Ik wist dat ik zo een opmerking zou krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was de slimste vraag die je kon bedenken?
Goed begrepen! Maar die Sven heeft een hele rel opgestart bij gefrustreerde 800 000'ste wannabetopicopeners.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Allemaal buitenlanders![]()
Maaruh begrijp ik het goed, was het 800.000e topic een SC topic?
Goede voorspelling gedaan hequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben ik opeens enorm gestegen met de Idols Prono
Maar joh, mij ontving je niet vriendelijk! En nog steeds niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef LeBeau het volgende:
Vers bloed!
Mag Yasha ook gewoon met 1 a aan het einde geschreven worden? Of helemaal zonder?
Yash.
quote:
Ik kan me goed voorstellen dat er users boos zijn dat de 800.000e topic een SC topic isquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goed begrepen! Maar die Sven heeft een hele rel opgestart bij gefrustreerde 800 000'ste wannabetopicopeners.![]()
Ik hoop dat ik het goed heb voor aanstaande zaterdag. Ik kan niet kijkenquote:
Ik ben in een vriendelijke bui.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar joh, mij ontving je niet vriendelijk! En nog steeds niet waarschijnlijk.![]()
De stomme slet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Graag
Ik snap ook niet waarom altijd iedereen al die aaaaas er achter blijft typen
en ik vind het ook stom dat de Yasha die er al is der account nooit gebruikt
Voor een Tom Cruise avatar kan hij er mee door.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens... jullie hebben mijn avatar nog niet uitgekafferd
Hoi incrowd-vriendjequote:
*checkt fotoboek....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Graag
Ik snap ook niet waarom altijd iedereen al die aaaaas er achter blijft typen
en ik vind het ook stom dat de Yasha die er al is der account nooit gebruikt
Wat een kutavatar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Hoi incrowd-vriendinnetjequote:
Ik had 3 topics tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er users boos zijn dat de 800.000e topic een SC topic is
Uuuhm ja, kan vast welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi incrowd-vriendinnetje
Laatste zaterdag van de maand?
Dan mail je toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja en ik was zelf zo dom om mijn Yashaaa en Yashaaaa accounts te verneuken..
1 omdat ik de verkeerde email invulde met email veranderen![]()
en de Yashaaaa heb ik nooit de bevestigingsmail van gekregen
Wel man, ik was de eerstequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Maar niet dat -ik- een nieuwe avatar neem.quote:
Homo.quote:
Me me me me me me me me I'm your biggest fanquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef TomCruise het volgende:
Who is gonna see my new movie in may 2006? It's Mission Impossible 3
forum@fok.nl? Maar wel een beetje laat dan nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja had ik ook al aangedacht maar aan wie?
had nog welles aan yvonne gevraagd maar die weigerde toen mee te werken![]()
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik niet, Mission Impossible 2 vond ik niet zo goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef TomCruise het volgende:
Who is gonna see my new movie in may 2006? It's Mission Impossible 3
Niet eens bij andere mensen aan tafel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolMaar gelukkig wel nog 1 tafeltje voor 2
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik niet, Mission Impossible 2 vond ik niet zo goed.Het enige dat ik me kan herinneren is dat ik de hele tijd naar de plee moet en er geen pauze tijdens de film was.
En NU ga ik echt slapen! Ik moet niet zo Dizerig doen, anders kom ik nooit aan slaap toe.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolMaar gelukkig wel nog 1 tafeltje voor 2
McDo!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, we moeten volgende keer maar kijken waar we eten.. Ik ben ALTIJD voor Italiaans, maar ik kan me voorstellen dat jullie misschien iets anders zouden willen
quote:
Ja, dat vind ik ook heerlijk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |