Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die foto met z'n nichtje bedoelt![]()
Snap dat danquote:
Een nichtje kan ook een lief schatje zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Tania18 het volgende:
De foto heet 'mijn lieve schatje' en op die slab staat 'Papa is the best.' Hoe bedoel je suggestief
Eentje die open en dicht geklapt worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tov wat voor 1
Vet hendigquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje die open en dicht geklapt worden.
Alweerquote:
Die zijn het fijnst, hè.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tov wat voor 1
De vorige keer had ik er een besteld maar was achteraf niet leverbaarquote:
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat nu je nieuwe lieve schatje?
Ik heb één met ABS.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook een aan en uit knop er op zitten
Je hebt wel hét topic gemist hequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt wel hét topic gemist he!
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je wel Bup.. dat het niet gewaardeerd wordt als je zo maar mee gaat posten![]()
Je vergeet Marescha, maar die kun je indirect weer linken met Kristin en PABOquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Gewoon met alle winden meelullen, moslima's leuk vinden, Hind lekker vinden, Kristin Davis mooi vinden, de PABO waarderen, poesjes lief vinden...en mij ook.
Ja, dit is wel ShowChat natuurlijk... vet incrowdquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je wel Bup.. dat het niet gewaardeerd wordt als je zo maar mee gaat posten![]()
Je moet allang blij zijn dat Airelle tijdelijk niet aanwezig is. Ze had geen spaan van je heel gelaten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hoi, echt niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Gewoon met alle winden meelullen, moslima's leuk vinden, Hind lekker vinden, Kristin Davis mooi vinden, de PABO waarderen, poesjes lief vinden...en mij ook.
Kijk uit hoor, MissBliss is er.quote:
Ja, maar dat weet Airelle dan nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow maar eer dat zij dus terug is ben ik wel ingeburgerd?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, MissBliss is er.
MBquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dit is wel ShowChat natuurlijk... vet incrowd
Ja, dus ik vraag me ook af wat je hier doet op dit momentquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij zou haar onlinetijden doormailen
Allemaal buitenlandersquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
En dat ik in een milde bui benquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet allang blij zijn dat Airelle tijdelijk niet aanwezig is. Ze had geen spaan van je heel gelaten.
Ik ben er om je te beschermen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus ben ik nog ten dode opgeschreven
Ik zie dr niet nog hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus ik vraag me ook af wat je hier doet op dit moment.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja sorry MissBliss.. Ik moest blijven van Bup
Dat was de slimste vraag die je kon bedenkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Allemaal buitenlanders![]()
Maaruh begrijp ik het goed, was het 800.000e topic een SC topic?
Wat ben ik opeens enorm gestegen met de Idols Pronoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |