Daar word zelfs ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldigequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.
Of zelfs alledrie. Maar dan maak ik het echt te bont.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldige-imago kwijt als ik zeg dat die eerste twee gewoon hetzelfde zijn?
Nee, dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldige-imago kwijt als ik zeg dat die eerste twee gewoon hetzelfde zijn?
Ga er toch niet zo serieus op in, mallerd.quote:
Mallard, joh! [insert homo-smiley]quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er toch niet zo serieus op in, mallerd.
Je bedoelt deze (quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mallard, joh! [insert homo-smiley].
Dolletjes! Dankjewelquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt deze ([afbeelding]), gekkie?
wie is die homo in je ava?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mallard, joh! [insert homo-smiley].
Eigenlijk moet er zo'n smiley gemaakt worden die erbij knipoogt, toch?quote:
Oja dat wist ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prince William. Oh hij is geen homo
.
Wacht maar tot 'ie mij ziet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prince William. Oh hij is geen homo
.
www.hotsexwithprincewilliam.comquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Die foto wilde een cookie op mijn pc plaatsen
Ik vind hem maar eng. En hij is nu al kalende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.hotsexwithprincewilliam.com.
Ava komt van:
[afbeelding]
Hee wat leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
--> pberends. http://video.google.com/videoplay?docid=3454926109632668936&q=probleemwijken
Waarvoor?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hee wat leuk.![]()
, die best goed te gebruiken.
![]()
Uit protest tegen jouw smiley- en PI-gebruik in dit topic is dit mijn eerste én laatste post in dit topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er zo'n smiley gemaakt worden die erbij knipoogt, toch?
De "quote:
Tut tut. Ik ben nu bezig die smiley te maken. Nog even geduld, poppekontje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uit protest tegen jouw smiley- en PI-gebruik in dit topic is dit mijn eerste én laatste post in dit topic
Gelukkig gaat dat allemaal veranderen als Wouter straks minister president isquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |