[Guppie het altijd nogal eng vind als hysterische fans menen een soulmate te hebben gevonden in een >willekeurige celeb<quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:51 schreef D1 het volgende:
[..]
* D1]kijkt in fotoboek ... ziet een <18 jarig guppie ... neemt het haar niet kwalijk[/me]
Ja..... DEZE moord... te triest...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar er stond juist dat die man was opgepakt toch? En veroordeeld was voor moord?
Eminem was een witte negerquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef trigt013 het volgende:
executie van een donkere man
leeg je browser cache eensquote:
* D1 vind het aandoenlijk dat mensen dergelijke posts op FOK! nog serieus nemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
[Guppie het altijd nogal eng vind als hysterische fans menen een soulmate te hebben gevonden in een >willekeurige celeb< ][/me]
http://www.mmguide.musicmatch.com/whatsup/whatsup.cgi?s=special&a=0401_hoaxes&p=3quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
"Rapper "Eminem" Dies In Car Accident
Miami (FL) - Multi-platinum artist Marshall Mathers, known bij the stage name "Eminem", was killed 2:30AM EST while driving a rental car on his way to a late-night party.
Mathers, who authoirities believe was inder the influence of alcohol or drugs, whas behind the wheel of a Saturn Coupe 2004 model witnesses say swerved to avoid a slow moving vehicle, then lost control and slammed into a grove of trees.
The car crumpled by the impact, making extraction of Mather's body very difficult. He was declared dead on the scene by paramedics who arrived a short time later.
Authorities would not comment on detals surrounding the accident other than to confirmate the identity of the victim.
hij is dus echt weg![]()
Heb je hem net aan de telefoon gehad ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:16 schreef nozem het volgende:
Hij is alleen niet dood.
Het staat niet op nu.nl en niet op teletekst. Dus ik hou een slag om de arm. Logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je hem net aan de telefoon gehad ofzo?
Ik snap dat niet he... er zijn allerlei bronnen en arikelen die bevestigen dat hij wel dood is, en toch doet men er zo luchtig over hier.
ja dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je hem net aan de telefoon gehad ofzo?
Ik snap dat niet he... er zijn allerlei bronnen en arikelen die bevestigen dat hij wel dood is, en toch doet men er zo luchtig over hier.
die zijn altijd traagquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Het staat niet op nu.nl en niet op teletekst. Dus ik hou een slag om de arm. Logisch lijkt me.
En CNN is geen betrouwbare bron wil je zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Het staat niet op nu.nl en niet op teletekst. Dus ik hou een slag om de arm. Logisch lijkt me.
Na een half uurtje zou het er dan toch wel eens opstaan lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Geef eens een goede link dan. Overtuig me.quote:
staan er al honderden in dit topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Geef eens een goede link dan. Overtuig me.
Waar zeg ik dat ie het verdient?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom verdient Eminem een vroegtijdige dood, nozem?
Elvis drinkt geen bierquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef sooty het volgende:
Wat een misverstanden weer. Er is niets mis met Enimen, maar het vliegtuig met ABBA aan boord is neergestort.
Oja, Elvis zit hier op de hoek een pilsje te drinken met James Dean.
haha blinde kipquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef nozem het volgende:
Maar ik ben er weer half ingetuind. Op www.cnn.com ook niks te vinden. Fijne mensen zijn jullie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
Als je een echte Eminem fan bent zet dan vanavond om 20.00 uur je MSN 10 minuten lang op 'lunchpauze'.
Ik ben Kurt Cobain vanmiddag nog tegengekomen en ga zo een biertje drinken met 2Pac.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef sooty het volgende:
Wat een misverstanden weer. Er is niets mis met Enimen, maar het vliegtuig met ABBA aan boord is neergestort.
Oja, Elvis zit hier op de hoek een pilsje te drinken met James Dean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |