een oprechte, betrouwbare, fantastischejongen, dus ja, maak je keuze!
Oh wacht, ik zie dat Bupatih ook heeft gepost. Ik betrouw op zijn oordeel, omdat ikzelf nog niet naar Idols heb gekeken.![]()
Raffaela =quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
vertrouw zul je bedoelen! En doet dat maar niet trouwens
!
Ik heb gestemd. Ik heb lang nagedacht, en ik hoop dat iedereen blij is met mijn beslissingen. Ze zijn in ieder geval allemaal gegrond en niet lichtzinnig genomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Raffaela =
Floortje =
Marescha = ...
Kutsukkelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb gestemd. Ik heb lang nagedacht, en ik hoop dat iedereen blij is met mijn beslissingen. Ze zijn in ieder geval allemaal gegrond en niet lichtzinnig genomen.![]()
De tofheidquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor donderdag 05 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 319 Svensational
2. 299 Bupatih
Marescha verdient geen minpuntenquote:
Misschien kan ik morgen daar nog eens over nadenken en haar weer pluspunten geven als er de hele dag geen kutnewbie of kutsukkel of enig ander scheldwoord naar m'n hoofd geworpen wordt..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marescha verdient geen minpunten!
Ik deed het net pas voor het eerstquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Misschien kan ik morgen daar nog eens over nadenken en haar weer pluspunten geven als er de hele dag geen kutnewbie of kutsukkel of enig ander scheldwoord naar m'n hoofd geworpen wordt..![]()
De recensenten waren ook al lovend over TF.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef Copycat het volgende:
Turks Fruit, de musical is ge-wel-dig!!!!
Rauw, romantisch, geil, grappig, hard, lief. Goede lyrics, top regie, fantastisch gezongen en gespeeld. Helemaal af.
En ik heb, als een echte bakvis, de musical uitgave van het boek gekocht én laten signeren door Antonie K.
Had ie maar niet na afloop de trap bij ons tafeltje af moeten komen lopen toen we een biertje aan het drinken waren. Hij vond het fijn dat we zo hadden genoten van de voorstelling 'Daar doen we het tenslotte voor'. En was zelf ook erg tevreden over het verloop van de avond. En toen ging ie bij zijn oma zitten.
Maar als je nog de mogelijkheid hebt: absolute aanrader!
Het droevige van doodgaan... is dat je geen kersen meer kunt eten...![]()
Ik weet het.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik deed het net pas voor het eerst!
Oh boy...zeker weten dat ik het ga verpesten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Misschien kan ik morgen daar nog eens over nadenken en haar weer pluspunten geven als er de hele dag geen kutnewbie of kutsukkel of enig ander scheldwoord naar m'n hoofd geworpen wordt..![]()
Je deed het expres hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, 't is maar goed dat jij een 8.5 voor je rekentoets had.![]()
Dat zou spijtig zijn voor Sven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh boy...zeker weten dat ik het ga verpesten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh boy...zeker weten dat ik het ga verpesten.![]()
En geen tijd voor het spel hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 10
Zo en nu ga ik slapen
Ik doe niet mee aan dat spelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En geen tijd voor het spel he.
Wat, schat?quote:
Anderen zouden zeggen:quote:
Erg goed!quote:
Ik heb niet eens gelezen wat hij postte.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anderen zouden zeggen:
Omg! KANSLOOS! Hoe kan je daar nu trots op zijn?![]()
.
Jullie hebben geen leven zeker.![]()
![]()
.
Maar ik vind het ook puik!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat, schat?
Ik scheld Paltos elke dag wel eens uit voor kutnewbie.Waarom zou ik dat vandaag niet doen?
Oh, ik dacht dat je het spel zou verpesten, schavuitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat, schat?
Ik scheld Paltos elke dag wel eens uit voor kutnewbie.Waarom zou ik dat vandaag niet doen?
Reageer dan ook gewoon als ik je wat vraag/meedeelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef Bupatih het volgende:
Anders gaat 'ie weer miepen dat er 'nog posts openstaan'.
Nakende kutquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg goed!
Haar heb ik wel in haar nakende kut gezien (sorry, ben nog in JW mode) . Antonie kwam niet verder dan een ontbloot bovenlijf. En een persoonlijk praatje met glimlach, dat dan weer wel.
Sjoerd Pleijsier als de vader speelde ook verdomd goed, net als moeder Ellen Evers.
Tieten, kont, tieten, kont, tieten, kont, kont kont
![]()
Als iemand me kutnewbie noemt, dan hangen daar gevolgen aan vast.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het spel zou verpesten, schavuit
Andijvie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon als ik je wat vraag/meedeel.
Wij zijn een geniaal duo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als iemand me kutnewbie noemt, dan hangen daar gevolgen aan vast.![]()
Nou enquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als iemand me kutnewbie noemt, dan hangen daar gevolgen aan vast.![]()
Staat niet in de regels.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en! Als je geen Idols kijkt moet je ook niet meedoen met het spel
.
Dan wil ik jou wel eens zien controleren!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en! Als je geen Idols kijkt moet je ook niet meedoen met het spel
.
Het is een ongeschreven regel, die ik zojuist bedacht heb.quote:
Homo! Een man als background, neem net zoals de rest van de heteromannen hier een dampende kut als achtergrond.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 10
Zo en nu ga ik slapen
De Perzik van de Onsterfelijkheid was altijd mijn favoriete Wolkers boek (quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nakende kut
Jan Wolkers is echt geniaal om naar te kijken/luisteren.![]()
. Oh, en te lezen uiteraard.
Kon je hem niet de kleren van zijn lijf praten?
Hmm, Ellen Evers ken ik eigenlijk niet (alleen van naam).
Ja, maar ik had jou al neergeschoten met mijn onzichtbare pistool!!!!111 Dus je was allang dood!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel, die ik zojuist bedacht heb.
Wát? Turks Fruit nooit gelezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Perzik van de Onsterfelijkheid was altijd mijn favoriete Wolkers boek (Ben Ruwiel
). Turks Fruit heb ik nooit eerder gelezen, maar ben er net even in begonnen en, zeker na vanavond, kan ie weleens De Perzik gaan vervangen.
AK is getrouwd. Dus ik heb hem vriendelijk afgewezen.
Ellen Evers kende ik voorheen ook niet, maar ze heeft in 2003 (geloof ik) een musicalaward gewonnen. Heeft in Miss Saigon, Mamma Mia en Chicago gestaan.
Heb je al gehoord van die vette SHO-primeur vandaagquote:
Kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik had jou al neergeschoten met mijn onzichtbare pistool!!!!111 Dus je was allang dood!
Jaaa!!! Dat de awards eindelijk uitgereikt gaan worden!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je al gehoord van die vette SHO-primeur vandaag?
Weer dat stomme vuurwerkspelquote:
Damagjeniezeggen!quote:
Good job!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik had jou al neergeschoten met mijn onzichtbare pistool!!!!111 Dus je was allang dood!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weer dat stomme vuurwerkspel?
Ik heb er toch geen eenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaa!!! Dat de awards eindelijk uitgereikt gaan worden!
Ja nu!quote:
Ja, joh.quote:
Ik heb er keiveel.quote:
Euh nee...vertelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je al gehoord van die vette SHO-primeur vandaag?
En daardoor hebben we een vet toffe nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
Nou, schouderklopje, dikke kus, en nou gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daardoor hebben we een vet toffe nieuwe aanwinst!
Dat er automatisch bijkomt? Want dan staan ze écht vast!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, joh.Zo lul ik nog steeds iedereen vast, bij mij in de klas.
Of gewoon volhouden dat ik altijd eentje meer heb.
Ja, duh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat er automatisch bijkomt? Want dan staan ze écht vast!
Was dat niet (alweer) door Buup?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daardoor hebben we een vet toffe nieuwe aanwinst!
Ik wacht nog even op Duifje's reprimande omdat we na het slotje posttenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, schouderklopje, dikke kus, en nou gaan slapen.
Ghéhéhé! Wat een plezier!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, duh.Dat gaat geheel automatisch!
Ik hoef er verder dus niks voor te doen!
Ja, maar deze keer was het wel een leuk iemand.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het wel een leuk iemand.
Huh, wie was de vorige dan? !1onequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het wel een leuk iemand.
Ik schaam me nog steeds de oren van mijn kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Duifje's reprimande omdat we na het slotje postten
Sapristi! Zei ik daar nou 'kutnewbie'?quote:
!1!!1;D [imghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/10.gif[/im]quote:
Nou, ik weet niet over wie je het hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi! Zei ik daar nou 'kutnewbie'?
Oh-wat-stom-van-mij!
Nee, nooit eerder gelezen. Maar beter laat dan nooit... en nu heb ik een door AK gesigneerde hardcoverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát? Turks Fruit nooit gelezen?
Ik dacht dat alle mensen van jouw generatie dat boek al tig keer verslonden hadden.![]()
PvdO ken ik dan weer niet.Maar ik ben jong enzo. Dan mag dat.
!
(Waar gaat het over?)
Sukkel! Ik noemde je 'kutnewbie'!!!! Nu moet je iets stoms doen met die Idols-stemmen enzo!!!!!!1111: Rquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet over wie je het hebt.![]()
Duh, dan is het weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn morgen zeker allemaal vrij?
Da's ook zo. Wat zei je ook alweer over mensen die wachten en het goede krijgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nooit eerder gelezen. Maar beter laat dan nooit... en nu heb ik een door AK gesigneerde hardcover.
De Perzik gaat over een dag uit het leven van een oude man met een hond. Over verval, vooral.
Erg mooi, vind ik. ik had toentertijd dan ook een 10- voor mijn boekverslag. De - omdat het anders te hoog zou zijn.
Nee, ze zijn de sleutels van de inrichting kwijt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn morgen zeker allemaal vrij?
Oh, maar het was niet rechtstreeks.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel! Ik noemde je 'kutnewbie'!!!! Nu moet je iets stoms doen met die Idols-stemmen enzo!!!!!!1111: R:R!~~
Weer zo'n goede mop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ze zijn de sleutels van de inrichting kwijt.
Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, maar het was niet rechtstreeks.. Dus dat negeer ik even hé!
![]()
Je hebt kennelijk de verkeerde gequote. Dat telt niet hoor. Een vergissing is menselijk.quote:
Best. Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:12 schreef Paltos het volgende:
Ghéhé, tuurlijk heb ik wel vrienden, ik ben überpopulair..
Ik ga pitten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best. Kutnewbie.![]()
Je noemt me kutnewbie! Ocharme die Sven!![]()
IK DACHT AL: WAT DOET DIE VOET DAAR NU!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef Bupatih het volgende:
Wat een grol.Ik zo verstoppen onder tafel!
Iedereen denken: "Waah, Buup is weg!"
![]()
![]()
Ik denk ik quote het belangrijkste nog maar even, voor het geval dat hij het mist.quote:
Hee lekker sletje van me!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk ik quote het belangrijkste nog maar even, voor het geval dat hij het mist.
Zhenar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee lekker sletje van me!![]()
![]()
Het belangrijkste was trouwens "smegmakietelaar".![]()
Te vies om te quoten, MAAR NIET OM TE DOEN, HÈ VIEZE SLETTEBAK?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zhenar.
En ja, ik vond dat eigenlijk een beetje te vies om te quoten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Te vies om te quoten, MAAR NIET OM TE DOEN, HÈ VIEZE SLETTEBAK?!![]()
Come on, bitch. You know you like it!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
Wat ben je vies zo vroeg op de dag.!
Ik houd niet van vies.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Come on, bitch. You know you like it!![]()
Oh really?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe legaal het is, maar ik kwam net een link tegen op fok! waardoor ik volgens mij live gestreamed naar CBS (amerikaanse zender) kan kijken. Nu is CSI bezig, en toen ik de aflevering zocht zag ik dat hij van gisteren is.
Waarvan dan wel?quote:
Dizer!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
EyHier een bericht vanuit mijn notebook vanuit school op draadloos internet
Een newbie zeker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Svensational het volgende:
STOMME KUTSUKKELS DIE MARESCHA MINPUNTEN GEVEN
Hoi!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef Zhenar het volgende:![]()
Paltos: je bent een kutnewbie, jij greppelslet, poepsnuiver, smegmakietelaar!![]()
![]()
rrrrrrr!1!1!!!!11!
OoK JiJ KuNt hElPeN ZhEnAr. GeEf mArEsChA 2 PuNtEn eN Je zUlT RiJkElIjK BeLoOnD WoRdEn. StUuR DiT DoOr nAaR IeDeReEn iN Je lIjSt eN ZeT Je sTaTuS Op aFwEzIg uIt rEsPeCt vOoR De lAgE PoSiTiE VaN MaReScHa. ToGeThEr wE MaKe iT A BeTtEr wOrLd.quote:
Bassie!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OoK JiJ KuNt hElPeN ZhEnAr. GeEf mArEsChA 2 PuNtEn eN Je zUlT RiJkElIjK BeLoOnD WoRdEn. StUuR DiT DoOr nAaR IeDeReEn iN Je lIjSt eN ZeT Je sTaTuS Op aFwEzIg uIt rEsPeCt vOoR De lAgE PoSiTiE VaN MaReScHa. ToGeThEr wE MaKe iT A BeTtEr wOrLd.
Dat moet dan morgen zijn, want vandaag mag ik niet meer stemmen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
OK Sven, als jij Raffy 2 punten + geeft, dan krijgt Marry er twee van mij.Deal?
Je moet wel beseffen dat met elkequote:
Ik kan wel wachten tot morgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet dan morgen zijn, want vandaag mag ik niet meer stemmen.
En flink op je zelf geilen werkt ook goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat met elkeeigenlijk een
bedoeld wordt!
Tussen de regels lezen, zeg maar.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan wel wachten tot morgen.
Maar kan Marescha dat ook?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat met elkeeigenlijk een
bedoeld wordt!
Tussen de regels lezen, zeg maar.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:03 schreef rena het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al ja![]()
En de scheldwoorden zijn ook liefkozend bedoeld zeker?![]()
Idd!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef rena het volgende:
Ah, dan ben ik een kutnewbie. In dit topic.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef rena het volgende:
Zulke woorden, mijn specialiteitkontspiermusketier!
quote:
Jamaarjamaar rena is wel tof, want zij zit ook in het mooie mannen topic.quote:
Precies, ondankbaar grut! Met jullie 'Oh we hebben al zo hard gewerkt"-attitude gaat er nog tien keer meer druk komen op alle kutnewbies!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:19 schreef rena het volgende:
[..]
Die newbies proberen de vergrijzing tegen te houden![]()
![]()
Ja daag, daar heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaarjamaar rena is wel tof, want zij zit ook in het mooie mannen topic.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind trouwens dat we newbies voortaan moeten toelaten op basis van bereidheid om te meeten [14.gif]
Compromis: we selecteren op de bereidheid tot cupsizetests tijdens meets.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Compromis: we selecteren op de bereidheid tot cupsizetests tijdens meets.![]()
![]()
Dus, rena?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat een samenwerking weer
Dat gaan we zeker weten doen
Ik voer die cupsizetests wel uit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus, rena?Paltos?
Hoe staat het met jullie bereidheid?!
![]()
Jullie wilden de meets toch in intieme kring houden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
![]()
KUTSUKKEL, DOE NOU EENS MEE MET HET SURVIVALSPELquote:
Sukkelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Link? Dat gezeur van je ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
KUTSUKKEL, DOE NOU EENS MEE MET HET SURVIVALSPEL
Een newbie die denkt aan tietuh te kunnen zitten. Das nog altijd mijn taak als Papa ShowChatquote:
Wordt dat je dta ook echt laat zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Copycat het volgende:
Niet dat ik me zorgen maak niet door de selectie te komen.
Je haalt twee dingen door elkaar, lieve Cc:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie wilden de meets toch in intieme kring houden?
Niet dat ik me zorgen maak niet door de selectie te komen.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een newbie die denkt aan tietuh te kunnen zitten. Das nog altijd mijn taak als Papa ShowChat![]()
Omdat niemand anders daarbij wil horenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Zhenar het volgende:Dan zijn er de duivelse bijeenkomsten van Dizer, MissBliss en Zhenar ![]()
![]()
. Deze zijn ontstaan uit de laatste meet (zie hierboven) en zijn uitermate exclusief.
![]()
Ach, ik kom er tenminste voor uit. Jij nietquote:
Laat me raden: kleingecupt?quote:
Maar goed ook. Jullie zijn niet goed (lees lekker) genoeg om erbij te horenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat niemand anders daarbij wil horen![]()
Toevallig nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: kleingecupt?Niets mis mee overigens
![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: kleingecupt?Niets mis mee overigens
![]()
Yeah right, Tania niet lekker genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed ook. Jullie zijn niet goed (lees lekker) genoeg om erbij te horen![]()
Wat een sneue reactie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat niemand anders daarbij wil horen![]()
Tsssk... moet je MB maar in het echt zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yeah right, Tania niet lekker genoeg![]()
Wat jij wilquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een sneue reactie.Laat ons gewoon blij zijn met ons exclusieve groepje, wat de reden voor die exclusiviteit dan ook moge zijn.
Yeah right. Lurkslet.quote:
Ja, dan verlies ik elke test op de meetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
quote:
Wat denk je zelf?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dan verlies ik elke test op de meet![]()
![]()
Zhenar zat anders te geilen op de barmeid hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk... moet je MB maar in het echt zien![]()
Dan vergeet je alle andere vrouwen van de hele wereld
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?!Jij mag aan de
voel kant
zitten natuurlijk! Kinky!
![]()
Lichtelijk interessant vinden en geilen op zijn toch twee heel verschillende dingenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zhenar zat anders te geilen op de barmeid hoor![]()
![]()
Oh sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lichtelijk interessant vinden en geilen op zijn toch twee heel verschillende dingen![]()
quote:
You filthy gossip-spreading hussy!quote:
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat wist ik niet... zat ie echt te geilen op haar?
Zo lekker was ze nou ook weer niet
![]()
Hussyquote:
Ik zeg toch net van niet, dwaas!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat wist ik niet... zat ie echt te geilen op haar?
Zo lekker was ze nou ook weer niet
![]()
Godverdomme... dat wou ik nog zeggen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Naja, hij zei hier later dat ie dr wel leuk vond en dus ook Skaai want het barmeisje leek op Skaai
Het gemak waarmee jij verbanden legt en conclusies trekt is... bewonderingswaardigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Naja, hij zei hier later dat ie dr wel leuk vond en dus ook Skaai want het barmeisje leek op Skaai
Dan vind ik Skaai vast ook lievquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Godverdomme... dat wou ik nog zeggen!![]()
Ze lijkt inderdaad op Skaai
Alleen qua gezicht dan een beetje. Want Skaai is welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Godverdomme... dat wou ik nog zeggen!![]()
Ze lijkt inderdaad op Skaai
Dat jij in de evolutietheorie gelooft... vind ik ook... bewonderingswaardigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gemak waarmee jij verbanden legt en conclusies trekt is... bewonderingswaardig![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gemak waarmee jij verbanden legt en conclusies trekt is... bewonderingswaardig![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
EN DAT VAN SKAAI STAAT HIER ERGENS IN SHOWCHATquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg toch net van niet, dwaas!![]()
Ik vond haar een leuke kop hebben.Liev enzo
Het was inderdaad geen geile seksbom, MAAR DAT ZEI IK TOCH NIET. Bitches.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat jij in de evolutietheorie gelooft... vind ik ook... bewonderingswaardig
Nee, dat van Skaai hadden we op MSN bedacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
[..]
EN DAT VAN SKAAI STAAT HIER ERGENS IN SHOWCHAT
's Avonds een vent, 's ochtends een.............. katerquote:
Miereneukerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat van Skaai hadden we op MSN bedacht.![]()
Ik bedoel meer dat jij zegt: jij vind A leuk, A lijkt op B, dus jij vind B leuk. Terwijl ik B nog nooit heb gezien!De kleinste nuances kunnen al een complete turn-off veroorzaken hoor!
![]()
Dat is toch het hele idee van een meet?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft rena toevallig dikke tittûh? Want dan is ze welkom![]()
Ga lekker msn-en danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van een meet?![]()
Dat je er later incrowd over kunt neuzelen?![]()
![]()
's nachts een vent... 's ochtends 50%.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een.............. kater
Eigen schuld dikke bultquote:
Ik bedoel op het forum!quote:
Kom dan tenminste met leuke verhalen, niet met verhalen waarvan de rest zoiets heeft "Waar gaaaaaaaaaaaaat dit over"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel op het forum!Zodat andere mensen het irritant vinden!
![]()
Daar hebben we ons zelfs al tijdens de meet op verheugd![]()
OMG... jouw muzieksmaakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk heb ik die
![]()
En die cupsizetest, die haal ik met gemak![]()
WAAROM SCHRIKT MIJN BOCHEL EN DERDE OOG IEDEREEN AF?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeah right, je hebt gewoon stiekem vanuit een hoekje ons bespioneerd en besloot om ons niet te meeten
Je rolstoel deed het hem hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAROM SCHRIKT MIJN BOCHEL EN DERDE OOG IEDEREEN AF?!![]()
Je hebt wel meegekregen dat IK het belangrijkste jurylid ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk heb ik die
![]()
En die cupsizetest, die haal ik met gemak![]()
Wanneer ga je naar de B&W??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
's nachts een vent... 's ochtends 50%.
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Dizer het volgende:
Eigen schuld dikke bult
Sms:
Oh sorry Firas.. helemaal vergeten. Ik ben nu thuis aan het koken..
Yeah right, je hebt gewoon stiekem vanuit een hoekje ons bespioneerd en besloot om ons niet te meeten
Alsof het woordje 'prono' in al jouw posts mij ook maar enigszins boeitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom dan tenminste met leuke verhalen, niet met verhalen waarvan de rest zoiets heeft "Waar gaaaaaaaaaaaaat dit over".
.
Enneh, prono!.
Wel als het 'porno' wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof het woordje 'prono' in al jouw posts mij ook maar enigszins boeit
Ik ben tof, ik weet het.quote:
Dat was toch ook niet tegen jou bedoeld, mutsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof het woordje 'prono' in al jouw posts mij ook maar enigszins boeit
Het is "nog eens", en de link staat in m'n sigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
sven doe die link nog is.. dan zal ik kijken of ik zin heb om te stemmen
Ja... MAAR DAT IS HET NIETquote:
Ik heb het ook niet tegen jou als ik het over die meet heb, lulquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet tegen jou bedoeld, muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |