Wel man, ik was de eerstequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens... jullie hebben mijn avatar nog niet uitgekafferd
Maar niet dat -ik- een nieuwe avatar neem.quote:
Homo.quote:
Me me me me me me me me I'm your biggest fanquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef TomCruise het volgende:
Who is gonna see my new movie in may 2006? It's Mission Impossible 3
forum@fok.nl? Maar wel een beetje laat dan nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja had ik ook al aangedacht maar aan wie?
had nog welles aan yvonne gevraagd maar die weigerde toen mee te werken![]()
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik niet, Mission Impossible 2 vond ik niet zo goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef TomCruise het volgende:
Who is gonna see my new movie in may 2006? It's Mission Impossible 3
Niet eens bij andere mensen aan tafel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolMaar gelukkig wel nog 1 tafeltje voor 2
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik niet, Mission Impossible 2 vond ik niet zo goed.Het enige dat ik me kan herinneren is dat ik de hele tijd naar de plee moet en er geen pauze tijdens de film was.
En NU ga ik echt slapen! Ik moet niet zo Dizerig doen, anders kom ik nooit aan slaap toe.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolMaar gelukkig wel nog 1 tafeltje voor 2
McDo!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, we moeten volgende keer maar kijken waar we eten.. Ik ben ALTIJD voor Italiaans, maar ik kan me voorstellen dat jullie misschien iets anders zouden willen
quote:
Ja, dat vind ik ook heerlijk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |