Hé, doerak! Ben je ook weer van de partij?quote:
Dit mag best bij die chantage-quotes van je, Christine!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luistert "Alain Clark - Ringtone"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, doerak! Ben je ook weer van de partij?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Die TT's worden wel steeds minder he?!.
[..]
Dit mag best bij die chantage-quotes van je, Christine!![]()
Alain Clark is briljant in zijn sneuheid.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit mag best bij die chantage-quotes van je, Christine!![]()
Ach, schavuit! Maak je niet sappel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Hé, Airelle.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Weet je dat je mij nu taalkundig heerlijk bevredigt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, schavuit! Maak je niet sappel.
Dus als ik in mijzelf praat, doe ik aan zelfbevrediging?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je dat je mij nu taalkundig heerlijk bevredigt?![]()
![]()
![]()
Wellicht!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus als ik in mijn zelf praat, doe ik aan zelfbevrediging?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus als ik in mijzelf praat, doe ik aan zelfbevrediging?
Ik had het al ge-edit, kleine smeerpijp.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wellicht!
Ik ben niet helemaal zeker over jouw "mijn zelf" uitdrukking, trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het al ge-edit, kleine smeerpijp.
Het klinkt als manuele arbeidquote:
Smeerpijp!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Stereophonics - Maybe Tomorrow en moet aan niksan, masturberend in het gras, denken.
quote:
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.quote:
Lees mijn quote nog maar eens goed!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.
Hihi. Ik zie nou pas jouw edit. Wat ben je toch ook een belhamel, hè.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.
Een scoundrel. Hihi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi. Ik zie nou pas jouw edit. Wat ben je toch ook een belhamel, hè.
Je zou een oorvijg moeten krijgen, boefje.quote:
20 cm is inderdaad niet zo groot voor een skistok. Kan me voorstellen dat hij wel even moet zoeken daarnaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me laatst.
Wat is 'eerdat'?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me laatst.
Oehh ja, en wat zou je nog meer met me willen doen? * Pakt tissues.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zou een oorvijg moeten krijgen, boefje.
het ging over zijn kerstboomquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
20 cm is inderdaad niet zo groot voor een skistok. Kan me voorstellen dat hij wel even moet zoeken daarnaar.![]()
Nou, als ik me echt kwaad maak, kun je wellicht ook een muilpeer verwachten, rekel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehh ja, en wat zou je nog meer met me willen doen? * Pakt tissues.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
Oeh, ik word helemaal link van die fimpjes. Het is altijd de schuld van iemand anders!! Ja hoor tuurlijk, ga eens fatsoenlijk...GRRRR!!!!.
Ach...kom, kom, deerne.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
Oeh, ik word helemaal link van die fimpjes. Het is altijd de schuld van iemand anders!! Ja hoor tuurlijk, ga eens fatsoenlijk...GRRRR!!!!.
Nou dat is toch wel een van de ergste dingen waar Nederland mee te kampen heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...kom, kom, deerne.Er zijn ergere dingen in de wereld. Kop op!
Ik dacht dat je het over de kwaliteit van het filmpje had. Wat ben ik soms toch ook een warhoofd, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is toch wel een van de ergste dingen waar Nederland mee te kampen heeft..
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de kwaliteit van het filmpje had. Wat ben ik soms toch ook een warhoofd, hè?
Daar word zelfs ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldigequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.
Of zelfs alledrie. Maar dan maak ik het echt te bont.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldige-imago kwijt als ik zeg dat die eerste twee gewoon hetzelfde zijn?
Nee, dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldige-imago kwijt als ik zeg dat die eerste twee gewoon hetzelfde zijn?
Ga er toch niet zo serieus op in, mallerd.quote:
Mallard, joh! [insert homo-smiley]quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er toch niet zo serieus op in, mallerd.
Je bedoelt deze (quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mallard, joh! [insert homo-smiley].
Dolletjes! Dankjewelquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt deze ([afbeelding]), gekkie?
wie is die homo in je ava?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mallard, joh! [insert homo-smiley].
Eigenlijk moet er zo'n smiley gemaakt worden die erbij knipoogt, toch?quote:
Oja dat wist ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prince William. Oh hij is geen homo
.
Wacht maar tot 'ie mij ziet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prince William. Oh hij is geen homo
.
www.hotsexwithprincewilliam.comquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Die foto wilde een cookie op mijn pc plaatsen
Ik vind hem maar eng. En hij is nu al kalende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.hotsexwithprincewilliam.com.
Ava komt van:
[afbeelding]
Hee wat leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
--> pberends. http://video.google.com/videoplay?docid=3454926109632668936&q=probleemwijken
Waarvoor?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hee wat leuk.![]()
, die best goed te gebruiken.
![]()
Uit protest tegen jouw smiley- en PI-gebruik in dit topic is dit mijn eerste én laatste post in dit topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er zo'n smiley gemaakt worden die erbij knipoogt, toch?
De "quote:
Tut tut. Ik ben nu bezig die smiley te maken. Nog even geduld, poppekontje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uit protest tegen jouw smiley- en PI-gebruik in dit topic is dit mijn eerste én laatste post in dit topic
Gelukkig gaat dat allemaal veranderen als Wouter straks minister president isquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Schuil maar lekker achter je "quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Of zelfs alledrie. Maar dan maak ik het echt te bont.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat allemaal veranderen als Wouter straks minister president is
Hé, Dadaatje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef Dada het volgende:
[..]
[..]
Schuil maar lekker achter je ""
Wij kennen jouw kortzichtige oppervlakkige blik toch wel
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, Dadaatje.! Alles kits achter de rits, rakker?
Niets mis mee, dat soort mensen moeten ook bestaan. Dat ze jou niet kunnen krijgen...tja, moeten ze dan maar mee leren leven. Maar goed als je kaal aan het worden bent heb je grotere zorgen dan een soppend kutje dat niet op je lul wil gaan zitten. Oh neequote:Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
Ik vind hem maar eng. En hij is nu al kalende.
Rotzooi in de jungle zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Dadaatje.! Alles kits achter de rits, rakker?
????quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:Dada is nu een vrouw hoor!
![]()
Waarom dacht je anders dat hij al die maanden verdwenen was...
Precies.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Niets mis mee, dat soort mensen moeten ook bestaan. Dat ze jou niet kunnen krijgen...tja, moeten ze dan maar mee leren leven. Maar goed als je kaal aan het worden bent heb je grotere zorgen dan een soppend kutje dat niet op je lul wil gaan zitten. Oh needie problemen volgen elkaar op en zijn eender
Maar goed heb nog wel wat haar en met wat kunst en vliegwerk zit het nog prima
???quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Rotzooi in de jungle zal ik maar zeggen
Jongen ga lekker wieberen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef Zhenar het volgende:
Als je nog langer met die Di Tommaso ava blijft lopen krijg jij de dramaqueen award hoor.![]()
Juist dus die mail kan ik wel vergeten nuquote:
Google search: "wieberen":quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Juist dus die mail kan ik wel vergeten nu
Buup deze laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:29 schreef Zhenar het volgende:
Google search: "wieberen":
[afbeelding]
"Ik en Wieberen"
quote:
Hé, dekselse schuinsmarcheerder!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
la.
Wie is je moeder? Waarom gebruik jij toch altijd woorden die ik nooit gebruikt heb.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dekselse schuinsmarcheerder!
Zeg maar wanneer Renske op tv komt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, Idols begint.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is je moeder? Waarom gebruik jij toch altijd woorden die ik nooit gebruikt heb.
Zeg dan losbolquote:schuins·mar·cheer·der (de ~ (m.), ~s)
1 iem. van onzedelijke levenswandel => losbol
Die komt pas vlak voor het tweede reclameblok. Duurt nog even dus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer Renske op tv komt.
Omdat ik een hoge opleiding genoten heb en verzot ben op de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is je moeder? Waarom gebruik jij toch altijd woorden die ik nooit gebruikt heb.
Neonazi!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik een hoge opleiding genoten heb en verzot ben op de Nederlandse taal.
quote:
Ach, ga toch fietsen stelen, lichtmis.quote:los·bol (de ~ (m.))
1 lichtzinnig, oppervlakkig mens => flierefluiter, lichtmis, pierewaaier, schuinsmarcheerder, zwierbol
Ach mens, ga toch pierewaaien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ach, ga toch fietsen stelen, lichtmis.
Daar zat ik dan ook over te peinzen, maar aangezien het geen correct Nederlands is, zag ik daar maar van af, donderstraal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Neonazi!
Zeg dan Nederlandsche taal.
Dat zag ik ook en ik kon het niet laten om even ongegeneerd te grinniken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
Engel met een b ervoor, hoe verzinnen ze het.
Ik moest ook wel giebelen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zag ik ook en ik kon het niet laten om even ongegeneerd te grinniken.
Je moet de politiek in!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Maar nu ga ik me even opfrissen, aangezien ik zodadelijk wat alcoholische versnaperingen tot me zal nemen onder het genot van een olijk deuntje.
Metroquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Maar nu ga ik me even opfrissen, aangezien ik zodadelijk wat alcoholische versnaperingen tot me zal nemen onder het genot van een olijk deuntje.
Neen; ik ga liever het podium op en de theaters in, met jou aan mij zijde, alwaar wij ons publiek aangenaam zullen verrassen met hilarische sketches en vrolijke taferelen.quote:
Wat is het verschil met politiekquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen; ik ga liever het podium op en de theaters in, met jou aan mij zijde, alwaar wij ons publiek aangenaam zullen verrassen met hilarische sketches en vrolijke taferelen.
Dat in ons geval de mensen waar krijgen voor hun geld?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is het verschil met politiek[afbeelding]
Ja, na 8 jaar Wouter Bos is Nederland weer vol vertrouwenquote:
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, na 8 jaar Wouter Bos is Nederland weer vol vertrouwen.
Balkenende is nietszeggend, die past gewoon op de winkel. Hetzelfde zal gebeuren met Wouter Bos, maar dan een iets andere stijl. Geen van beide gaan een echte positieve verandering teweeg brengen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neeeeeeeee. Haha, ik vind hem veeeeel minder dan Balkenende (en dat zegt wat).
Gelukkig, zijn we het daar ongeveer over eensquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Balkenende is nietszeggend, die past gewoon op de winkel. Hetzelfde zal gebeuren met Wouter Bos, maar dan een iets andere stijl. Geen van beide gaan een echte positieve verandering teweeg brengen.
Premiers zijn vaak van het midden, en dus nietszeggend. Een premier heeft trouwens niet veel in te brengen, dus is presentatie veel belangrijker. Dat ie zich leuk presenteert in het buitenland en op bijeenkomsten enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we het daar ongeveer over eens.
Dat lachjequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Renske nu Bupatih!
Ik was ook wel teleurgesteld. Vond haar in de theaterronde beter.quote:
LOLquote:
Mhaow. Met jou?quote:
Wat een zeikerd ben je. Je bent goodlooking maar loopt nog te mekkeren.quote:
Whehe...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
Wat een zeikerd ben je. Je bent goodlooking maar loopt nog te mekkeren.
Buup!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik mekker niet... ik miepquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben je. Je bent goodlooking maar loopt nog te mekkeren.
Zeikerd...quote:
DWHNquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Airelle het volgende:
Miep miep, DWHN was oké, niet heeel erg grappig.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ja Vuurzee was gaaf he? Ik vind de muziek ook helemaal mooi.
Ik ben al op zoek geweest naar de begintunequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]Vooral dat "check hoe mysterisch deze serie is"-pingeltje!
![]()
Zo af en toequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
Kijk jij eigenlijk nog Idols, Duiveltja?
Ik had je niet gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zeg je niks tegen me op het IDO kanaal, Sven?![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo af en toeHet leukste gedeelte (de audities) is voor mij bij Idols al afgelopen
Ben ik de enige die in een deuk lag (van m'n eigen grapquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"You wanna facial me!?! No thanks, I already had a bukkake on the right part on my face."
Sorryquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:18 schreef PeRi het volgende:
Gebeurt wel vaker hè.
Da's zekerquote:
Oiquote:
Hij heeft het over #SHO, niet #IDOquote:
IK ZIT OOK IN #SHOquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij heeft het over #SHO, niet #IDO![]()
Ik zit alleen hier... en op de bank uiteraard.quote:
I know.quote:
Nee. Je zit nu in the Matrix.quote:Op zondag 11 december 2005 13:50 schreef Airelle het volgende:
Jaa!!! Werkt het weer?
Had je net tijd genoeg voor.quote:Op zondag 11 december 2005 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga nu online Daar Vliegende Panters kijken.!
Truequote:Op zondag 11 december 2005 13:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Had je net tijd genoeg voor.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Svensational het volgende:
Hehe, Bupatih doet weer normaal gelukkig.
quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]Buup doet toch nooit echt
normaal
? That's why we luuuuv him!
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!!!! Mijn (half)broertje/zusje wordt vanavond/morgen geboren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Thanks!quote:
Die smiley is ook oorspronkelijk voor het OUD forum gemaakt, net als deze:quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Thanks!
Toepasselijke smiley trouwens![]()
OUD forum?quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die smiley is ook oorspronkelijk voor het OUD forum gemaakt, net als deze:.
Spannend zeg!
Ouder(s)quote:Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OUD forum?
Ja, zeker spannend! Mijn vader zou bellen als ze naar het ziekenhuis gingen, maar nu neemt niemand meer op.Dus ik ga zo dadelijk ook maar dan.
kuch!quote:Op zondag 11 december 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
Niemand die deze man (behalve Sven) kent? Hij was de meester van de standup comedy.
Ja ik hoorde, ik vind het echt jammer. Maar wat kan je er tegen doen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niemand die deze man (behalve Sven) kent? Hij was de meester van de standup comedy.
Oh jaquote:Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
kuch!
Vooral mijn achtergrondbijdrage in dat topic negeren!
Heb je inmiddels al eea gedownload?
Zhenar: spannend hoor!
Goed zo!quote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Oh jaIk ga kijken of het te vinden is.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ouder(s)
Dat je nog thuis zit joh, ik zou echt al meteen erheen gegaan zijn. Al kan je eigenlijk niks doen.
Melancholie smiley, toch?quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
Hoezo isvoor het OUD-forum gemaakt, peri
?
nee, deze :quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
Hoezo isvoor het OUD-forum gemaakt, peri
?
Lees je inquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die smiley is ook oorspronkelijk voor het OUD forum gemaakt, net als deze:.
Klopt. En ook een soort hormonen smiley. Je doet/wil dingen terwijl je ze eigenlijk niet wil/zou moeten doen/whatever. Lachen, maar eigenlijk huil je erom, ofzo bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt. En ook een soort hormonen smiley. Je doet/wil dingen terwijl je ze eigenlijk niet wil/zou moeten doen/whatever. Lachen, maar eigenlijk huil je erom, ofzo bijvoorbeeld.
En deis voor de weeën.
quote:1 31 Lou Reed - Perfect day
5 -- Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
6 12 Tim Harding - How can we hang on to a dream
7 85 Boudewijn de Groot - Avond
21 -- Cat Stevens - Father and son
22 -- Radiohead - Creep
25 11 Kate Bush - Wuthering heights
31 -- Jeff Buckley - Hallelujah
35 18 Aretha Franklin - Think
49 37 Skunk Anansie - Hedonism (just because you feel good)
56 -- Paul de Leeuw & Simone Kleinsma - Zonder jou
62 63 Saybia - The day after tomorrow
63 -- Sinead O'Connor - Nothing compares 2 U
67 69 Beth Hart - L.A. Song
68 -- Hooverphonic - Mad about you
69 76 Nick Cave & Kylie Minogue - Where the wild roses grow
72 -- Madonna - Frozen
74 87 Nina Simone - Ain't got no (I got life)
83 -- No Doubt - Don't speak
85 -- K's Choice - Not an addict
86 64 Charly Simon - You're so vain
87 -- Verve, The - The drugs don't work
89 -- Vanessa Paradis - Be my baby
91 -- Alanis Morissette - Joining you
100 -- Spinvis - Smalfilm
He?! Die was toch gister op TeeVee?quote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Virgin Suicides maar weer. Josh Hartnett
quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
He?! Die was toch gister op TeeVee?
Ik word niet oom ik word weer broer!quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar, feli!!![]()
Trotse Ooms en Tantes - deel 5
Liefquote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word niet oom ik word weer broer!![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh? terugleest...Oh, zo, ik lees weer eens verkeerd.quote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou 'tis toch zo.quote:
Getver.quote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik en PeRi hebben een geheime relatie Christine, wist je dat niet?
Vanavond!quote:Op zondag 11 december 2005 15:40 schreef PeRi het volgende:
Ik moest giechelen
Wanner mag ik komen meten?
.
Succes!!!quote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Zhenar het volgende:
YES! Ik ben ontboden! Even broertje optrommelen en dan gaan met die banaan!
Succes!quote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Zhenar het volgende:
YES! Ik ben ontboden! Even broertje optrommelen en dan gaan met die banaan!
"Marie-Antoinette" gaat 't heten toch?quote:Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Trailer van haar nieuwe film.
Push the button!
Yuppersquote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
"Marie-Antoinette" gaat 't heten toch?
Wel meepuffen dan he!quote:Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef Zhenar het volgende:
Bedankt!
Persen laat ik maar aan anderne over, Tom!!
1. Wel - Ik heb er 3 hier in het huis rondlopen. Wat die soms producerenquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
Luister vriend... er zijn een aantal dingen die je moet onthouden:
1- vrouwen poepen niet
2- vrouwen kotsen niet
3- vrouwen drinken geen bier
4- vrouwen eten geen hamburgers
5- vrouwen laten geen scheten los!!!!!!
Geef eens wat sappige details.quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1. Wel - Ik heb er 3 hier in het huis rondlopen. Wat die soms produceren![]()
![]()
Kakkertjes zijn een beschermd diersoort en kunnen niet tegen een stootje en moeten daarom beschermd wordenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kakkertjes zijn een beschermd diersoort en kunnen niet tegen een stootje en moeten daarom beschermd worden.
Aldus Copycat.
Een ander topic is al geopend in KLG.quote:
R&P is niet bedoeld voor dit soort generaliserende schimpscheutjesquote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
Kakkertjes zijn een beschermd diersoort en kunnen niet tegen een stootje en moeten daarom beschermd worden.
Aldus Copycat.
Zie de R&P feedback, dat andere topic verlang ik wel terug. Belachelijk dat je het in ONZ heb gegooid omdat het een genant onderwerp is. Ja gaat impotentie topics toch ook niet in ONZ zetten?quote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
R&P is niet bedoeld voor dit soort generaliserende schimpscheutjes.
Aldus Copycat.
Wie is GVH?quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
It wasn't me... Alicey zal je daar wel op antwoorden.quote:Op zondag 11 december 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie de R&P feedback, dat andere topic verlang ik wel terug. Belachelijk dat je het in ONZ heb gegooid omdat het een genant onderwerp is. Ja gaat impotentie topics toch ook niet in ONZ zetten?
Ja, fout programmaquote:Op zondag 11 december 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Heeft van jullie hier wel eens 'Passion for Fashion' gezien?.
Gadgets Video en HiFi...quote:
Ja, dat komt altijd 's nachts voor boston public. Irritant mens die dat presenteert.quote:Op zondag 11 december 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Heeft van jullie hier wel eens 'Passion for Fashion' gezien?.
Wat een gezeur zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
It wasn't me... Alicey zal je daar wel op antwoorden.
![]()
Volgens mij is het nu ookquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, dat komt altijd 's nachts voor boston public. Irritant mens die dat presenteert.
Ik kan toch niet voor haar antwoorden waarom ze dat topic naar ONZ heeft gegooid? In R&P hebben we een onderlinge afspraak dat de mod die op een persoonlijke actie door een user aangesproken wordt, daar zelf antwoord op geeft.quote:
Wat een onzin, als ze nu gaat pitten leest ze het pas over 12 uur ofzo. Gewoon beide moeten modden.quote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan toch niet voor haar antwoorden waarom ze dat topic naar ONZ heeft gegooid? In R&P hebben we een onderlinge afspraak dat de mod die op een persoonlijke actie door een user aangesproken wordt, daar zelf antwoord op geeft.
Hier doen Duiveltja en ik daar minder moeilijk over.
Gelukkig maar.
Niks moet...quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin, als ze nu gaat pitten leest ze het pas over 12 uur ofzo. Gewoon beide moeten modden.
Alicey ligt meestal niet zo vroeg te slapen, en zo prangend is het probleem nu ook weer niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin, als ze nu gaat pitten leest ze het pas over 12 uur ofzo. Gewoon beide moeten modden.
HEH, waarom zou je het topic sluiten? Ik snap het gewoon niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alicey ligt meestal niet zo vroeg te slapen, en zo prangend is het probleem nu ook weer niet.
Ben blij dat ze er ook niet voor koos om het topic te sluiten... Dat had ik ws wel gedaan.
En ik ben hier niet als R&P mod, trouwens.
Hier verder: R&P Feedbackquote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
HEH, waarom zou je het topic sluiten? Ik snap het gewoon niet.
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:
Maar een verademing vergeleken met Looking Good. Die graftakken die dat presenterenquote:
Ik ken hem wel.quote:Op zondag 11 december 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij krijgt een (half)broertje/zusje.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!!!! Mijn (half)broertje/zusje wordt vanavond/morgen geboren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
En nu kun je het wel goed schrijven hequote:
Yep.quote:
Da's vroeg.quote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Weltrusten. Ja ik ga nu al naar bed
...
Niemand?quote:
Spannendquote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!!!! Mijn (half)broertje/zusje wordt vanavond/morgen geboren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Hij is de grondlegger van de huidige standup. Geweldige shows gaf hij atijd....Eddie Murphy kon hem altijd supergoed nadoen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yep.
Maar dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik meer materiaal van JC gezien heb dan van RP
En misschien ben ik wel meer van de humor van JC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |