Yeahquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Bond het volgende:
"when the nippel makes his first apperians appearance" dat zei die toch?
Nu dan ff een serieus antwoord, bij mij eigenlijk alles wat verder gaat als zoenen. Dus strelen, enz. vindik al seksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
vroeg ik me vanaf wanneer vinden jullie iets sex?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef Furious het volgende:
Paal in gleuf.
Hoe moet ik nou de klemtoon leggen op 'voorkomen'?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef LostFormat het volgende:
Een handeling die als doel heeft om een orgasme te doen voorkomen.
Hoe voorkom ik een orgasme...... ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef LostFormat het volgende:
Een handeling die als doel heeft om een orgasme te doen voorkomen.
Dan doe jij 'het' ook vaak. Wel makkelijk opscheppen t.o.v. je vrienden, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Bond het volgende:
[..]
Nu dan ff een serieus antwoord, bij mij eigenlijk alles wat verder gaat als zoenen. Dus strelen, enz. vindik al seks
Beetje dubbelzinnig inderdaad. Kromme zinnen alom.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou de klemtoon leggen op 'voorkomen'?
Ik heb nooit sex met Van Dalequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef frankium het volgende:
seks m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het
geslachtsleven; erotiek; 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met
iem
sek·su·a·li·teit v alles wat het geslachtsverkeer betreft
volgens de van dale
net bij de (online) Van Dale de volgende omschrijving gevonden:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef frankium het volgende:
seks m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het
geslachtsleven; erotiek; 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met
iem
sek·su·a·li·teit v alles wat het geslachtsverkeer betreft
volgens de van dale
-> PUBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
Na aanleiding van een seinfeld aflevering, vroeg ik me vanaf wanneer vinden jullie iets sex?
Is zoenen sex voor jullie? Of pas als de tieten tevoorschijn komen
Gewoon na aanleiding van Seinfeld hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
-> PUB
wat is dit nou weer voor een rare vraag
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
Na aanleiding van een seinfeld aflevering, vroeg ik me vanaf wanneer vinden jullie iets sex?
Is zoenen sex voor jullie? Of pas als de tieten tevoorschijn komen
heb je zelf ooit wel eens sex gehad, denk je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon na aanleiding van Seinfeld hoor. Wat nou --> PUB
![]()
Vaak genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
heb je zelf ooit wel eens sex gehad, denk je?
Waarom ben je niet op msnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]!
Wat vind jij MMaRsu?Ben wel benieuwd nu
juist niet, anders stelde je die vraag toch nietquote:
pussy.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn. Vertel ik het je daar wel
![]()
hey!quote:
als ik op msn kom kom ik niet meer me bed in voor 2 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn. Vertel ik het je daar wel
![]()
Ach maar ik ben er toch, hardstikke gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik op msn kom kom ik niet meer me bed in voor 2 uur
quote:Paal in gleuf.
Love is in ze air.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik op msn kom kom ik niet meer me bed in voor 2 uur
quote:
Hey die offtopic reacties graag voor je houden anders krijg je een notequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef Bupatih het volgende:
Mods die offtopic gaan.
In hun eigen topic welteverstaan.
En dan ook nog in een serieus subforum.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef Furious het volgende:
Paal in gleuf.
je bent gewoon jaloers buupiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef Bupatih het volgende:
Mods die offtopic gaan.
In hun eigen topic welteverstaan.
En dan ook nog in een serieus subforum.
sex is wanneer je gebruik gaat maken van je edele delen, alles anders is voor mij vrijenquote:
aaaahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |