quote:
quote:Beroep: Leidster op een kinderdagverblijf.
Ja daar breek ik m'n hersens altijd over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom niemand jou ooit je nek gebroken heeft.
Wow... die fans zien er inderdaad wel gehavend uit.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef _F_Knowall het volgende:
[..]
Verdomme, waarom vind ik dit grappig?
Ik hoop het maar, anders wordt het tijd dat CNN iemand aanneemt die z'n moerstaal spreekt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook mooi gefotoshopt kunnen wezen.
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
ZOU HET?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Messenga het volgende:
Vandaar die greatest hits! goed getimed
Dan zal hij vast wel heel goed op die andere (2 pac) hebben gelet, die heeft het ook nog 7 jaar postuum weten uit te zingen, zelfs met een vergeving op het laatstquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Messenga het volgende:
Vandaar die greatest hits! goed getimed
Idd... heel echt... vooral die letters met achtergrond die over de Amerikaanse vlag heen zijn geplaktquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.
Jaa, zo ontzettend goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.
Die grafische afdeling van CNN is ook niet meer wat het geweest is héquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef ironx het volgende:
[..]
Idd... heel echt... vooral die letters met achtergrond die over de Amerikaanse vlag heen zijn geplakt
En zij moesten zich natuurlijk haasten... wat is nou belangrijker, dat het er goed uit ziet, of dat de wereld snel op de hoogte gehouden wordt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die grafische afdeling van CNN is ook niet meer wat het geweest is hé.
Zij zijn natuurlijk ook in shock vanwege die nieuws.
Dat zei die gebrekkig sprekende in Amerika wonende Belg ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef moomphs het volgende:
Ik gun het hem.
Bron?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
"Rapper "Eminem" Dies In Car Accident
hij is dus echt weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |