daar doe ik niet aan meequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef Shirley het volgende:
Alweer? Doe maar snel een kruisje voor je msn naam dan maar!
Het staat nu ook al op teletekst.quote:
quote:
Komt uit 2004 dat topic.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=57852
komt op msn een gast naar me toe.... welke versie heb jij dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef -AnneX- het volgende:
Komt net zown gast op msn naar me toe, datie op het nieuws had gezien dat eminem dood was geschoten
waar of niet waar?
VRT teletekstquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het staat nu ook al op teletekst.
Verdomme, waarom vind ik dit grappig?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
VRT teletekst
Vanmiddag rond één uur is de rapper Eminem op straat door een jehova-getuigen doodgeschoten.
De man in rode jurk, die tevergeefs een bijdrage vroeg aan de rapper, schoot met een catapult, vanaf één meter Eminem door z'n linker knie.
De rapper smekend om genade kreeg het genadeschot een paar tellen later.
De Jehova-getuigen Breznimandoer caplosdranemser schreeuwde naar de toegestroomde menigte dat ie er zelf om had gevraagd.
Toen één van de omstanders aan Breznimandoer vroeg wat Eminem had gevraagd dan antwoorde hij :
'Ja da wik ok nie, m'n Engels is niet zo best.'
Jij bent niet erg vlug he?quote:
Ik vraag me echt af waarom niemand jou ooit je nek gebroken heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
VRT teletekst
Vanmiddag rond één uur is de rapper Eminem op straat door een jehova-getuigen doodgeschoten.
De man in rode jurk, die tevergeefs een bijdrage vroeg aan de rapper, schoot met een catapult, vanaf één meter Eminem door z'n linker knie.
De rapper smekend om genade kreeg het genadeschot een paar tellen later.
De Jehova-getuigen Breznimandoer caplosdranemser schreeuwde naar de toegestroomde menigte dat ie er zelf om had gevraagd.
Toen één van de omstanders aan Breznimandoer vroeg wat Eminem had gevraagd dan antwoorde hij :
'Ja da wik ok nie, m'n Engels is niet zo best.'
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef kletskop het volgende:
[..]
komt op msn een gast naar me toe.... welke versie heb jij dan?![]()
quote:
quote:Beroep: Leidster op een kinderdagverblijf.
Ja daar breek ik m'n hersens altijd over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom niemand jou ooit je nek gebroken heeft.
Wow... die fans zien er inderdaad wel gehavend uit.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef _F_Knowall het volgende:
[..]
Verdomme, waarom vind ik dit grappig?
Ik hoop het maar, anders wordt het tijd dat CNN iemand aanneemt die z'n moerstaal spreekt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook mooi gefotoshopt kunnen wezen.
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
ZOU HET?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Messenga het volgende:
Vandaar die greatest hits! goed getimed
Dan zal hij vast wel heel goed op die andere (2 pac) hebben gelet, die heeft het ook nog 7 jaar postuum weten uit te zingen, zelfs met een vergeving op het laatstquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Messenga het volgende:
Vandaar die greatest hits! goed getimed
Idd... heel echt... vooral die letters met achtergrond die over de Amerikaanse vlag heen zijn geplaktquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.
Jaa, zo ontzettend goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.
Die grafische afdeling van CNN is ook niet meer wat het geweest is héquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef ironx het volgende:
[..]
Idd... heel echt... vooral die letters met achtergrond die over de Amerikaanse vlag heen zijn geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |